Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

EVENT: Het Toernooi

+8
Bella
Marleentjuh
Tbloody
naamee
brecht
Pure
Bialdire
Rosi
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 7]

151EVENT: Het Toernooi - Pagina 7 Empty Re: EVENT: Het Toernooi wo dec 21, 2011 7:25 am

Pure

Pure

-Antorin, centrum-
-16 mei-
-Late ochtend-

(Rakhar)
~Toestemming om 1 dice te rollen voor een heel post tegen de NPCs.~

~[72]~

Daar sta ik, te hijgen voor meerdere seconden, voordat de volgende eraan komen rennen. Ik twijfel niet 1 keer aan het feit of ik ze nou wel of niet aankan.

Ik duik, ik spring opzij en ik sla om me heen, telkens weer probeer ik mijn ervaring te laten zien als het gaat om vechten. Niemand kan mij verslaan.

Na enkele minuten van vechten en het afslachten van meerdere mensen hoor ik een brul in de verte. Ik draai me om en ik kan een monster van zee zien.

"Eindelijk een tegenstander waar ik mijn skills op kan uittesten!", denkt Rakhar. Meteen erna rent hij ernaartoe, sneller dan de anderen.

Rakhar rent, duwt mensen opzij die voor hem lopen en duikt en blokkeert mensen die hem proberen aan te vallen. "Datgene in de lucht, dat wil ik winnen en het monster gemaakt van water zal mij niet stoppen!"

Ik brul zo hard als ik kan. Je zal onder mijn zwaard sterven. Het monster van water (Danya) is nog honderden meters ver weg.

152EVENT: Het Toernooi - Pagina 7 Empty Re: EVENT: Het Toernooi wo jan 11, 2012 5:49 am

eensteen123

eensteen123

-Antorin, centrum-
-16 mei-
-Late ochtend-

(Danya) (note to self: mana count = 5, 10 gratis Vervorm)

[80+5=85]
Ik ren in volle vaart op de mensenmassa af. De barbaar die recht voor me schreeuwend een vuurmagiër in de pan staat te hakken roept stomverbaasd: 'Water! Water loopt! Toverwater, vrees mijn bijl!' Vlak langs mijn oor hoor ik het gezwiep van een bijl. Instinctief duik ik weg, met pure wilskracht mijn lichaam dwingend zich naar opzij te buigen, verder en verder. De bijl zwiept langs me heen zonder schade aan te richten. Er klinkt een gedempte klap: de kracht van de slag laat de barbaar struikelen over zijn eigen voeten, bovenop de vuurmagiër. Die grijpt zijn kans en steekt met zijn laatste krachten hen beiden in brand.
De warmte van het vuur heeft meteen effect: ik voel hoe ik begin te verdampen, langzaam maar zeker. Vlug ren ik weg de mensenmassa in, ik schiet achter ruggen door en onder uitgestrekte armen langs. Ik buig weg voor nog een aantal uithalen, maar vooral ren ik door, zo snel mogelijk, recht op de prijs af.
In de verte klinkt woest gebrul (Rakhar), hoorbaar boven al het tumult uit. Ik verdubbel mijn snelheid: die uitdaging ga ik aan!

153EVENT: Het Toernooi - Pagina 7 Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr jan 13, 2012 4:48 am

Pure

Pure

-Antorin, centrum-
-16 mei-
-Late ochtend-

(Rakhar)

Dice: 82

Ik sta even stil om even op adem te komen na al het rennen. Gek genoeg valt niemand mij aan. Ik drink even wat alcohol en dan zie ik het watermonster (Danya) mijn kant opkomen, Ik sta namelijk vrij dichtbij de prijs maar ver genoeg om niet alle aandacht te trekken.

Ik voel iets branden in mijn rug, het is een vuurbal die op mij is geschoten. Ik draai me om en kan de magier zien die dit heeft gedaan. Ik gooi mijn bijl naar hem toe rechts in zijn hoofd en hij valt neer. Ik ren ernaartoe en haal mijn bijl er weer uit.

Ik kijk nog een keer naar het watermonster. Het is tijd. Ik ren ernaartoe, om zo dicht mogelijk te komen. Ik ben nog maar rond de 20 meter van je weg.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum