Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

EVENT: Het Toernooi

+8
Bella
Marleentjuh
Tbloody
naamee
brecht
Pure
Bialdire
Rosi
12 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 7]

1EVENT: Het Toernooi Empty EVENT: Het Toernooi zo mei 15, 2011 5:17 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

GEVECHTSYSTEEM UITLEG.
Donderdag heeft een prima systeem bedacht in zijn campaign, vandaar dat ik deze voor dit event ook heb geadopteerd. Het is bijna compleet gekopiëerd, omdat ik het simpelweg niet beter kan uitleggen dan hij deed. ;]

http://www.wizards.com/dnd/dice/dice.htm
Deze link brengt jullie naar een Dice simulator. Hierin kan je via de PC een dobbelsteen rollen. Nu moeten jullie kijken naar de 5e optie van boven. Daarachter staat d100. Ik wil dat, voordat jullie een stukje schrijven, die dobbelsteen eerst rollen en dat cijfer op deze manier [cijfer] boven in je post zet. Hierdoor krijgen jullie een getal van 10 tot 100. Aan de hand daarvan gaan jullie je stukje schrijven. Rol je een 100 gaat alles perfect en zelfs beter dan je gedacht had. Rol je een 10, tja, dan gaat het compleet mis.

Drie dingen vooraf: je mag er van uit gaan dat als je boven de 50 gooit, dat wat je wilde doen lukt. Hoe goed het lukt ligt natuurlijk aan hoeveel je hoger gooit.
Je gaat niet direct dood als je één keer een 10 gooit. De regel daarvoor is: als je in drie posts achter elkaar lager gooit dan een 30, gaat het mis en raak je bewusteloos. Of je dood gaat of niet maakt niet uit; als je in dit toernooi bewusteloos raakt heb je ook verloren.
En ik ga er van uit dat jullie gewoon eerlijk spelen en geen misbruik maken van deze regel. Als je iets groots doet met magie ga ik er van uit dat je de rest van de dag, of langer, niet cast omdat je bent uitgeput. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar bespreek die eerst met mij.


Als laatste een klein voorbeeld van het systeem:
Stel, ik ben een vuurmagiër en wil een skaven neerknallen met een vuurstraal. Ik laat hier de situaties zien als die magiër een 98, een 50 en een 13 had gegooid:

[98]
Ik ben van plan om de skaven maar iets van mijn vuur te laten proeven. Ik hou mijn handen bij elkaar en spreek de magische woorden.
De energie knalt als een kanonskogel uit mijn handen en raakt de skaven. Brandend rent hij rond voordat hij uiteindelijk dood en geroosterd neervalt.


[50]
Ik ben van plan om de skaven maar iets van mijn vuur te laten proeven. Ik hou mijn handen bij elkaar en spreek de magische woorden.
Een straal aan vuur schiet uit mijn vingertoppen en raakt de skaven. Hij is hevig verbrand maar kan nog vechten. Hij komt op me af en probeert mij te slaan, maar verblind en gewond door mijn spreuk weet hij alleen mijn kleren te scheuren.

[13]
Ik ben van plan om de skaven maar iets van mijn vuur te laten proeven. Ik hou mijn handen bij elkaar en spreek de magische woorden.
De spreuk gaat fout en explodeert in mijn handen. Ik wordt achteruit geblazen. De skaven ziet dit als een perfect moment en valt me aan. Ik heb nu een diepe snee in mijn borstkas.

https://torinrpg.actieforum.com

2EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi zo mei 15, 2011 5:19 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

De zon komt langzaam op boven de verlaten stad. De strijders bereiden zich voor, doen hun laatste oefeningen, en eten hun laatste brood.
De jagers gaan op jacht, de schutters stellen zich nét iets verdekter op.
Er hangt een gespannen sfeer.
Zodra de zon half aan de horizon hangt, weet iedereen dat het zover is. Het gevecht begint.


Posten is pas toegestaan op het moment dat het zonsondergang is in de normale RPG. De deelnemers posten in dit forum, de kijkers in het normale forum.
Have fun!

https://torinrpg.actieforum.com

3EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi di mei 17, 2011 9:45 am

Bialdire

Bialdire

(( Ok, ik ga met de menigte mee ))

-Antorín, Dordan's smidse-
-15 Mei-
-Zons opgang-

(Thaldeus)

Ik voel het hangen in de lucht, het moment voor de jacht. Dat moment dat iedereen gespannen is. Dordan was zo gastvrij mij nog even te laten rusten voordat het echt begon. Ik pakte de deken en wat houtskool. Voor mijzelf tekende ik de omgeving, om een kaart te maken voor de situatie om mij heen. Mijn kruisboog op mijn schoot. Mijn hamer naast mij. De jacht is begonnen, en ik had mijn doelwit.



Laatst aangepast door Bialdire op wo mei 18, 2011 5:43 am; in totaal 1 keer bewerkt

4EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi di mei 17, 2011 9:52 am

Pure

Pure


Trouwens volgensmij is het zons opgang zoals het in de eerste zin staat van Rosi's post Wink

Of is het nou ondergang? Ik snap het zelf niet.

Geen idee of ik al mag beginnen dus ik probeer het maar.



-Antorin, schuilplaats van Rakhar-
-15 mei-
-Zonsopgang (Dagenraad?)-

(Rakhar)
Langzaam open ik mijn ogen en adem ik door me neus. Ah, de frisse lucht van bloed. Ik sta op en pak mijn wapens. Ik bedenk me net dat ik nog even naar de herberg moet om de laatste vat te pakken die vol zit met alcohol. Ik loop naar beneden en ik open de voordeur met de sleutel. De deur gaat niet goed open bedenk ik me en dus kijk ik wat achter de deur zit. Oh ja, mijn goede onthoofde vriend hangt daar.

Dan kijk ik voor mijn huis en zie ik zijn hoofd op een stok. Ik loop naar zijn hoofd toe en ik kijk er even goed naar. Terwijl ik er naar kijk valt me iets op. Het is zo stil.

Ik loop verder van het huis en ik merk dat ik niemand zie. Opeens herinner me ik het weer. Vandaag is het toernooi begonnen. Ik ben niet bang dus ik loop gewoon weer rustig terug naar mijn schuilplaats. Ik kijk even tussen alle rommel die hier ligt en ik vind nog een paar half rotte appels. Zonder erbij na te denken stop ik er 1 in mijn zak en bijt ik de andere doormidden. Er zit een raar stukje in mijn mond en ik spuug het uit. Een stukje worm. Zonder erom te geven eet ik de appel verder op.

Wanneer ik klaar ben met de appel hoor ik mijn maag knorren en pak ik 1 van mijn flessen. Ik drink wat bier uit mijn fles. Ah, lekker. Ik kijk nog wat rond en ik vind nog een voorbelegd broodje van degene die ik heb vermoord. Ik pak het broodje op en eet hem op.

Me maag knort niet meer tenminste, dat is het belangrijkste. Met het idee om wat eten te vinden ga ik naar buiten, zoekend in huizen bij mijn schuilplaats om eten te vinden. De vat met alcohol komt later.



Je kunt mij vinden in huizen of rondom huizen bij mijn schuilplaats, dat een beetje afgelegen ligt tussen de arme huizen.



Laatst aangepast door Yihka op di mei 17, 2011 10:13 am; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Typo's etc.)

5EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi di mei 17, 2011 6:48 pm

brecht

brecht

-Antorin, schuilplaats van Rakhar (Oeps foutje ik had Rakhars tijd gekopierd)-
-15 mei-
-Dagenraad(Zonsopgang dus)-

((Urthog))
[63]
Urthog word wakker, het is aarden donker onder de koepel. Hij strekt zich uit en ademt diep in.'Ahhhhh' Op het moment dat hij diep in ademt lijkt de koepel mee te ademen.- Hmm het tournooi.- Denkt Urthog. Hij staat op zijn armen gestrekt naar links en naar rechts. 'Aarde tot mij.' De aarde krimt in een en vormt een panser om Urthog heen.
-Nog niemand.- Denkt Urthog.'Ik ga ze eerst maar is wakker schudden. Urthog stuwt zijn armen om hoog een grote steen komt los. Hij focust zijn kracht en de steen vliegt naar de deur van de herberg. De scharnieren van de herberg komen los en de deur zakt in. 'KOM MA OP!' schreeuwt Urthog



Laatst aangepast door brecht op do mei 19, 2011 6:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt

6EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi di mei 17, 2011 6:57 pm

naamee



-Antorin, slaapkamer in de Vriendelijke Leeuw-
-15 mei-
-Zon is net op-

(Dei)
Ik wordt wakker en kijk om me heen. Even weet ik niet meer waar ik ben, maar dan herriner ik het me. Ik sta op en kijk uit het raam. De zon is al half op. Dat betekent dat er waarschijnlijk al meer mensen wakker zijn, die allemaal klaar staan om te gaan vechten. Opeens bedenk ik me dat er ook boogschutters meedoen, en ik ga snel weg staan van het raam.
Tijdens de nacht is het kappote krukje met mijn kleren erop omgevallen. Ik pak mijn mantel en helm van de grond, doe ze aan en zet het krukje weer goed.
Ik zou nu naar buiten kunnen gaan en beginnen met vechten, maar ik besluit even hierbinnen te blijven zitten. Met wat geluk maken ze elkaar nu buiten af, en zit ik hier nog lekker binnen, denk ik.
Ik pak mijn bijl in mijn hand, ga op het bed zitten en hoiud mijn blik gericht op de deur, waar nog steeds de tafel voor staat die ik er gisteren voorgezet heb.

7EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi di mei 17, 2011 7:31 pm

Tbloody

Tbloody

NPC Post
-Antorin, huis van Ricai-
-15 mei-
-Zon is net op-


(Ricai)
Ik wordt wakker van het licht.
Een beetje rozig wordt ik langzaam wakker.
Dan bedenk ik dat vandaag het toernooi begint, ik voel me gelijk licht gespannen.
Ik kleed mij aan, mijn maliënhemd onder mijn lange witte pij.
Ik pak mijn falchion en hang deze aan mijn riem.
Ik besluit even lekker te gaan ontbijten, want op een nuchtere maag vechten doet niemand goed.
Ik loop naar de voorraad kast en pak een brood en een stuk kaas.
Ik begin te eten van het brood, dan bedenk ik dat ik ook wel wat te drinken lust.
Ik loop weer naar de voorraad kast en pak een fles mede.
-Lekker, brood en mede- denk ik.
Ik begin te eten.

-Antorin, Marktplein-
-15 mei-
-Zon is net op-

(Gerar)
Ik merk dat het weer licht begint te worden om me heen.
Mijn beschermende circel straalt nog steeds de macht van het vuur uit, ik besluit hier lekker te blijven zitten tot de eerste gevechten hier in de buurt komen.
Dit is een goede bescherming tegen onverwachte aanvallen, dus waarom zou ik hem nu al verbreken.
Ik blijf ontspannen zitten, me mentaal vast voorbereidend op de strijd en rustig om me heen kijkend.

8EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi wo mei 18, 2011 3:01 am

Marleentjuh

Marleentjuh

-bos buiten Antorin-
-15 mei-
-Dagenraad-

(Adzena)
Langzaam word ik wakker van de eerste zonnestralen die door de bomen op mijn gezicht schijnen. Ik open mijn ogen en zie dat Horizon een eind verderop staat te grazen. Met moeite hijs is me langzaam overeind op mijn benen. Mijn lichaam voelt beurs aan door het slapen op de harde bodem.
Ik doe een paar rek- en strekoefeningen om mezelf weer wat soepeler te maken en zodat ik er geen last meer van heb.
Ik veeg al het gras van mijn benen, voel nog even snel of alle messen nog op z'n plek zitten, pak mijn boog en pijlen en maak nog snel een verkenningstocht door de omgeving, zodat ik precies weet in wat voor terrein ik ga vechten. Ik had gister besloten dat ik of in het bos of in de buurt ervan ging vechten, aangezien ik dan de aanvallen veel makkelijker kan ontwijken door de vele bomen en het vele struikgewas.
Ook controleer ik mijn vallen die nog steeds opstelt zijn.
Dan liep ik terug naar de plek waar Horizon was. Ik heb nog een klein restje te eten in de zadeltas zitten. Ik haal het eruit en eet het rustig op.
Dan pas span ik mijn boog en hang deze heel even op mijn rug, zodat ik mezelf in de grote boom voor me kan hijsen. Ik klim zo hoog mogelijk dat ik tenminste verwijderd ben van de directe aanvallen en blijf daar gespannen wachten en ben op mijn hoede bij elk klein geluidje dat ik hoor.

9EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi wo mei 18, 2011 7:06 am

Bella

Bella

-Antorin, oud gebouw ergens aan het marktplein-
-15 mei-
-Dagenraad-

(Quinn)
Zonnestralen vinden geleidelijk aan een weg door de vele kieren en gaten in het gebouw. Ze strelen zachtjes mijn oogleden, vogelgekwetter vult mijn oren. Het is ochtend. Ik kijk op, de stralen zijn goed zichtbaar door het vele stof in de ruimte waar ik lig. Het stof wervelt, kolkt, in het schijnsel van de stralen, daarbuiten is het onzichtbaar, verdwenen, en zo zweeft het door om later weer tevoorschijn te komen in het licht van een andere straal.
Ik rek mezelf uit, ik voel me amper uitgerust. Bah! Nachtmerries. Ik heb stijve spieren, maar na wat beweging zou dat wel overgaan denk ik.
Ik span mijn boog, hang hem om, en check mijn dolken en azuurblauwe juwelen. Alles is er nog. Gelukkig.
Net zo gemakkelijk als ik er in gekomen ben klim ik weer uit het gebouw. De ochtend gloort, de zon komt op, een dunne flard mist hangt over het langzaam ontwakende Antorin. De grote Wedstrijd is begonnen.

Terwijl ik daar zit, uitkijkend over het marktplein van Antorin, leg ik een pijl aan op mijn boog. Voor de zekerheid. Nadat ik dat gedaan heb zoek ik in mijn buidels en broekzakken of ik nog wat eten heb, daar vind ik een oude kaas, een paar repen, zout, gedroogd vlees, enkele zaden en noten en een stuk brood wat minstens net zou oud moet zijn als de rest. Het smaakt naar niks, maar ik eet het toch maar op, vechten op een lege maag is niet verstandig. Na mijn sobere maal van oude restjes van vorige maaltijden spoel ik de hele handel weg met enkele flinke slokken water uit mijn leren waterzak. Dat lucht op! Ik voel me energiek en opgewonden, de angst voor de mogelijke Macht die me weer over zal nemen is weg. Nouja, bijna weg.
Ik blijf op het gebouw zitten, nog steeds met aangespannen boog, en geniet van het uitzicht van de opkomende zon terwijl ik wacht of er misschien iemand ergens naar buiten komt.

http://asrath.deviantart.com/

10EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi do mei 19, 2011 8:07 am

naamee



-Antorin, de Vriendelijke leeuw-
-15 Mei-
-Ochtend-

(Dei)
Ik zit nu al een paar minuten op mijn bed, en ik verveel me kapot. Dan bedenk ik me opeens dat ik eigenlijk best wel honger heb. Ik doorzoek de zakken van mijn mantel, maar ik kan niets meer te eten vinden. Dan besluit ik maar naar beneden te gaan om te kijken of ik daar nog iets kan vinden. Ik schuif de tafel voor de deur vandaan en kijk even snel de gang door. Er is niemand. Ik loop de deur uit, goed oplettend op beweging, en met mijn bijl in de aanslag.
Als ik de trap afloop, krijg ik het gevoel dat er iets niet klopt. Ik negeer het gevoel, en loop door. Ik kom onderaan de trap en doe de deur open. De voordeur van de herberg is ingebeukt, er liggen overal splinters en in het midden van de kamer ligt een steen. -Hoe kan het dat ik dit niet gehoord heb- vraag ik me af. Ik kijk nog wat om me heen, en zie dan buiten een man staan. Ik duik snel weg achter een tafel, en hoop dat hij me niet heeft gezien.

11EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi do mei 19, 2011 8:31 am

Pure

Pure

Ik neem aan dat de SL bepaalt wanneer jij een NPC tegenkomt of is dit onze verantwoordelijkheid?



-Antorin, Rondom de schuilplaats van Rakhar-
-15 Mei-
-Octend-

(Rakhar)
Na 30 minuten rond te hebben gekeken naar eten hoor ik opeens een hard geluid in de verte. Het klinkt alsof iets hards is gebroken. Ook hoorde ik denk ik iemand schreeuwen voor het geluid maar ik weet het niet zeker. Ik stop met zoeken maar ik heb wel het 1 en ander gevonden. Ik heb een tros bananen en verschillende broden gevonden. Ook heb ik een fles wijn gevonden en meegenomen. Terwijl ik terugloop naar mijn huis drink ik de laatste restjes op van mijn wijn die ik heb gevonden.

Ik heb nog steeds niet iemand gezien in de buurt van mij. Ik dacht dat er veel mensem meededen. Blijkbaar niet. Maar dan toch, Antorin is best wel groot. Ik loop dus richting mijn schuilplaats en ik ga naar binnen. Eenmaal binnen leg ik de tros bananen en 1 brood op een tafel in de keuken. Ik heb nog 1 brood in mijn handen. Deze neem ik mee.

Ik kies ervoor om maar weer naar buiten te gaan sinds ik wel zin heb om iemand te vinden om tegen te vechten.

[26]
Om even te kijken hoe scherp deze bijl is wil ik hem even uittesten. Ik loop naar een boom toe en ik zwaai mijn bijl, om hem door midden te hakken. Eenmaal geslagen merk ik dat ik maar een kleine schram heb gemaakt. Uit woede trek ik mijn bijl eruit en probeer ik het nog een keer.

[44]
Ik zwaai mijn bijl nog een keer tegen de boom aan en dit keer zit hij er best wel diep in, maar niet diep genoeg om hem doormidden te hakken. Ik probeer mijn bijl eruit te trekken maar dat lukt me amper. Ik kolk van woede en ik kies ervoor om de boom omver te schoppen.

[13] (( Waarom nou ): ))
Ik schop tegen de boom aan en ik merk dat ik mezelf meer pijn doe dan de boom. Waarom lukt het me niet om die boom omver te krijgen? Ik probeer nog 1 keer om mijn bijl eruit te trekken en het lukt me.

Kolkend van woede loop ik verder richting het marktplein, om zo naar de Herberg te komen waar nog een vat vol met alcohol verstopt ligt in de kelder. Terwijl ik erheen loop drink ik nog wat bier van mijn flessen. ((Ik draag 4 flessen bier om mijn middel en ook nog 2 lege flessen. Zie het als van die leren zakken met bier erin.))

Ik ben nog niet bij het marktplein maar ik loop richting het marktplein. Uiteindelijk kom ik uit bij het marktplein dus je kunt ook daar mij zien.

12EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi do mei 19, 2011 7:43 pm

Tbloody

Tbloody

NPC Post

-Antorin, Marktplein-
-15 Mei-
-Dagenraad-
(Gerar)
Ik zie een man, duidelijk een aarde magiër, nogal geweldadig met een rotsblok smijten.
Hij heeft me blijkbaar niet gezien.
Ik besluit de kracht uit mijn circel te concentreren in een vuurbal en ik gooi deze naar Urthog.

[28]
Shit, wat een scheve worp. Ik mis Urthog, de bal slaat in in de herberg, deze vliegt in de brand.

Ik stel een schild van vuur op om mezelf te beschermen tegen zijn tegen aanval.
[85]
Ha! denk ik tevreden, dit schild zou zo'n rotsblok in de as moeten kunnen leggen.

13EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi do mei 19, 2011 8:35 pm

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Spelers, denk aan je +/- stats! (Rakhar heeft een kracht + stat, dus die kan je bij het hakken tellen).
Dobbelen telt alleen voor gevechten, niet voor andere acties.
Iedereen mag een NPC tegenkomen, mits het er eentje is die meedoet met het event (check het event-info topic).

https://torinrpg.actieforum.com

14EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi do mei 19, 2011 9:16 pm

naamee



-Antorin, de Vriendelijke Leeuw-
-15 Mei-
-Vroege Ochtend-

(Dei)
Nee, de man heeft me niet gezien, denk ik opgelucht. Ik kom achter de tafel vandaan, loop naar de deur en kijk naar buiten. Dan zie ik nog een man. Misschien zat hij er al, misschien ook niet, maar ik had hem nog niet eerder gezien. Hij gooit een vuurbal op de eerste man, maar hij mist. De vuurbal komt op de herberg af, ik probeer weg te duiken. Het lukt net niet. Ikzelf wordt niet geraakt door de vuurbal, maar de herberg vliegt in brand en mijn mantel ook. In paniek ren ik naar buiten, en probeer het vuur op mijn mantel uit te slaan met mijn handen.

15EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 6:31 am

Pure

Pure

-Antorin, Markplaats-
-15 Mei-
-Vroege Ochtend-

(Rakhar)
Ik kom aan bij de marktplaats In de verte zie ik de Herberg "De Vriendelijke leeuw" in de fik staan. Ik ren erheen en ik zie een klein persoon naar buiten rennen met haar kleren in de brand. Ik kijk beter en ik zie dat het die ene dwerg is die ik gisteren nog heb gezien.


Ik ben haast bij de herberg maar dan zie ik een persoon die in brand staat. Verbaasd over het feit dat hij in brand staat maar dat zijn kleding niet in brand staat en dat hij daar maar een beetje staat, kies ik ervoor om niet in hun zicht te komen.


Na lang te heben gedacht kies ik ervoor om die dwerg op te pakken.

[10 + 25 kracht = 35 ((Echt ik heb ongeluk met die dice...))]
Ik ren naar de herberg, ik struikel en ik sta weer op en met mijn rechterarm(hand) probeer ik de dwerg (Naamee) op te pakken.



16EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 6:46 am

naamee



-Antorin, buiten voor de vriendelijke leeuw-
-15 Mei-
-Vroege ochtend-

(Dei)
Omdat ik het vuur van mijn mantel niet uit krijg, besluit ik de mantel af te doen en hem op de grond te gooien. De magiërs lijken eht te druk te hebben om op mij te letten. Dan komt er een grote gespierde man op me af. Hij struikelt en valt om. Dan komt hij op me af, steekt zijn hand uit en probeert me vast te pakken.
[94]
Ik til mijn bijl op met beide handen en sla zo hard ik kan naar de arm waarmee hij mij probeert te grijpen.

17EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 7:20 am

Bella

Bella

-Antorin, gebouw tegenover de herberg aan het marktplein-
-15 Mei-
-Vroege ochtend-

(Quinn)
Ik zie vanuit mijn schuilplaats op het gebouw de herberg in de fik vliegen door een mikfout van een vuurmagiër. Vlak daarna zie ik een dwerg –een vrouwelijke!– in paniek naar buiten rennen, haar mantel staat in de fik en ze probeert hem paniekerig met haar handen uit te slaan. Al snel zie ik een grote, gespierde man de dwerg naderen. Hij struikelt onhandig en steekt zijn hand uit om haar te pakken, maar de dwerg reageert fel en slaat hem hard op zijn arm.

Ik overweeg de potige man neer te schieten met mijn boog, maar twijfel. Als ik schiet onthul ik mijn locatie voor de twee magiërs op het plein, ik kan beter hen neerschieten aangezien ik betwijfel of de grote man een boog bezit of magie kan gebruiken. Hij ziet er vooral uit als een stevige vechtersbaas, geen schutter of magiër.

[98 (Ja echt! >wow… normaal heb ik nooit geluk…<)]
Ik twijfel tussen de aardemagiër of de vuurmagiër, en ik kies voor de vuurmagiër omdat hij er toch het gevaarlijkst uitziet. Of dat waar is moest nog blijken.
Ik trek mijn boog volledig uit, mijn oog op de magiër. Hij staat stil, niet te ver weg. Een gemakkelijk doelwit. Ik laat de pees los, de pijl scheert kaarsrecht door de lucht, recht op het hart van de magiër af. Gespannen kijk ik vanuit mijn schuilplaats naar de uitwerking.


((OC:Mensen... moet ik nou schrijven dat ik hem raak? Of moet ik wachten totdat Sander gerollt heeft of hij kon ontwijken?? En zo ja, wanneer ontwijkt hij en wanneer niet? Dat is me nog niet helemaal duidelijk. Ook, hoeveel "schade" doet mijn, of iemand anders aanval? Het is namelijk logisch dat de aanval van een sterke barbaar meer schade doet dan van een niet zo sterk meisje Rolling Eyes))

http://asrath.deviantart.com/

18EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 8:25 am

Bialdire

Bialdire

-Antorín, aan het marktplein-
-15 mei-
-Vroege Ochtend-

(Thaldeus)

Ik hoor het lawaai al op straat, en zie uit een raam vuur rond de herberg. Magie, duidelijk. Dat was altijd een goed excuus om ervandoor te gaan. Snel pak ik mijn spullen bij elkaar, en ren ik een verdieping omlaag om mijzelf achter het huis op de grond te laten vallen. Zo weinig tijd, maar ik had een plan, dat was het belangrijkste. Als de Slijper hier was, zal ik hem vinden.

Snel sluip ik naar de stadspoort, in de hoop niet in de strijd te komen.



Laatst aangepast door Bialdire op vr mei 20, 2011 8:33 am; in totaal 1 keer bewerkt

19EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 8:30 am

Pure

Pure

-Antorin, buiten voor de vriendelijke leeuw-
-15 mei-
-vroege ochtend-


(Rakhar)
[29+15 (bestand tegen wapens) = 44]
terwijl ik de dwerg wil vastpakken zie ik dat de dwerg met haar wapen zwaaait naar mijn arm. Ik zag het te laat en de bijl gaat door mijn huid heen tegen mijn bot. Dankzij de bescherming van Herion ging de bijl niet door mijn bot heen.

Schreeuwend van pijn en kolkend van woede scheld ik de dwerg uit in het barbaars. Ik doe een paar stappen naar achteren en zeg: "Jij spijt zullen hebben!". Ik pak mijn bijl en ik zeg in het barbaars: "Jij zult boeten voor het bloed dat jij van mij heb vergoten!"

[51 + 25 (kracht) = 76]
Ik doe een paar stappen naar voren en ik positioneer mezelf in een offensieve positie, Met mijn bijl in mijn linkerhand zwaai ik richting de dwerg, naar beneden (Van rechter schouder naar linker bovenbeen).

[19 + 25 (kracht) = 44]
Terwijl ik met mijn bijl zwaai na de dwerg gebruik ik mijn rechterknie om de dwerg in haar gezicht te schoppen.


[17(Snelle genezing van Herion)1]
De wond op mijn rechterarm geneest zeer langzaam, het bloed nog steeds en je ziet haast geen verschil van toen de wond is gemaakt.

20EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 9:24 am

Marleentjuh

Marleentjuh

-Antorín, bos-
-15 mei-
-Vroege Ochtend-

Ik zat nog steeds verveelt om me heen te kijken totdat ik een rook pluim vanuit de stad zie komen, dat was goed te zien aangezien Antorín niet zo ver van het bos af lag. 'Nou ik mis alle lol' denk ik in mezelf en baan me een weg naar de rand van het bos. Zo'n bijf meter achter mij loopt mijn paard, die achter mij aan kwam.
Maar toen ik onderweg was naar de stad zag ik ineens een man bij de poort. Snel verberg ik me achter een boom. Ik hoop dat hij me niet gezien heeft en gebaar Horizon door te lopen. Zodat hij misschien minder snel conclusies gaat trekken, dan dat hij bij me zou blijven staan.

21EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 9:56 am

luca-masma

luca-masma

(( OC: Ik laat deze post maar even, volgens mij klopt hij niet helemaal. Ik reaggeer wel op de nieuwe posts. Sorry.))



Laatst aangepast door luca-masma op vr mei 20, 2011 10:10 am; in totaal 1 keer bewerkt

22EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 10:05 am

eensteen123

eensteen123

-Antorin, riool-
- 15 mei -
- vroege ochtend-

(Danya) (note to self: mana count = 15)
Een explosie dreunt door het riool heen. Ik schrik wakker terwijl ik het nog voel trillen door de buizen. De stank is nu naar de achtergrond geraakt, maar niet weg. Het moet ochtend zijn, denk ik, anders was die knal er niet.

Ik kom uit mijn schuilplaats tevoorschijn en zoek mijn rugzak op. Het was niet zo'n goed idee om die een eindje weg te zetten, want het duurt even voor ik hem vind. Zachtjes zeg ik: 'Myr? Myr, ben je hier?' ier, ier, ier, ier, klinkt het. Zo hoor ik toch niks? Ik houd mijn mond en loop rond, mijn magie in de aanslag. Ik ben niet zo'n vechter, dus ik ga weg van de knal. Laat de anderen elkaar maar eerst uitmoorden, besluit ik.

23EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 10:32 am

luca-masma

luca-masma

-Antorin, riool-
- 15 mei -
- vroege ochtend-


Ik kom uit mijn schuilplaats tevoorschijn en zoek mijn rugzak op. Het was niet zo'n goed idee om die een eindje weg te zetten, want het duurt even voor ik hem vind. Zachtjes ze, dus ik ga weg van de knal. Laat de anderen elkaar maar eerst uitmoorden, b[/strike]esl[/u]uit[/b] ik[/i]

(Myr)
Een luide explosie maakt me wakker. De buis waar ik in zit trilt helemaal na. Ik hou mijn ogen nog even dicht. Ik wil niet dat deze dag begint, ik wil niet dat het gevecht waarin ik als een klein kind afgemaakt zal worden begint. de sterke geur dwingt me echter mijn ogen te openen. De stank is in ieder geval minder sterk dan gisteren. Misschien ben ik er wel meer gewend aan geraakt. Tot mijn verbazing staat Danya voor me. Ze heeft me gevonden. Ik was bang dat ik haar niet meer zou zien na gisteravond. Tot verbazing fluistert ze echter naar me. 'Myr? Myr, ben je hier?' 'Ja, ik zit aan je voeten.' fluister ik maar mijn stem wordt overstemd door de echo's die Danya's stem achterlaat. Ik kom overeind maar ze reageert nog steeds niet op mijn aanwezigheid. In plaats daarvan loopt ze dieper het riool in, weg van de opening. Ik ren achter haar aan en leg een hand op haar schouder. 'Danya?' vraag ik haar.

24EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 8:46 pm

naamee



-Antorin, buiten voor de vriendelijke leeuw-
-15 mei-
-vroege ochtend-

(Dei)
Mijn slag was raak, de man bloed. Hij schreeuwt iets wat ik niet kan verstaan. Dan komt hij op me af en zwaait met zijn bijl.
[63]
Met een schreeuw hef ik mijn bijl op met twee handen om zijn slag te blokkeren. Het lukt maar net omdat hij veel sterker is dan ik. Omdat ik zo druk ben met het wegduwen van zijn bijl, merk ik pas als het te laat is dat hij mijn hoofd probeert te raken met zijn knie.
[14, -10 voor behendigheid=4]
Ik probeer mijn hoofd weg te trekken, maar ik ben te laat en hij raakt me vol in mijn gezicht. Ik voel mijn neus breken, en alles wordt even zwart voor mijn ogen. Bloed stroomt over mijn gezicht. Ik werd kwaad. Deze man wou het grof spelen? Dan krijgt hij het grof!
[65]
Ik trek mijn bijl weg van de zijne, zet een paar snelle stappen naar voren en geef de man een kopstoot in zijn maag, zo hard als ik kan. Ik probeer het zo te mikken dat de horens van mijn helm hem raken.

25EVENT: Het Toernooi Empty Re: EVENT: Het Toernooi vr mei 20, 2011 9:26 pm

Tbloody

Tbloody

NPC Post

-Antorin, marktplein-
-15 Mei-
-Vroege ochtend-
(Gerar)

Opeens zie ik een pijl op me afkomen
ik probeer weg te duiken [83]
Ik duik weg maar wordt vol in mijn arm geraakt, ik val om en de pijn maakt zich even meester van me.
dan krabbel ik weer overeind en trek de pijl uit mijn lichaam.
Ik genees mezelf [63] Ik voel de wond dichtschroeien, even sta ik weer stil van de pijn, dan trekt de wond verder dicht en blijft er slechts een kloppende, zeurende pijn over.

ondertussen kijk ik in de richting van de pijl of ik de schutter misschien zie.
Dan bedenk ik dat ik daar niks aan kan doen, ik stel me wat meer verdekt op en kijk hoe de aardemagiër reageert op de situatie met de barbaar end e dwerg die zich vlakbij de brandende taverne afspeelt.
Ik begin mijn kracht weer te verzamelen voor een vuurbal, er licht hierbij een klein beetje vuur in mijn hand, dit wordt langzaam meer.

((OC Bella, ik denk dat dit zo t prettigste werkt idd.))

-Antorin, Genezersgilde-
-15 Mei-
-Vroege ochtend-
(Ricai)

Ik ben klaar met mijn ontbijt, ik besluit naar buiten te gaan, want het gevecht zal nu al wel bezig zijn.
Ik hoorde al een en ander aan lawaai buiten.
Ik controleer of mijn maliënhemd goed zit onder mijn pij en ik trek mijn falchion.
-Laat het gevecht maar beginnen- denk ik strijdlustig.
Ik loop naar buiten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 7]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum