Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Torin RPG: Praathoekje

+15
Tbloody
Maureen
Bialdire
Bella
Marleentjuh
naamee
luca-masma
Rosi
brecht
hidde2200
sinaaspit
ZubZero
boris
sceltus
Chama
19 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

1Torin RPG: Praathoekje Empty Torin RPG: Praathoekje ma apr 25, 2011 9:32 pm

Chama

Chama
Admin
Admin

Jullie kunnen hier doorpraten of Torin RPG.

Let op! OC posts in het IC gedeelte worden verwijderd!

2Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di apr 26, 2011 8:16 am

Chama

Chama
Admin
Admin

Oke is het nou 13 of 12 mei??????

3Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di apr 26, 2011 9:45 am

sceltus

sceltus

Vindt iemand het overigens irritant dat mijn posts soms aan de ietwat lange kant zijn? Razz

4Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di apr 26, 2011 10:24 am

boris

boris

nee het zijn goede verhalen
en als ze te lang zijn lees je ze gewoon "globaal" (ik heb opgelet tijdens nederlands) Wink

5Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo apr 27, 2011 1:02 am

ZubZero

ZubZero

sceltus schreef:Vindt iemand het overigens irritant dat mijn posts soms aan de ietwat lange kant zijn? Razz

Ik vind het vaak juist irritanter als het te korte posts zijn.. Wink

6Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo apr 27, 2011 1:28 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Ik heb al hemaal een hekel asn halve posts dus waar informatie mist. Lange posts zijn zeker niet slecht wel is het dan wel gewenst om het gaaf te maken

7Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje do apr 28, 2011 5:44 am

hidde2200

hidde2200

ik vind jouw rp's heel vet, juist omdat ze zo aan de lange kant zijn.

8Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje do apr 28, 2011 8:16 am

brecht

brecht

Is op 14 mei in dit spelletje de barman ook dood?

9Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje do apr 28, 2011 8:18 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Jup, dat is ook al gepost.

https://torinrpg.actieforum.com

10Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje za apr 30, 2011 4:10 am

luca-masma

luca-masma

Ligt het aan mij of is het event gebasseerd op het boek "De hongerspelen"?
Daar doet het me wel aan denken.

11Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje za apr 30, 2011 4:44 am

boris

boris

Misschien is het idee er van maar ik zie geen gedwongen deelnemers.
Er zijn ook geen natuurrampen die veroorzaakt worden door mensen in een controle kamer (toch) Neutral

Nu ik het zo bekijk lijkt het er best op met de TV schermen
nog een vraagje moet je iemand mailen om mee te doen of word dat gewoon IC geregeld

12Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje za apr 30, 2011 4:45 am

naamee



Volgens mij was het om mee te doen IC inschrijven bij de Noordelijke Poort.

13Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje za apr 30, 2011 4:46 am

Marleentjuh

Marleentjuh

ja, IC bij de poort
waarschijnlijk lezen ze wel die post globaal door om te kijken of er mensen mee doen

14Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje za apr 30, 2011 5:14 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

We lezen jullie inschrijvingen en noteren die dan zelf ;]
En nee, het event is niet gebaseerd op de Hongerspelen, want Chama heeft het bedacht en hij heeft de boeken helemaal niet gelezen. Ik wel, en ik wilde ook gelijk zoiets doen, maar Chama wilde een vrijwillig gevecht. (:

https://torinrpg.actieforum.com

15Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje za apr 30, 2011 5:16 am

boris

boris

misschien een andere keer Razz
wanneer een kwade roofbarron met zijn leger de steden rond trekt en mensen gevangen neemt en ze laat vechten op leven en dood voor zijn vermaak. Cool

16Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje za apr 30, 2011 5:17 am

Marleentjuh

Marleentjuh

mwahahaa .... lol

17Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje ma mei 02, 2011 9:08 am

sceltus

sceltus

Ben na zes dagen zwerven weer thuis:P Sorry dat ik zo lang afwezig was. Ik ben nu heel moe, maar zal morgen proberen te posten.

18Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje ma mei 02, 2011 9:14 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

RAAAAAAR ARTHUR JE BENT ER WEEEEER!! Nu zo snel mogelijk beginnen met je plot, anders kan Maureen ook niks ;p

https://torinrpg.actieforum.com

19Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 5:13 am

Bella

Bella

heb ik het alleen of loopt het wat langzaam door (of is dat door de vakantie, ik weet niet hoeveel mensen er weg zijn..?)
verder: zijn er ook andere steden??

http://asrath.deviantart.com/

20Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 5:17 am

naamee



nou, zoiezo zijn we maar met.. twintig mensen? minder? volgens mij minder. Daarvan is niet iedereen echt actief, en zijn er waarschijnlijk ook een stel op vakantie.
Ook bestaat het forum pas een paar weken, en moeten we nog op gang komen.
Het zal wel sneller gaan lopen als we meer mensen hebben, en als het plot een beetje op gang komt, denk ik.

21Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:07 am

Bella

Bella

Mja, oke! Smile Laura is ook bezig met een char, maar heeft ze nog niet af... we gaan gewoon heel Expiatio hierheen halen ^^ *yay*
want ik wil me inschrijven voor die wedstrijd alleen dat ben ik vergeten in m'n post te zetten... ik denk 'er komt wel snel iemand', maar nee hoor... en straks ben ik te laat :< lijkt me gaaf, meedoen aan die wedstrijd! Ik maak gehakt van jouw dwerg! Rawr! >)

http://asrath.deviantart.com/

22Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:10 am

naamee



JIJ maakt gehakt van mijn dwerg? En wie ga je daar voor mee brengen? Kom op, wat had je ook al weer voor wapens? Een stok en een mes? Laat me niet lachen, ik maak je in!
Very Happy

23Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:13 am

sceltus

sceltus

Ik win die wedstrijd toch wel, ben getraind in het duel:p
Maar je kunt best of je post aanpassen met edit post of gewoon een nieuwe post maken. Als je maar niet in je eentje de tijd voorbij laat gaan, maar je kan dus wel even kort verdergaan waar je char was gebleven.

24Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:19 am

naamee



Oh, ja, tuurlijk... 'Getraind'... En, eh... Hebben ze bij die training ook rekening gehouden met een grote, nouja, kleine, kwade dwerg die op je afstormt met een bijl van zo'n anderhalve meter? Want dat is iets anders dan twee nette mannen in een harnas die elkaar proberen te verslaan in een eervol gevecht.
Very Happy

25Torin RPG: Praathoekje Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:20 am

Marleentjuh

Marleentjuh

>.< stiekum maakt die dwerg gewoon iedereen in XD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum