Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Torin RPG: Praathoekje

+15
Tbloody
Maureen
Bialdire
Bella
Marleentjuh
naamee
luca-masma
Rosi
brecht
hidde2200
sinaaspit
ZubZero
boris
sceltus
Chama
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

51Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 9:26 pm

brecht

brecht

Ga mischien ook wel even mee doen als een npc rolletje als dat mag.

52Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 9:43 pm

naamee



Dus tóch zoals ik dacht! hah, dit gaat nog leuk worden! Very Happy

53Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 11:11 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Brecht wil je npcen rosi even pmen.

Mijn char die van brecht en die van sander zijn aan het questen zeg maar dus we zijn er niet. Wel doe ik mee met 2 npc rolletjes.

54Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje di mei 03, 2011 11:58 pm

Marleentjuh

Marleentjuh

1 tegen 99 dat zou nog een wat worder... das zelfmoord joh XD noujah behalve het feit dat je niet doodkan

55Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 12:10 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Kom maar op zou ik zeggen. Ik maak wel een moeilijk lange post om iedereen dood te maken op een na XD

56Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 12:15 am

Marleentjuh

Marleentjuh

>.< jah brichtje van een pagina XD,
Staat er dan nog maar eentje miezerig overeind

57Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 1:22 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

jazeker de coolste speler of de fene die na mijn zeggen wel sterker mag worden. Denk niet dat de sl het goed vind maar proberen kan altijd.

58Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 1:25 am

Marleentjuh

Marleentjuh

zou wel hilarisch zijn

59Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 1:41 am

Bella

Bella

Wanneer was de pen machtiger dan het zwaard?
Nou, nu dus Wink

http://asrath.deviantart.com/

60Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 1:53 am

naamee



Pen? Bedoel je niet toetsenbord? 'Het toetsenbord is machtiger dan het zwaard!'
......Klinkt niet erg heldhaftig...

Waarom ben ik hier eigenlijk, ik wordt geacht een werkstuk te maken...

61Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 1:54 am

Marleentjuh

Marleentjuh

XD
het toetsenbord is machtiger dan het zwaard en de pen
en jah ik eigenlijk ook, maar ik ben ondertussen bezig ^.^ ik heb al bijna 2 kantjes tekst jeah nog maar 8 te gaan

62Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 2:02 am

naamee



Ja, het is echt VEEL te veel...
ik had eerder moeten beginnen
Heb pas 1 kantje af.... En met internet zo erbij gaat het ook niet erg snel... Waarom is internet zo leuk???? Crying or Very sad Crying or Very sad

63Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 2:03 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Wauw, stelletje forumspammers!
Wie een NPC rolletje wil moet inderdaad PMen, ik heb nog een lijstje. Maar ik neem aan dat jullie allemaal met eigen karakter mee willen doen.
Sinaaspit, als je dat doet maken we je dood. flower
En het is dus inderdaad gewoon ergens in de stad of het bos eromheen verschijnen, en maar zien te overleven. En het is allemaal zichtbaar op grote schermen, dus vuile trucjes kunnen altijd maar iedereen die het ziet. (:
Over de tijd die langzaam voorbij gaat; dat is inderdaad zo, maar dat is een beetje bewust. Het event kan pas beginnen als iedereen er is natuurlijk, dus vandaar het wachten. Iedereen heeft nu tijd om te trainen, wapens in te slaan, vergiffen, vanalles. Misschien laat ik Lilithu ook nog wel meedoen, daar krijg jullie moeilijkheden mee ;]. Helaas helaas, ik ben een SL, dus ik mag niet winnen.. Ik laat dr dan wel diskwalificeren Rolling Eyes.
We zien wel hoe het loopt! Verwacht veel NPCs om tegen te vechten, waar een paar verdomd sterke bij zitten (:

https://torinrpg.actieforum.com

64Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 2:06 am

Marleentjuh

Marleentjuh

Forumspammer is mijn beroep, o geweldig XD lekker vuil zijn en iedereen kan het zien XD, noujah dan maar eerlijk spelen he

en naammee
ja helaas he.... alleen ik heb de film dus vandaag moeten kijke OMG wat een slechte film....ik stierf zowat van verveling het enige leuke was het misschieb overdagig gebruik van ketchup en een stuntelige gouden/zilveren uil

65Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 2:16 am

naamee



Ja, vooral nu heb ik ongeloofelijke zin om te spammen, in het kader van 'alles is beter dan wat ik nu eigenlijk zou moeten doen' Schoolwerk in de vakantie... bleh.. Sad

66Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 2:29 am

Bella

Bella

Hurhurhur ik heb echt te veel.
Ik zit al aan de zeven pagina's en da's alleen al het filmverslag(!!!)Shocked
maar het is idd te veel... en nu we het toch over schoolwerk hebben... ik haal het denk ik ook niet met morgenochtend er nog bij, dus ik denk dat dat logeren -moge ik nog een goed punt voor KCV halen- niet zo'n goed idee is... eigenlijk heeft Laura mij met haar moeheid, hoe jammer het ook is, een beetje gered Rolling Eyes al dat het wel heel jammer is Sad *sniff*

en over Spam gesproken...! (sorry, me like Monty Python too, too much Razz)


trouwens, ik moet eigenlijk Wis- en natuurkunde gaan doen... anders wordt mijn vader niet blij :< en ik daarna ook niet. Oh, oh condemn you! Internet! Sad

http://asrath.deviantart.com/

67Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 2:33 am

Marleentjuh

Marleentjuh

hpff nu al zeven kantjes en je haalt het niet tot morgen.... o.O
en alleen in het filmverslag geniaal... weet een van jullie hoe 'modern het kunstwerk eigenlijk moet zijn?'

68Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 2:38 am

naamee



Volgens mij is alles dat niet in de oudheid zelf gemaakt is, modern.
Maar volgens mij kunnen we dit gesprek beter ergens anders heen verhuizen, in verband met spam... De chat misschien?

69Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 3:25 am

Chama

Chama
Admin
Admin

Zelfs in een off topic gaan jullie off topic X3

70Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 3:26 am

Bella

Bella

Het is gewoon een KUNST! Wink
Waardeer dat nou.

http://asrath.deviantart.com/

71Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 3:27 am

Marleentjuh

Marleentjuh

Jah dat heb ik wel vakker, ik let niet echt helemaal op wat de bedoeling is XD
maar jah et is een kunst en ik ben er heeeeel goed in..
zelfs op dit moment =P

72Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 9:00 am

Pure

Pure

De sterkste en beste roleplayer zal mogelijk winnen, of degene met het meeste geluk! Misschien wint degene wel die pas vecht wanneer er nog maar 3 zwaargewonde mensen rondlopen, of misschien wint die sterke gespierde man wel die al 20 man in elkaar geslagen heeft. Ik zou het niet weten en moge de beste winnen. Smile



Sinds het geen 1vs1 duel word (En dus niet een topic per gevecht) denk ik dat we onderling regels moeten neerzetten zodat het makkelijker voor ons word om te zien waar iedereen is (Ik denk namelijk dat dit heel erg verwarrend gaat worden)


1 ding wat we bijv. kunnen doen is:
-Per paragraaf alvast neerzetten wie erin staan:

(Rakhar)
Bob, Billy
Ik sta daar, wachtend tot Billy beweegt enz.... Ik zie Bob links van me met een grote zwaard naar me toe rennen enz..

Bob, Henk
Nadat ik de aanval van Bob heb ontweken, schoot Henk in me rug van achteren enz...

-Aan het einde een samenvatting maken van wat je hebt opgelopen en waar je je op het moment bevindt:

-Samenvatting-
-Pijl in rug, vers

Ligt op grond, naast de Herberg "De vriendelijke leeuw"

enzovoort



-Mogelijk alles bijhouden in een nieuwe post in de topic van je eigen character, soort van samenvatting sheet voor jezelf en voor anderen, zodat ze kunnen zien welke verwondingen je hebt opgelopen en wat nog bloed?



Het is maar een idee en het zou veel kunnen schelen. Ik onthou niet 10 pagina's vol met tekst en heb ook geen zin om erdoorheen te spitten voordat ik iets schrijf elke keer als ik weer iemand zie waarvan ik niet precies weet wat er is gebeurd.

Laatste andere idee naar de leiding is een topic maken per zone (10 zones in totaal, kan de postspam mogelijk tegenhouden)

73Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 9:10 am

Marleentjuh

Marleentjuh

Tjah het is inderdaad moeilijk om al die dingen bij te houden.... ugh...
het zou opzich best kunnen denk ik

74Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 9:19 am

Pure

Pure

Het kan wel maar er doen waarschijnlijk 20+ mensen mee (NPCs erbij geteld)

Ik hoop dus ook dat er regels komen om dit tegen te gaan. Nu heb ik er al best wel moeilijkheden mee om alles bij te houden. Het aangeven wie er in je verhaal voorbij komen is dus best wel handig, ook buiten het toernooi.

75Torin RPG: Praathoekje - Pagina 3 Empty Re: Torin RPG: Praathoekje wo mei 04, 2011 9:22 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Er gaan in totaal zo'n 20 NPCs meedoen Rolling Eyes. Maar van velen merken jullie waarschijnlijk niet veel, of komen jullie niet tegen ;]

https://torinrpg.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum