Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Torin RPG: Praathoekje

+15
Tbloody
Maureen
Bialdire
Bella
Marleentjuh
naamee
luca-masma
Rosi
brecht
hidde2200
sinaaspit
ZubZero
boris
sceltus
Chama
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

26Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:23 am

naamee



Stiekem? Nou, nee, ik zou niet bepaald zeggen stieken, want als er een boze dwerg naar je knieen staat te hakken, dan merk je dat wel hoor. Very Happy
Nou ja, tenzij de mannen zo lang zijn dat ze zo over me heen kijken en me niet zien... Very Happy
Maar ik weet niet of ik veel kans heb om te winnen, ik ben tenslotte maar een dwergje...

27Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:30 am

Bella

Bella

Hah! Als ik je niet overhoop steek met dat dolkje van me (en daarna je hart opeet als het spel het toestaat Twisted Evil oh wacht, dat zal ik toch maar niet doen...) dan verplettert een van de vele grote mannen die Torin rijk is je wel onder het puntje van zijn schoen!

http://asrath.deviantart.com/

28Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:35 am

naamee



.....iep... pale Nu maak je me bang...

29Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:42 am

Marleentjuh

Marleentjuh

idd ieps..... en ik ben nu ook redelijk bang van je geworden

30Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:45 am

Bella

Bella

Waarmee?
Dat overhoop steken of dat opeten??
Nouja, wanneer je me kan raken ben ik denk ik bestwel dood... ik draag geen harnas, ben niet sterk, maar vooral erg snel... en nog iets, maar dat kan ik nog niet zeggen want ik moet Rosie nog een PM sturen, dus ik weet nog niet 100% zeker of het kan/mag.

die wedstrijd... uhhh... wanneer je verliest... gebeurt er toch niks naars met je ofzo? pale
En nee, ik ga niet terugtrekken, zo'n lafaard ben ik nou ook weer niet. Ik schrijf er wel een 2e post achteraan...

P.S. people, hebben jullie uberhaupt mijn character sheet gelezen...?? Rolling Eyes
vroeg het me gewoon af

http://asrath.deviantart.com/

31Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:48 am

Marleentjuh

Marleentjuh

jaaa

en nee je gaat niet dood in de wedtstrijd ^.^

32Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 6:51 am

naamee



Volgens mij zaten er geen risicos aan de wedstrijd, omdat de goden er iets mee te maken hadden of zoiets. Moet maar even kijken bij de topic over de evenementen, daar zal het vast wel staan.
En ja, ik heb je character sheet wel gelezen, niet helemaal, omdat ik bij dat soort dingen altijd halverwege de interesse verlies Rolling Eyes Maar ik heb het wel een beetje globaal gelezen, ja.

33Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 7:26 am

Bella

Bella

okay Smile dan doe ik zeker mee... als je toch niks kan verliezen ^^
yea, I know... ik heb de jouwe ook niet in detail bestudeerd Rolling Eyes
maar mijn karakter is diep, diep van binnen ook eigenlijk bestwel creepy Twisted Evil *MWUAHAHAHAHA*

http://asrath.deviantart.com/

34Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 7:43 am

Bialdire

Bialdire

Kuch professionele huurmoordenaar die al achttien jaar zijn brood verdient met het uitschakelen van moordenaars, ontvoeren van adel en dat soort klusjes die meestal goede ervaring leveren in het vechten in toernooien. Maar hij is er toch alleen maar om zijn doelwit op een duidelijke plek te brengen en hem naar locatie te brengen. En ik ga ervan uit dat ze toch alles eerlijk samen brengen, het is een toernooi van 100 man, het begint heus niet met vechten tegen een reus van twee meter lange huurmoordenaar met een Spaanse bijnaam vs random onderdeurtje zonder ervaring. Gok ik zo.

35Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 7:47 am

Marleentjuh

Marleentjuh

mwahaha lekker Xp
Nou succes voor de eerste die tegen jouw zou moeten

36Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 7:47 am

naamee



Wordt dan bepaaldt tegen wie je moet vechten? Ik dacht dat het gewoon iedereen tegen iedereen was, zeg maar, dus dat je iedereen die je tegenkomt aan kan vallen of zo.

37Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 7:48 am

Marleentjuh

Marleentjuh

dat leek mij juist van niet... maar ik heb eerlijk gezegd geeeeen idee

38Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 7:53 am

Bella

Bella

Ik dacht sort of een toernooi. Dus een duel, 1 tegen 1. Is ook gemakkelijker te schrijven, anders kan 1 iemand schrijven dat hij ieders hersens inbashed terwijl de ander schrijft dat hij die ander zijn hersenen al eerder ingebashed had. Tja, bye, bye logic!

Dus ik denk dat ze gewoon rangschikken op geschatte kracht, OF gewoon random vs random. Als je pech hebt sta je meteen voor Antorin's grootste spierbonk... :<

http://asrath.deviantart.com/

39Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 7:57 am

Marleentjuh

Marleentjuh

mwahaah jah... en wie zou dat zijn..... ne ik meen het sirieus XD
ik word ongeveer heeel snel ingemaakt waarschijnlij, wat een geluk dat ik niet meedoe om perse te winnen XD

40Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 8:06 am

Bella

Bella

yea, ik vast ook Smile
nou IC wil ik wel graag winnen, maar OC is het enkel om 'ergens' aan mee te doen! Wink
Maargoed, ik zie wel... zoveel mensen met kei heftige vecht skills... tja... dan heb ik nog de meeste kans tegen jou en Lieve :Smile en jullie tegen mij. Lol.
We hebben wel wat meer leden nodig, en misschien is een soort van samenvatting van het verhaal later wel een idee, want uiteindelijk wordt het echt een enorme hoop pagina's... en als je er dan net in stapt is het heel wat om alles te moeten lezen...

http://asrath.deviantart.com/

41Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 8:09 am

Marleentjuh

Marleentjuh

AAhh dat komt dan nog wel joh. en jah waarschijnlijk wel... ik ben alleen goed met langeafstand wapens... en aan al die andere mensen te zien... ben ik de klos als ik tegen ze moet XD

42Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 9:33 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

het is dat ik niet mee mag doen maar anders hahahaha XD
ik had wel gewonen nu gaa we lekker op een koele plek met wijn kijken en genieten hoe jullie elkaar in de pan hakken.
en ik doe zelf mee mey een npc rolletje XD

43Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 9:35 am

Marleentjuh

Marleentjuh

ahahah ook lekker XD kun je zien hoe ik verlies ^.^

44Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 4:15 pm

Chama

Chama
Admin
Admin

Yo dudes, oke ik zit hier nu dus de nacht door te halen en dacht laatk even kijken hoe het gaat met Torin xD En om onduidelijkheid te voorkomen. De 100 deelnemers worden random in Torin en omstreken gedumpt en moeten maar zien te 'overleven'. Dus het kan 1 vs 1 zijn maar ook 50 vs 50 alst daarop neerkomt xD (Of 1 vs 99 als jullie lullig zijn xD)

45Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 8:14 pm

Bella

Bella

oh wacht, er is dus niet een soortvan arena??
Mmm... dit kan nog leuk worden... op z'n minst om te lezen & schrijven Rolling Eyes

http://asrath.deviantart.com/

46Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 8:28 pm

Chama

Chama
Admin
Admin

Nee het is gewoon in de stad zelf, en omstreken ^^

47Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 8:40 pm

Maureen

Maureen

Oh trouwens, ik ga niet meedoen aan het event. moet ik dan gewoon oprotten uit de rpg voor een paar dagen of ik kan lekker verdergaan met mn eigen posts?

48Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 8:45 pm

Tbloody

Tbloody

gewoon lekker meedoen joh Razz
Ik kan ook niet meedoen, was wel leuk geweest als Tjeba mee kon doen.
naja, ik doe dus ook 1 NPC, namelijk Ricai, hadden jullie wss al gezien
gaat uiteraard niet winnen, mr miss wel 1 of 2 PKs maken als dat mag (A) Razz

49Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 8:56 pm

Bella

Bella

waarom kan je niet meedoen? Iedereen kan toch meedoen of heb ik dat...?
ik heb niet al je posts doorgelezen, is je karakter atm heel druk...?

http://asrath.deviantart.com/

50Torin RPG: Praathoekje - Pagina 2 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 9:02 pm

Chama

Chama
Admin
Admin

Staat beschreven in het event topic.

De stad en het bos eromheen zal een tijdje afgesloten zijn voor mensen die niet mee doen en als je wel mee doet en je verliest zorgt Tubuh dat je buiten de stadsmuren terechtkomt. Tubuh zet een magische muur om het gebied heen waar fysieke lichamen niet door heen kunnen. Buiten de muur word een tentenkamp opgezet waar alle voorzieningen uit de stad (winkels, gildes, herbergen) worden opgezet.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum