Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Praathoekje Antorins Event.

+11
sinaaspit
Rosi
Tbloody
sceltus
Bialdire
Pure
luca-masma
Bella
Marleentjuh
naamee
brecht
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

76Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. wo jun 08, 2011 3:01 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

maar hij heeft een hammer van ham!!! wie kan daar tegen op?

77Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. wo jun 08, 2011 4:49 am

Tbloody

Tbloody

ik met mijn eetlust wel Razz

78Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. wo jun 08, 2011 5:48 am

Bialdire

Bialdire

Een man met 18 jaar ervaring in het uitschakelen van "problemen", alleen hij heeft 1 klein probleempje. Hij is niet zo'n fan van vermoorden, en hij heeft nog niet door dat het hier niet eens mogelijk is. >.>

79Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. do jun 09, 2011 6:00 am

Bella

Bella

yea Brecht, je moet het wel realistisch houden (tot hoeverre een FANTASY RPG realistisch is... valt iets voor te zeggen...) en ja, ik weet dat ik ook niet perfect ben, maar -zeker voor een NPC- speel je het veel te badass!
Als je dan al geweldig wilt zijn, omschrijf het dan groots, doe een ritueel, geef de lezer OOK wat! Wanneer iemand een gaaf verhaal schrijf vind ik het veel eerder goed als degene gave dingen doet, zoals torens neerhalen enzo Wink, maar als degene het vrij kort verteld vind ik dat al snel te overpowerd. Just saying!
Ook is het gewoon leuker voor het spel/verhaal om je karakter ook moeilijke momenten door te laten maken. Zelfs het meest ownage persoontje heeft nog problemen. Dat hoeft niet per se met vechten enzo te zijn, maar persoonlijk vind ik dat je karakter wel een zwakheid moet hebben... again, just saying...
en idd, als je in de wieg al push ups moest doen, etc. ben je misschien wel sterk, maar ook sterk is niet onschendbaar. Remember that!

oh, en sorry voor de rant! Wink

http://asrath.deviantart.com/

80Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. do jun 09, 2011 10:04 am

Yen Sid

Yen Sid

Plus, kijk even aan ratio hier.
Als je al je tijd aan fysiek pompen besteed, ben je super sterk ja, maar een magier van niks.
Aan de andere kant, als je al sinds de wieg magie 'studeert' ben je super sterk in je magie ja, maar een klap op je hoofd en je ligt.

Je kan niet 16 zijn, Fysiek sterk en een goed magier. Tis gewoon niet mogelijk in die beperkte tijd, hoe flexibel je ook kan zijn in fantasy settings.

Plus, ham hamers zijn pas gaaf als het Bacon is. Just sayan.

81Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. do jun 09, 2011 6:31 pm

Bialdire

Bialdire

Yen Sid schreef:
Je kan niet 16 zijn, Fysiek sterk en een meester magier. Tis gewoon niet mogelijk in die beperkte tijd, hoe flexibel je ook kan zijn in fantasy settings.

Kracht slaat altijd aan de andere kant door. Dit is een universele regel. Zelfs boeken houden meestal dit balans. Maar ja, met een beetje geluk ram ik hem in elkaar, dan zijn we hier weer mee klaar ^^

82Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. do jun 09, 2011 6:46 pm

eensteen123

eensteen123

zet hem op! Wink

83Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr jun 10, 2011 3:46 am

Zjossy

Zjossy

Ik weet niet of het goed is, maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn als het zou gaan regenen... Tenminste, buiten de stad...

84Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr jun 10, 2011 4:27 am

eensteen123

eensteen123

is prima joh, en geniale post trouwens!

85Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr jun 17, 2011 3:58 am

Bialdire

Bialdire

Uhm, is iedereen tped, of wat? Anders zit ik nog steeds echt in een rare situatie met Brecht...

86Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr jun 17, 2011 4:33 am

Pure

Pure

Staat dat iedereen nu in het centrum is dus lijkt mij wel.

87Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. zo jun 19, 2011 3:01 am

naamee



Als je dood bent bij het evenement, wanneer kom je dan weer tot leven? Meteen als je dood bent, of pas aan het eind van het evenement met iedereen tegelijk?
En waar kom je dan weer tot leven?

88Praathoekje Antorins Event. - Pagina 4 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. zo jun 19, 2011 3:35 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Je respawned direct buiten de stad. Je kan dan gewoon weer meedoen aan het normale Torin RPG topic.

~Donderdag

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum