Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Praathoekje Antorins Event.

+11
sinaaspit
Rosi
Tbloody
sceltus
Bialdire
Pure
luca-masma
Bella
Marleentjuh
naamee
brecht
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. do mei 26, 2011 8:17 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

oke ik spreek nu met een sl en die zegt.

je blaast jezelf op. je offert lichaam en geest op om nog een laatste aanval te maken.
doe je dit dus dan offer je dus 2 van de 3 dingen waarmee je leven maakt.

aka je bent zo dood dat zelfs aartsengelen niets zou kunnen doen.

ik geef hierbij een waarschuwing aan iedereen. wil je dus je char langer spelen BLAAS JEZELF DAN NIET OP MAGISCHE WIJZE OP. of doe in iedergeval geen shit met je ziel of geest of lichaam oke? check!

Deze reactie heeft Donderdags:
Seal of Approval!

Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Seal-of-approval

52Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. do mei 26, 2011 8:37 am

Marleentjuh

Marleentjuh

oke check... Cool

53Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. do mei 26, 2011 10:04 am

Pure

Pure

Ah jammer. Sad

Je zou zeggen dat die aartsengel je zou redden net voordat je jezelf opblaast (Wegens de barriere) maar ok. xP

Vraag: Dus kan je ook iemand anders opblazen op vergelijkbare wijze zodat hij/zij ook permanent dood is?

54Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. do mei 26, 2011 10:14 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Heel simpel, nee. Of in ieder geval, ik ga er van uit van niet.
Wat je moet bedenken is dat de spreuk een soort zelfopoffering was. Jij kan misschien iemand met soortgelijke magische krachten brengen tot zo'n zelfde opoffering, maar die kan is klein. De kans dat je magie bezit waarmee je letterlijk iemand anders kan vernietigen is erg klein. Je kan misschien zijn geest of ziel schade toe brengen of pijnigen, maar nooit genoeg om het te vernietigen.

~Donderdag

55Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. do mei 26, 2011 10:20 am

Pure

Pure

Ok, dan snap ik het. Bedankt voor de informatie!

56Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 7:19 am

Bialdire

Bialdire

Het zou nooit werken om mensen instant kill magie te geven zonder enig nadeel. Vooral voor balans uiteraard. Maar als je met magie gewoon iemand zijn ziel af kan snijden, blijven er geen mensen meer over in Torin Very Happy

57Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 7:30 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

oog om oog.

snijd jij iemands ziel af dan betaal je daarvoor. mits deze persoon/wezen nog leeft ofc.
is dit niet zo dan is de binding tussen lichaam, ziel en geest al aan het vervagen en dus makkelijk en zonder al te grote consequenties te pakken.

58Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 7:34 am

Zjossy

Zjossy

Eigenlijk nog een ander vraagje, waar ik eigenlijk wel vanuit moet gaan, want anders zullen de antorianen de goden gaan haten:
de herberg en omgeving staan in brand, de westertoren is omgevallen, en ik denk dat dit nog maar het begin is van een door een leger getroffen lijkende stad is.
Worden de gebouwen enzovoorts een beetje opgebouwd? (nogmaals goden, anders zijn jullie dood).
Plus het feit, als de SL dit niet zo doet, dat na het gevecht antorín een niet al te leuke stad meer is

59Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 7:51 am

Tbloody

Tbloody

Ok
maar waar halen jullie vandaan dat mijn ziel vernietigd zou zijn?
ik pleeg zelfmoord door mijn lichaam en alles daar omheen te verbranden, dat schaadt mijn ziel toch niet?

@Zjoske: juist gaaf, krijg je vet veel dieven en hongersnood enzo
en gevaarlijke instabiele ruïnes en resten van gebouwen

60Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 7:56 am

Bialdire

Bialdire

Uit het Al zijn magie gedeelte, maar ja, ik gok dit ik te weinig over de exacte werking van Torin magie weet om hierover veel te zeggen.

Het valt me opeens op dat hierover eigenlijk niets staat.. Ik dacht dat er ergens iets over stond. Anyway, ik gok dat het meeste hersteld wordt, anders wilt geen enkele stad ooit nog een toernooi. Cool

"Excuses meneer, maar we gaan een toernooi houden hiero." Leider: "OH NO YOU DON'T!" Stad explodeert

61Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 8:01 am

Zjossy

Zjossy

Tbloody schreef:Ok
maar waar halen jullie vandaan dat mijn ziel vernietigd zou zijn?
ik pleeg zelfmoord door mijn lichaam en alles daar omheen te verbranden, dat schaadt mijn ziel toch niet?

@Zjoske: juist gaaf, krijg je vet veel dieven en hongersnood enzo
en gevaarlijke instabiele ruïnes en resten van gebouwen

misschien... leuk voor de inwoners, die moeten eerst al tijdelijk hun huis verlaten en als ze dan terugkunnen, merken ze dat hun huis is verwoest.
Deels leuk voor het spel natuurlijk, maar als je het een beetje reëel wilt houden (argh, ik doe dit nou altijd... *zucht*), zullen alle bewoners wegtrekken en zal er al helemaal niets te krijgen te zijn. leuk hoor, dief in een stad waar je toch al niets kunt krijgen...

62Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 8:33 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Tbloody schreef:Ok
maar waar halen jullie vandaan dat mijn ziel vernietigd zou zijn?
ik pleeg zelfmoord door mijn lichaam en alles daar omheen te verbranden, dat schaadt mijn ziel toch niet?

De spreuk die jij deed wel. Er komt nog een stukje over magie specifiek, ik maak het op dit moment mooi zodat het op het forum/wiki kan, maar ff snel: Bij alle magie gebruik je je ziel. Wat jij deed was al je power (dus je ziel) in de spreuk stoppen. Dat gaf een boem, maar ziel en je lichaam zijn onherstelbaar beschadigd.

Simpel gezegd: einde krakter, 't was toch maar een NPC

~Donderdag

63Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 8:49 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

shit nu wou ik dat ik een seal of aproval had voor je merlijn

64Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 9:32 am

Bialdire

Bialdire

Sinaas, 2 dingen.

A. Hoofdletters zijn er ook zodat alles NET wat makkelijker leest. Maar ja, voor zo'n goeie lap tekst, vindt ik het ok.
Maaaaaaaar belangrijker...

B. GRAAAAAAAAAAAAA Ik wil barbaren afslachten, ASAP! GET ON WITH IT! (Of heb ik die gemist, want dan kan je deze negeren. Anders, GET ON WITH IT!)

65Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 9:36 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

check heb het in notepad gemaakt volgende keer maar in word dan dank voor de tip.

66Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 8:45 pm

Bella

Bella

mmm... ik vermijd hoofdletters juist zoveel mogelijk, behalve voor heel, heel, erge nadruk.
Anders ga IK ALLES WAT GESCHREEUWT WORDT GROOT SCHRIJVEN, SNAPPIE? DAT IS NET ALS WORDART(bah, WordArt!) GEBRUIKEN OM EEN WERSTUK MEE TE TYPEN. EN DAT IS DAN WEER NET ALS PROBEREN EEN FRIKANDEL SPECIAAL IN EEN VIERSTERREN RESTAURANT VOOR TE ZETTEN.

meestal ben ik anti-caps... maar kleine stukjes... Smile
Oh, maar ben je ook echt dood wanneer je lichaam, en alleen je lichaam, weg is? Dus wanneer je omgekomen bent in een brand of opgegeten bent door een hongerige kannibaal? Rolling Eyes

http://asrath.deviantart.com/

67Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 8:58 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

waneer heb jij gezien dat iemand plus minus 80 kilo vlees in een keer opeet?
als je gegeten wordt wardt je niet helemaal opgegeten.

68Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 11:06 pm

Bella

Bella

oh, oke, dus wanneer er nog iets over is van je lichaam kan je nog gewoon terug (en dan is een gewone brand dus ook geen probleem, want dan heb je je botten nog...!)

http://asrath.deviantart.com/

69Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. vr mei 27, 2011 11:15 pm

Bialdire

Bialdire

Het idee is simpelweg dat je lichaam herstelt wordt door de aarstengel, maaaaaaar, als er geen geest en of ziel is om terug te keren richting dit lichaam, is het niet altijd even nuttig. Dan zou in de theorie dit lichaam dus hersendood zijn, omdat de verbinding tussen lichaam en ziel is afgesneden. Dit is het geval met T zijn vuur magiër.

Het lichaam zal altijd weer opgebouwd worden.

70Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. za mei 28, 2011 12:23 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

ROSI ANTWOORDEN SPAM

Ten eerste, sorry dat ik zo afschuwelijk afwezig ben. Ik doe echt mn best, maar gelukkig redden jullie je zo te merken op de RPG wel ;]

Okay, antwoordjes.
Dode lichamen blijven even liggen en verdwijnen dan. Ze worden genezen/gerecreëerd, en dan met alle items waarmee ze het toernooi begonnen in een speciale tent midden in het tentenkamp neergezet. Hier 'respawnen' ze dus. Dood gaan en niet meer wakker worden kan in dit event NIET. Het doet er niet toe hoe episch of fataal je jezelf kapotmaakt, je word weer rechtop gezet. Want de aartsengelen hebben dit evenement wel zo goed geregeld, dat je ziel niet zomaar wegvliegt of ergens blijft hangen, maar mooi gematched word aan het goede lichaam. ;]

De stat Kracht tel je op bij je aanvallen, als je iemand met veel kracht aanvalt. (Zware uithalen, grote wapens, etc.)
Fatale verwondingen staat er omdat dat iets is waar je het goed voor kan gebruiken, om fatale verwondingen aan te brengen.

Iedereen kan een NPC tegenkomen en gelijk spelen. Je kan dit op twee manieren doen: jouw poppetje komt een NPC tegen, besluit te vechten, samen te werken, whatever, en beschrijft dit vanuit eigen oogpunt. Of je poppetje komt een NPC tegen, besluit te vechten, samen te werken, whatever, en beschrijft dit vanuit eigen oogpunt én NPC oogpunt. (oftewel, een NPC post gelijk met de post van je eigen poppetje.)

Na het event word de stad teruggebracht in dezelfde staat als hij was vóór het event.

Verder ben ik heel trots op jullie kindjes (: En ik ben gewoon een baggerslechte spelleding door er zo weinig te zijn, ik doe mn best om vaker online te komen. (zooo druuuuk)

https://torinrpg.actieforum.com

71Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di jun 07, 2011 5:41 am

Bialdire

Bialdire

Klik op spoiler voor random rant.

Spoiler:

En we missen 3 mensen van wat ik zie, Sceltus, Robbie en Chama. Twee hiervan zijn al even verdwenen, Chama, de persoon die dit begonnen is, en Robbie, gespeeld door Hidde.

72Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di jun 07, 2011 6:38 pm

brecht

brecht

Urthog is een m#ther f#cking aarde magier uit de zuiderlijke eilanden, die moest in de wieg al push ups doen. Bovendien heeft hij gewoon en SUPER SLAM HAM HAMMER

73Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di jun 07, 2011 6:45 pm

eensteen123

eensteen123

toch... het is en blijft een npc.

74Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. di jun 07, 2011 11:24 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

een ham hammer??

hmm is die nog rauw of gewoon gebakken?

75Praathoekje Antorins Event. - Pagina 3 Empty Re: Praathoekje Antorins Event. wo jun 08, 2011 2:48 am

Zjossy

Zjossy

Nou, in de wieg al push ups doen maakt niet zoveel uit hoor. Ik ken ook iemand (goed... een character uit een boek) die in de wieg al leerde te zwaardvechten. Nou, die kon op zijn zestiende behoorlijk wat man verslaan, maar verloor ook veel...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum