Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs

+3
Tbloody
brecht
Donderdag
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 10]

Tbloody

Tbloody

-Tavernee "Die ene waar alle spelers overnachten"
- 14 mei
- namiddag/avond

(Tjeba)
Ik merk dat alles erg koud wordt, heel erg koud, ik besluit naar de bron van de kou toe te gaan.
Dit is een kamer boven.
Ik loop naar de deur toe en klop 1 keer hard op de deur, dan zit mijn hand vastgevroren.
VERDORIE denk ik, ik probeer mijn hand te verwarmen met energie zodat hij weer los smelt.
ik stop hier 1 mana in.

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Tavernee "Die ene waar alle spelers overnachten"
- 14 mei
-namiddag/avond

Nog voordat de fakkeldrager kan reargeren verschijnt dnoub met een hele grote grijns. Hij merkt de fakkeldrager op en het lachen vergaat hem en hij wil wegduiken.

Ik zeg: " blijf hij doet je niks zover ik weet. Zeg het maar wat heb je te melden wat zo grappig is."

Dnoub kijkt nog eens naar de fakkeldrager ontspant en begint weer te lachen.
Hij zegt:"meester die bons op de deur" steeds meer moeite heeft hij om zijn lach in te houden. "die bons was de man die ik moest volgen. En nu *proest* en nu zit hij met zijn hand vast op de deur". dnoub had het niet meer en rolde over de grond van het lachen.

Ik moest ook lachen. Ik draai me weer om naar de fakkeldrager en vraag: " heeft u er iets op tegen als ik de arme drommel binnen laat heer?"

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

De fakkeldrager staat weer recht op en kijkt Derek aan. In alle rust verteld hij:

Noem mij Hrundel, dat is mijn sterfelijke naam. De titel Fakkeldrager zou lang geleden vergeten moeten zijn, dus hou dat zo.
Ik hoor van jouw dat jij de opdracht interesant vond, terwijl deze je gegeven is door een godin van de dood. Je bent vereerd met mijn bezoek terwijl je niet meer dan mijn titel kent.


De fakkeldrager pakt de mok en drinkt. Deze keer blijft alles vloeibaar. Zo gouw de beker leeg is veranderd deze in ijs en breekt.
De fakkeldrager glimlacht


In al deze onwetendheid heb jij ook mijn interesse ontketend, Demonoloog. Ik sta je toe met mij mee te rijzen naar mijn rijk, als dat gewenst is. Dan zal ik je zelfs tonen waarom ik meer IJs dan Vuur ben. Misschien leer je er nog wat uit.

Plots verschijnt er een klein demonisch wezen in de kamer. Na een snelle boodschap te hebben gegeven lachen zowel de demon als Derek. De fakkeldrager is stil.

Derek
"Heeft u er iets op tegen als ik die arme dromel binenlaat?"

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

De hand van Tjeba zit in een dikke laag ijs. Door de energie er door heen te laten stromen smelt hij het ijs niet, maar zijn hand gaat als een geest door het ijs heen, waardoor hij weer vrij is.

Plots breekt de deur en spat hij in brokstukken uit elkaar. Voor je het weet wordt je door een onzichtbare kracht naar binnen gesleurd.

Als je weer helder kan zien zit je op de grond, vlak voor een twee meter hoge man, gekleed in zwaar pantsers en een gehoornde helm. Naast je staat een wat versufte kerel, gekleed in een pij, en een vreemd wezen je aan te gapen.
De man die boven je uit torent spreekt:

Je energie verrade je, magiër. Had je jezelf maar met de hand bevrijd. Vertel, waarom vond ik jouw ziel bij mijn kooi?

[Tbloody is onder invloed van een Fear effect]



Laatst aangepast door Donderdag op do mei 05, 2011 1:00 am; in totaal 1 keer bewerkt

brecht

brecht

Ik zag Tjeba naar boven lopen. Ik keek naar het plafon, de ijspegels hingen aan het plafon. En vroeg aan de waard. "Is er een ijs artiest daar ofzo?" "Nee" Antwoord de waard ik. Snel loop ik naar boven. De kou komt me te gemoed ik klop 2 keer snel op de deur. "Tjeba? Wat doe je daar?"

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Al snel besef je jezelf dat er geen deur is en dat je boven op brokstukken van een gebroken deur staat.

Je kijkt in de bevroren kamer en je ziet Tjeba angstig zitten aan de voeten van een gigantische man, met een gehoornde helm. Naast hem staat een kerel die je ook bij de heksenjagers hebt gezien. Als laatste zie je een vreemd uitziend wezen staan.

Je hoort de gehoornde man tegen Tjeba zeggen:

...Vertel, waarom vond ik jouw ziel bij mijn kooi?


Plaatje van de desbetreffende man

brecht

brecht

"Bent u de gehoornde magier?" -Stomme vraag, natuurlijk is hij het.- "De moeder van de dood zoekt u." zeg ik.

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

De gehoornde man kijkt om. Twee priemende ogen kijken je vanuit de schaduw van de helm doordringend aan. Hij strekt zijn arm uit en maakt een grijpende bewegen.

Een plotselinge kou overvalt je. Je benen worden slap en je zakt in elkaar. Ademen wordt moeilijk.

Wat onbeleeft om zomaar onuitgenodigd de kamer van mijn gastheer (hij gebaart naar Derk) binnen te vallen, zwakkeling. Deze 'arme drommel' (hij wijst naar Tjeba)had tenminste toestemming.

Door een onzichtbare kracht wordt je over de grond naar hem toe getrokken. Je zit nu vlak voor hem, naast Tjeba die verstijfd door angst naar de gehoornde man kijkt.

Maar vertel mij, onuitgenodigde gast: is Mortia naar mij opzoek, of jij?

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

derk

Ik zeg: "aah ik dacht al waar blijft u zo is de cirkel weer rond. Dnoub verdwijn maar" en met plofje verdween het wezen " ik wil niet storen hrundel maar ik ga mee. En waarom zou ik niet vereerd zijnmet uw bezoek u bent een machtig man met een snel verstand en u bent gewild door de doodbrengster. Op zijn alerminst intresant als ik zo mag zeggen. En waarom ik niet bang aan uw voeten lig en ik de opdracht wel leuk vond. Dat kan ik uw het beste laten zien. Zou u dat willen? *grijnst een beetje*

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Hrundel kijkt Derk aan. Derk ziet plots dat er een rood schijnsel uit de ogen van Hrundel komt.

Hrundel grijnst.

Goed, demonoloog, toon mij je kracht. Laat zien wat je kan. Demonstreer je kracht op deze twee stervelingen!

Het ijs in de kamer begint te smelten en de temperatuur stijgt aanzienlijk. Het wordt heet en de houten vloer onder Hrundel begint te roken.

brecht

brecht

"Onuitgenodigde gast? U trekt mij naar binnen, ik wil niet onbeleefd zijn hoor. Maar ik zie dit als een uitnodiging."Zeg ik beleeft. "De aartsengel van woede wil dat ik je vond, dus ik neem aan dat de moeder de doods dit wil."

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

De gehoornde magiër grijpt Darren bij zijn hoofd. Een brandend gevoel stroomt door Darrens lichaam. Pijn en hitte vullen hem, alsof hij levend gekookt wordt.

[Torture]

Onuitgenodigd omdat ik in gesprek was. Voor mij gehaald voor straf. Als de de moeder des doods mij had willen vinden had ze geen DWAZE STREVELING ZOALS JIJ GESTUURD. ZONDER PARDON ONDERBREEKT HET MIJN GESPREK EN STELT HET VRAGEN! GEEN IDEE OVER WIE IK BEN, GEEN ONDERZOEK GEDAAN MAAR GELIJK NAAR HET MONSTER ZELF TOEGEKOMEN! DWAAS BEN JIJ!

Rillingen lopen over de gehoornde magiër en het rode licht dooft. De kamer wordt weer ijskoud, behalve voor Derk (voor hem blijft het een aangename temperatuur)

Nee, jouw godin heeft een plan, en jij bent er een pion in. Zet bij zet verplaatst ze jullie, alle drie, steeds dichter naar de andere kant van het bord, daar waar de koning is. En hier ben ik dan, Hrundel, koning van het rijk van vuur en ijs.

Hij kijkt naar Derk

Jij, jij komt met mij mee. Dit is al besloten. Maar deze twee... wil jij deze lasten met je mee dragen?

Hij werpt Darren voor de voeten van Derk

Ongeacht je keuze wil ik dat je hem straft. Ik wil een demonstratie, een voorbeeld van je kracht. Gebruik de dwaas hiervoor.

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-derk-

Ik zeg:"goed dat zal ik doen. ik weet wel iets kijkt u toe. Een stapje terug alstublieft ik moet wat voor ze neerzetten. Pas op de vloer trouwens." Ik ga voor de twee mannen staan en haal een zwart krijt uit een buideltje. Ik teken twee cikels ten,groote van patrijzpoorten en zit in elke een rune ( een punt met een streek en een kringeltje ernaast). Ik spreek in een demonische taal: "atzek di ophardrum" meteen veranderen de runes in die donkere poelen van wat lijkt teer. De lucht nu ook benauwd te worden naast de hitte wordt het nu ook drukkend alsof er iets bij wil maar het is te klein. Ik ga naast de mannen staan pak ze bij de kraag en zeg : "ga een hallo tegen de C'Tohg zeggen" beide duw ik met hun hoof in het gat.

Brecht: jou karakter ziet eerst niks en dan langzaam aan vormt er iets. Het is een beeld van je ouders. Je ziet de smidse en dan merk je dat er iets mis is ze ropen om hulp om jou. Langzaam worden je ouders bedolven onder een laag metaal en het komt jou kant op. Je kan geen kant op je voel he hopeloos en dan is het metaal bij je voeten het is heet en het brand aan je. Langzaam steed hoger kruipt het en je wordt bedolven onder gloeiend heet metaal *terror effecT* je geest blijft helder en de pijn hou je niet meer je wil dat het stopt maar verassend helder blijf je erbij. Je valt flauw.

Sander: ook jou karakter ziet eerst niks maar dan komt er een beeld met een knal. Een kerker oud muffig. Je ligt op een tafel geketent naast je staat een grote man gehuld in zwart en vol met martelwerktuigen. Om zijn arm zit een zweep gewikkeld en hij glimlacht naar je. Langzaam snijd hij met een mes he buik open en hij rommelt een rond*terror effect*. Dan pakt hij je hart knijpt erin en alles wordt zwart* je valt flauw*

Aks derk voelt dat de lichamen slap worden trekt hij ze terug. Ik zeg: "langer dan verwacht maar wel tevreden, goed werk dames tot ziens. (demonisch) aztek di kolapses. Ze zijn niet dood maar wel even out. Hoe vond u het?

Tbloody

Tbloody

Ik kan het niet verdragen om naar de man te kijken, een enorme angst overvalt me.
Ik hoor zijn vraag, ik antwoord met een afgeknepen stem: 'Dit was een expiriment heer, ik probeerde Darren te bereiken om hem een paar vragen te stellen, gezien ik niet wist waar hij was probeerde ik het op deze manier'

Ik onderga de straf van Derk en val flauw.

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Een lach, gemixt met het geluid van brandend vuur, ontspringt uit Hrundel. De tempratuur wordt even warmer, maar begint daarna direct te dalen.

Hrundel glimlacht

Indrukwekkend, voor een sterfelijke demonoloog. Potentie en kracht zit verscholen in die kleine huls van vlees en bloed wat jouw lichaam is. Het is fijn om weer een bekwaamt magie gebruiker te zien.

Hrundel buigt voorover en kijkt naar de twee bewusteloze kerels.

Wij zullen dit vaker doen

Hij staat op en loopt naar het raam. Zonder zich om te draaien zegt hij:

je hebt één dag om je voor te bereiden. Wij zullen een lange rijs maken, hoog naar het noorden. Doe wat je moet doen, ik zal morgen op klokslag negen in de avond bij de noorder poort staan. Oh... en zorg dat deze twee zwakkelingen worden bijgepraat, als je ze wilt meenemen.

Zonder verder aandacht te schenken aan wat er ook gebeurt in de kamer steekt hij zijn handen in de lucht. Hrunel bevriest en spat uit elkaar. De ijsscherven vliegen in het rond, langzaam alsof de tijd vertraagd. Dan breekt het raam open en een koude wind neemt alles mee naar buiten.

De kamer is weer normaal op temperatuur en al het ijs en sneeuw is verdwenen. De deur en het ram zijn beide kapot en van Hrundel is geen spoor meer te bekennen.

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-derk-

Ik denk: "shit nu moet ik dit gaan vergoeden maar hoe dan maar anders." Ik loop naar beneden de heren laat ik liggen die komen zo wel bij ik loop naar de herbergier ik vraag hem : loopt u even mee naar achter ik moet uw wat vertellen. De herbergier loopt mee en op het moment dat we ver achter in de keuken sta draai ik me om en steek een mes naar de man. De ontwijkt hem en lacht: " ik ben herbergier geen uilskuiken" uit het niet heeft hij een slagersmes en valt aan. Ik kan net zijn aanval pareren en stoot al mompelend mijn vuust in zijn maag. Vuur ontspringt van het contact enik zwaau achteruit weg van de vlammen. In een magisch vuur verteerd de herbergier. Snel haal ik een zwart steenje uit een buideltje en hou die bij de as. Het steenje gloeit op met een oranje kleur en wordt weer donker. Ik stop deze in een andere buidel loop de gelagkamer in tap wat bier en ga rustig zitten wachten op de bewysteloze heren.

Tbloody

Tbloody

- De tavernee
- 14 mei
- laat in de avond

(Tjeba)
Ik wordt wakker, schreeuwend, zo bang als ik nog nooit geweest ben.
Ik rol over de grond in angst en weet niet waar ik heen moet om weg te gaan om te vluchten.

brecht

brecht

Zwetend word ik wakker, ik open mijn mond en nog voordat ik iets uit kan brengen. Val ik in slaap. Na een paar seconde word ik weer wakker, een schreeuw ik het uit van de angst.-Het metaal, woede.- Strompelend ren ik de kamer uit.

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

In paniek rent Darren de taveerne uit. Als je de deur uit stormt ren je tegen een stel mannen op.

"Hey, jij! Jij was bij de galgheuvel!

Je herkend de stem van Jozef.

"Mischien weet hij waar de Helkar is?" Zegt een andere man

"Inderdaad, jij gedroeg je al vreemd bij de heuvel, zomaar weglopen, alsof hij wist wat hij moest weten."

Jozef pakt je vast

"Waar is de gehoornde magiër?!"

brecht

brecht

"Nee, dat weet ik niet."zeg ik angstig en verward. "Maar zou ik alstublieft door kunnen ik heb het druk."

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Derk-

Genietend van mijn bier zie ik darren langs komen. Ik wil hem aanspreken maar hij ziet me niet en rent door. Ik roep dnoub im gedachte" dnoub! Volg hem en zorg dat je niet gezien wordt" ik hoor ook de wachters en hoop dat ze doorlopen. Ik denk" als ik mijn bier maat mag opdrinken"

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

- De tavernee
- 14 mei
- laat in de avond

"Geen denken aan!" Roept Jozef en hij grijpt Darren bij de polsen.
"Vanaf nu ben jij onze hoofdverdachte."

Jozef kijkt achterom.
"Marijn, haal die handboeien en sluit deze man op bij de galgheuvel."

Tbloody

Tbloody

Langzaam kom ik weer tot mijzelf, ik voel mijn kracht weer wederkeren en krijg weer meer zelfvertrouwen, Ik ga overeind zitten.
Als ik de kamer rondkijk zie ik dat het raamkozijn en de deur kapot zijn, maar dat het verder verbazingwekkend genoeg nog allemaal heel is.
Ik voel me nog wat duizelig, na een paar minuten sta ik voorzichtig op.
Ik besluit naar beneden te gaan en te kijken of Darren daar misschien is.
Eenmaal beneden kijk ik om me heen, ik zie Darren niet maar wel de man die ons gestraft heeft uit naam van de fakkeldrager.
Ik twijfel of ik hem zal aanspreken of dat ik verder zal gaan om Darren te zoeken.

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-derk-

Ik zie tjebla naar benden strompelen. Ik roep hem en zeg: "hey kerel vanavond 9 uur zorg dat je klaar staat en dat je genoeg bij je hebt voor een lange reis. Je weet teveel. En als je buiten darren. Ziet zeg hem hetzelfde 9 uur bij de galgen." Ik gooi hem nog 2 zwarte steentjes toe en zeg" geef darren als je hem ziet er een en hou er een zelf. Het helpt je. Tot dan" ik drink mijn laatste slok op en loop weer naar boven om spullen te pakken.

Tbloody

Tbloody

Ik vang de steentjes op en loop naar hem toe.
Ik: 'Hoe heet u als ik vragen mag?
En wat is dit allemaal? ik krijg sinds kort een onplezierig figuur in mijn dromen dat mij behoorlijk afstraft om redenen die ik niet begrijp.
Ik snap niet wat nu de bedoeling is en waarom die vent mij moet hebben.'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum