Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Torin RPG: Praathoekje

+15
Tbloody
Maureen
Bialdire
Bella
Marleentjuh
naamee
luca-masma
Rosi
brecht
hidde2200
sinaaspit
ZubZero
boris
sceltus
Chama
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

76Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 9:23 am

Marleentjuh

Marleentjuh

Anders krijg je nogal verwarring misschien als iedereen gewoon iets schrijft

77Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 8:26 pm

Bella

Bella

Opvul NPC's? Zodat de losers ook wat kills kunnen maken??

ik vraag me idd wel af of het gaat lukken... dat idee van 'iedereen een samenvat topic' is sowieso wel goed (en als je het zelf vergeten bent.. na een lange vakantie ofzo Rolling Eyes) maar miss ook wel handig om gewoon 'algemeen belangrijke gebeurtenissen' samen te vatten in een plot topic ofzo? Die zijn er nu nog niet veel, maar er kan nog van alles veranderen...

Verder nog iets...
je kunt in principe schrijven dat je iedereen inmaakt en dat je alle slagen van de ander ontwijkt/blokkeert, maar da's ook niet helemaal eerlijk... hoe bepaal je wanneer iets je wel raakt en wanneer je het mag ontwijken/blokkeren?? Raakt magie altijd?(ong. zoals bij Expiatio) hoeveel hitpoints heb je? Want kijk... mijn karakter zou heel, heel weinig hitpoints moeten hebben... maar ik ben dan wel weer heel snel... alleen als je het zo stelt ga je al snel zeggen dat alles mist omdat je 'toch zo damn snel bent' >_>
of wint degene die het het beste uitspeelt??

http://asrath.deviantart.com/

78Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 9:45 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Hmm goedw ideen ook over de hits enzo.
Ikzelf zal met 2 npc's waarbij een char maar kans maakt op een kill op een speler dus ik maak er gewoon een vet verhaal van en dan zie ik het wel

79Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 9:50 pm

Bella

Bella

yea, 'k denk dat dat het slimste is...
als het niet mag/kan dan doet de SL er vast iets aan Wink zolang je als woudlopertje maar niet iedereen in elkaar rost is het denk ik wel goed... mits je het leuk uitschrijft! ^^

http://asrath.deviantart.com/

80Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 11:37 pm

Pure

Pure

Nou, zoals beschreven staat in 1 van de topics van Rosi, je ontwijkt een paar klappen en je krijgt er een paar.

Je moet uiteraard wel zelf beslissen wat je wel en/of niet ontwijkt. Ik snap dat als je snel bent dat je dan dus ook heel veel ontwijkt. Je zou dan dus ook zo moeten schrijven waarin je duidelijk beschrijft dat je door middel van je snelheid en flexibiliteit alles hebt ontweken.

Wat de vijand dus moet doen om jou te verslaan, is een situatie bedenken waarin jij met je snelheid onmogelijk de klap kunt ontwijken (In de hoek gedreven, mes naar je gegooid je ontwijkt de mes door te duiken naar mijn richting waardoor mijn bijl jou kan raken). Jij als snelle speler moet dit dus ook kunnen zien en de klap nemen.

Mogelijk dat je als snelle speler ook slapper bent (Sinds je snelheid belangrijker vind dan kracht) waardoor je dus meerdere klappen moet uitdelen dan iemand die sterk en langzaam is.

Iemand die sterk en langzaam is zal dus minder ontwijken door middel van duiken, springen enz. maar mogelijk wel alles wegslaan met zijn/haar wapen en/of schild. Deze persoon zal waarschijnlijk ook meer "Leven" hebben.



Dat is wat ik denk. Als je goede situaties kan schrijven en goed kunt uitleggen wat je precies bedoelt dan heb je meer kans dat het je lukt. dus 1 zin opschrijven dat je me van voren aanvalt zal waarschijnlijk worden ontweken.

Zelf vind ik dat niet alle magie kan worden ontweken, maar wel veel. Bijv. een vuurbal kun je ontwijken maar mogelijk een mind control spell niet.


81Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje vr mei 06, 2011 10:00 am

sceltus

sceltus

En boem en nieuw lengte record, sorry voor de ziek lange post jongens Very Happy Cool

82Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje vr mei 06, 2011 10:05 am

luca-masma

luca-masma

Het valt allemaal wel mee hoor Very Happy
Heb je direct een heel stuk om te lezen.
j verdeelt het tenminste goed in alinea's dan is het nog wel te doen.

83Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje vr mei 06, 2011 12:45 pm

Pure

Pure

sceltus schreef:En boem en nieuw lengte record, sorry voor de ziek lange post jongens Very Happy Cool

Hehe, nu wil ik ook iets groots schrijven xP

84Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje za mei 07, 2011 1:38 am

eensteen123

eensteen123

Wanneer begint het toernooi eigenlijk? Maandag, als iedereen weer terug is van vakantie (tenminste, de middelbare scholieren)?

85Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje zo mei 08, 2011 5:11 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Het event begint zodra het in het spelletje tijd daarvoor is, de 15e mei dus. En sommige magie kan ontweken worden, andere niet. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met de spreuken, maar ga er maar van uit dat elke spreuk ontweken kan worden, tenzij de schrijver dit anders brengt. Mocht dit misbruikt worden, dan grijp ik in.

https://torinrpg.actieforum.com

86Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 4:41 am

brecht

brecht

Alle oc babbel hier niet op de normale rpg svp.

87Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 5:12 am

Zjossy

Zjossy

Ik weet niet wáár ik het moet neerzetten, maar mijn eigen character lijkt me bij nader inzien geen goed idee.. Hier is een ander kaartje van Antorín, maar, zie mijn character topic voor het gesprek...

reply: allen
ik heb geprobeerd iets in elkaar te flanzen... Niet zo heel goed gelukt, máár wel voor een eerste poging, vind ik zelf. Dus, helemaal gedaan:

Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Antornprobeersel1



Laatst aangepast door Zjossy op vr mei 20, 2011 7:18 am; in totaal 1 keer bewerkt

88Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 5:38 am

Зофла

Зофла

Ik vind 't d'r oké uit zien hoor.

89Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 5:44 am

Bialdire

Bialdire

Idd. Epic skillz.

90Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 6:06 am

naamee



Zou je er dan ook nog bij kunnen zetten waar alles is? Dus herberg, marktplein, gildes enzovoorts

91Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 6:27 am

Zjossy

Zjossy

Ik zal het proberen, en, bedankt!
Edit: Maar... ik weet alleen waar ik zelf de markt heb geplaatst... Ik zou het verder niet weten!!!!
Tweede Edit: Ik heb nu dit: maar nogmaals, dit is gewoon totaal random:

Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Antornprobeersel3



Ik kan ook zoiets als dit maken voor het grote kaartje: Misschien iets beter, ik ben zelf al iets beter geworden:

Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Mapsavona





Laatst aangepast door Zjossy op di mei 17, 2011 7:25 am; in totaal 1 keer bewerkt

92Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 7:18 am

Pure

Pure

Lag de hond niet achter de vriendelijke leeuw?

Het mooiste zou een hoge resolutie stad zijn. Kan je makkelijk inzoomen en de namen in de gebouwen zien.

93Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 7:23 am

Zjossy

Zjossy

Yihka schreef:Lag de hond niet achetr de vriendelijke leeuw?
pff... kan best, ik wist het zelf niet meer... Zo... Veranderd, nu nog de juiste uploaden en het bovenstaande plaatje veranderen.

94Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 7:35 am

Pure

Pure

Niet om vervelend te zijn maar volgens het TorinRPG post ligt Antorin 3 dagen van de zee en er worden geen rivieren genoemd. (Tenzij kust = rivieren)

Hehe. xP

95Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 7:37 am

Zjossy

Zjossy

En daarom was ik er ook zo sceptisch over... Ik wist het niet, maar meestal werden steden wel in de buurt van (zoete) rivieren aangelegd voor drinkwater. Dit lijkt me het logischt. En, natuurlijk kan ik het veranderen.

96Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 7:40 am

Pure

Pure

Ah ja ok, het kan wel.

Het is eigenlijk ook best wel logisch.

Maar nu denk ik wel: Waarom heeft Antorin geen kleine haven? Kleine bootjes kunnen er wel in varen denk ik.

97Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 7:43 am

Zjossy

Zjossy

Omdat ik Antorin evil is? Ik stel me eigenlijk ook wel een kade voor langs de rivier, maar ik wilde 'm sowieso al iets veranderen, dus...

98Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 7:45 am

Pure

Pure

Evil Antorin, stad der gruwlijke mensen.

Hmmm.... Kan best, ik moest gewoon 2-3 dagen lopen om bij Antorin te komen...

99Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 17, 2011 8:18 am

Bialdire

Bialdire

Omdat ze in Antorín wel geld hebben voor paarden.

100Torin RPG: Praathoekje - Pagina 4 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje do mei 19, 2011 9:28 pm

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Antorín heeft geen haven want het ligt niet aan zee/water xD Leek me best logisch. Er is een meer in de buurt en ik ga denk ik de rivier doortrekken tot de stad, maar er is niks dat groot genoeg is om echt een haven te hebben/zijn.

https://torinrpg.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum