Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Praathoekje Antorins Event.

+11
sinaaspit
Rosi
Tbloody
sceltus
Bialdire
Pure
luca-masma
Bella
Marleentjuh
naamee
brecht
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

1Praathoekje Antorins Event. Empty Praathoekje Antorins Event. ma mei 16, 2011 4:15 am

brecht

brecht

Hier alle oc berichten over het evenement.

2Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. ma mei 16, 2011 4:17 am

brecht

brecht

Mogen we al beginnen als bijna iedereen in slaap is gevallen en op 15 mei ochtend wakker is geworden?

3Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 6:50 am

naamee



Volgens mij lag iedereen al op bed, behalve de mensen die met dat ritueel bezig zijn, dus als dat afgelopen is, en zij liggen ook op bed, dan kunnen we beginnen, denk ik.
Iedereen het daarmee eens? Of zijn er nog andere mensen ergens mee bezig, en heb ik die over het hoofd gezien?

4Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 6:51 am

Marleentjuh

Marleentjuh

uhm nee ik denk dat we ze dan wel hebben ... als die twee klaar zijn tenminste

5Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 6:54 am

brecht

brecht

Opzich kunnen die wel later binnen komen.

6Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 6:56 am

Marleentjuh

Marleentjuh

misschien, maar moet dan niet te veel later worden xD

7Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 7:28 am

Bella

Bella

ye... (Lucas! Laura! Maak jullie ritueel af!) misschien kunnen we het wel al dagenraad laten worden, dan kunnen mensen zich langzaam klaar gaan maken etc. en Danya en Myr hun ritueel afronden...

http://asrath.deviantart.com/

8Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 8:26 am

luca-masma

luca-masma

Ritueel is klaar lijkt me Very Happy
Ik wacht nu alleen nog even op Laura. Daarna gaat Myr/Ra/Yrrr slapen en kunnen we hoop ik beginnen.

9Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 9:01 am

Pure

Pure

Kan niet wachten. Smile

Volgensmij hoor je dan in de topic de posten die Rosi aan heeft gemaakt als het begint:

https://torinrpg.actieforum.com/t54-event-het-toernooi

10Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 9:09 am

brecht

brecht

Doen!

11Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 9:14 am

Pure

Pure

Ik wil wel de eerste post maken maar ik wil graag eerst bevestiging van de leiding of dit al mag. Very Happy

12Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 9:32 am

brecht

brecht

Als het niet mag dan word de post wel verweiderd.

13Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 9:56 am

Bialdire

Bialdire

Rosi schreef:De zon komt langzaam op boven de verlaten stad. De strijders bereiden zich voor, doen hun laatste oefeningen, en eten hun laatste brood.
De jagers gaan op jacht, de schutters stellen zich nét iets verdekter op.
Er hangt een gespannen sfeer.
Zodra de zon half aan de horizon hangt, weet iedereen dat het zover is. Het gevecht begint.


Posten is pas toegestaan op het moment dat het zonsondergang is in de normale RPG. De deelnemers posten in dit forum, de kijkers in het normale forum.
Have fun!


Ging uit van deze post.

(( Omdat die het best uitkwam )) pirat



Laatst aangepast door Bialdire op di mei 17, 2011 10:00 am; in totaal 2 keer bewerkt

14Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 9:57 am

Pure

Pure

Rosi schreef:De zon komt langzaam op...

Dat is de eerste zin maar onderaan staat dat je pas mag posten als het zonsondergang is?

15Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 9:59 am

Bialdire

Bialdire

NVM ik lees alleen via het ooglapje.

16Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 10:01 am

Pure

Pure

Hmmm wel raar eigenlijk dan want ze beschrijft dat ze zon opkomt en dan mogen we nog bij zons ondergang posten. xP

Ach, maakt niet zoveel uit denk ik dan maar...

Hopelijk is mijn dagenraad post wel goed dan en niet te vroeg. Wink

17Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 10:05 am

Bialdire

Bialdire

We zien wel hoe SL reageert. En of we dat overleven. Daarna zien we wel weer verder.

18Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 10:16 am

sceltus

sceltus

Ok, ik snap hoe het gevecht systeem werkt. Maar heb er toch nog een kleine vraag over en hoop dat iemand mij hier meer duidelijkheid over kan geven. Er staat het volgende:

"Je gaat niet direct dood als je één keer een 10 gooit. De regel daarvoor is: als je in drie posts achter elkaar lager gooit dan een 30, gaat het mis en raak je bewusteloos."

Wat nou als ik een modifer heb van boven de 30 en dus nooit lager dan 30 gooi, kan ik dan niet dood?

19Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 6:30 pm

brecht

brecht

Dan heeft de sl niet goed na gedacht over je modifer. En als je een mod van +30 hebt op zwaardvechten heeft die geen invloed op ontwijken ofzoo he van pijlen en magie. Dus kan je gewoon dood.

20Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 6:44 pm

luca-masma

luca-masma

Moeten we niet nog even wachten op Laura?

21Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 10:19 pm

naamee



Nog even een vraagje over die modifiers: Als je een negatieve modifier hebt, dus bijvoorbeeld -10 op behendigheid, en je gooit 2 als je iets probeert te ontwijken, dan heb je dus eigenlijk -8 gegooid. Wat moet je dan eigenlijk doen als je een negatief getal gegooid hebt?

22Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 10:38 pm

Tbloody

Tbloody

instakill =P
nee, denk dat je gewn veel pijn moet rekenen Razz (net als bij 1)

23Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 10:42 pm

Pure

Pure

Ik denk zelf als je met modifiers gooit dat je gewoon naar het minimale en maximale rekent. Dus als je -10 gooit kies je gewoon 1 en als je 103 gooit kies je 100.

1 is al het ergste van het ergste en 100 het beste van het beste. xP



Maar ik weet het niet, een spelleider moet het verifieren

24Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 10:47 pm

sceltus

sceltus

Nou dan gooi ik er ook nog even lekker een tweede vraag doorheen. Moet ik mijn behendigheid gebruiken als iemand mij slaat met zijn zwaard en moet ik mijn zwaardskill gebruiken als ik iemand sla met mijn zwaard?

Als ik bijvoorbeeld een willekeurige PC aanval en ik gooi 90. Mag ik dan in mijn post zeggen dat ik hem goed raak. Of moet deze PC dan eerst voor zijn behendigheid gooien?

25Praathoekje Antorins Event. Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di mei 17, 2011 11:27 pm

Pure

Pure

Ik heb zelf via PM deze categorieen gekregen:

Weggehaald. Iedereen zal wel andere krijgen.



Laatst aangepast door Yihka op wo mei 18, 2011 5:05 am; in totaal 3 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum