Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs

+3
Tbloody
brecht
Donderdag
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 10]

Tbloody

Tbloody

((Tjebba typfout of zeg je t IC verkeerd?))
(Tjeba)
Ik stuur wat van mijn energie naar de beetwond in Derks arm.
Het gaat beter dan verwacht, ik merk dat de wond netjes sluit en dat ik alle gevaarlijke infecties ook uitschakel.
Derk is weer genezen.
'Alsjeblieft, misschien voel je het nog een klein beetje trekken, alsof er een litteken zit, dit gaat vanzelf weg na een tijdje.' zeg ik tegen Derk

Ik kijk om me heen om te kijken wat er met de man met de witte haren is gebeurd.

We zijn buiten combat, niet rollen.

brecht

brecht

-16 mei-
-vroege ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

((Darren.))

'DERK! Blijf met je gore poten van mijn offer af.'schreeuw ik tegen derk ik sta op. 'Leg mijn offer heel snel terug!' Ik wijs naar de plek waar ik net bezig was. 'NIEMAND Grist een offer voor Mortia's neus weg!, NIEMAND!'

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-16 mei-
-vroege ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

(derk)
ik zeg: "dan moet je maar iets anders offeren je laat zoiets moois toch niet slingeren. en daarbij wat moet mortia ermee ze hebben niet voor niks de levenscyclus. neem het maar van mij aan laat dat soort dingen maar aan mij over en ga fijn je trucjes voor betere dingen gebruiken."

brecht

brecht

'Slingeren? Ik offer ze, in elke ziel zit kracht!.'zeg ik. 'geef ze nu terug.'

((Levens cyclus?))

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-16 mei-
-vroege ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

(derk)

ik zeg koel: "en hoe wil je dat ik dat doe. moet ik dnoub aan stukken scheuren?"

brecht

brecht

'Hmm, gelijk heb je.' zeg ik iets kalmer. 'Maar flik dit niet nog een keer.' zeg ik. 'Maar vertel me wat die zwarte steentje zijn want ik vond ze in mijn tas.' Ik gebaar naar mijn tas.

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-16 mei-
-vroege ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

(derk)

"oh jah die heb je hem nog? dan zal ik het je laten zien. het zijn steentjes met een grote potentie. ik zou hem wel terug willen ze zijn niet makkelijk te vinden zo."

brecht

brecht

((Darren))

'Ooo, ik heb hem weg gegooid ik dacht dat het gewoon een steentje was.'Zegt ik een beetje verbouwereerd. 'Hij moet daar nog ergens liggen. Ik zoek even en na een tijdje vind ik hem terug. 'Hier is hij.'Ik geef het steentje aan Derk.

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-16 mei-
-vroege ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

(derk)

dringend zeg ik: "gooi dit nooit meer weg. kijk maar eens."uit mijn buideltje pak ik een gevuld steentje. ik houd het rood gloeiende steentje bij de andere en er komt een rood wolkje van het ene steentje af en die gaat naar de ander waar de rook weer verdwijnt en dat steentje gloeit rood. "dit, dit zijn zielsteentjes. ik gebruik ze en ik had er een aan jou gegeven om je veilig te stellen. ik zou niet willen dat de ziel van jou naar de verkeerde personen gaat. alleen uit pure noodzaak gaf ik je die zodat als iemand je ziel probeerde te pakken hij eerst in het steentje kwam. want weet je niet hoe ze werken dan zit de ziel vast." ik berg de steentjes weer op. "bedankt dat je hem terug gaf darren."

brecht

brecht

'Aha dus deze steentje zorgen er dat mijn ziel niet gestolen kan worden.' zeg ik. 'Wat gebeurt er met de genen die het dan probeerd?'

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-16 mei-
-late ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

(derk)
"niks. behalve dat ze een figuur slaan en voor aap staan. het is wel leuk om zon gezicht te zien van de mensen die het proberen. hey.. jij keek ook een beetje zo. ach jah het idee is er"

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
Ik luister geïnteresseerd.
Uiteindelijk vraag ik: 'zo te horen doen jullie veel met zielen enzo, ik heb hier nog niet zo veel ervaring mee, kunnen jullie mij misschien de basis daarvan leren?' ik kijk Derk aan terwijl ik de vraag stel maar richt hem aan beiden.

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-16 mei-
-vroege ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

(derk)

ik kijk naar tjeba en zeg kort: "nee want een dwaas die geest en ziel uit zijn lichaam laat verdient het niet en zal speodig dood zijn."

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
'Ik heb nog geen slechte ervaringen, maar blijkbaar is het gevaarlijk.
Ik heb daar nu 2 keer mee geëxpirimenteerd, beide keren waren jullie daar bij betrokken.
Ik zal niet nog een keer zomaar mijn ziel uit mijn lichaam laten, blijkbaar is dit gevaarlijk.
Ik zou het op prijs stellen als je me niet dwaas noemt, want ik ben niet dwaas, eerder onwetend op dit gebied.'

brecht

brecht

((Darren))

'Niet zoo gemeen Derk.'Zeg ik. Nu kijk ik naar Tjeba. 'Zelf weet ik het ook niet zoo goed maar volgesmij is de basis voorzichtigheid. Zielen zijn krachtige en belanrijken. "Dingen" daar moet je niet mee rondstrooien.'zeg ik.

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-16 mei-
-ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

(derk)

"kijk ik verbaas mezelf op het moment maar dat is meer verrassing van het gevecht denk ik. maar tjeba als het to nu toe goed is gegaan zou ik zeggen blijf dat doen en dan zou ik graag op de hoogte gehouden worden." zeg ik. ik kan mijn lach bijna niet inhouden bij het zeggen van het laatste maar weet toch mijn gezicht in een vriendelijke glimlach te houden. "maar darren mag ik eens kijken in dat boek of er iets instaat wat ik wil weten? ben opzoek naar informatie. mag ik even lezen?"

Tbloody

Tbloody

ik zie dat Derk zijn lachen inhoudt aan een kleine twinkeling in zijn ogen.
'Derk, is je ziel veiliger in je lichaam dan buiten je lichaam?
Daarbij, als jij me niet verteld wat jij ervan weet, waarom zou ik je dan op de hoogte houden van mijn ervaringen verder?'
ik kijk naar Darren 'Darren, wat staat er in dat boek?'

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-16 mei-
-ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

(derk)

"hij is niet veiliger in dan uit je lichaam. als iemand kwaad in de zin heeft pakt hij hem gewoon. maar wel is het zo dat het makkelijker te voelen is. wat nu ik erover nadenk alleen maar betekent dat je niet ondood bent. dus nee veel veiliger is het niet. en waarom je het zou delen? nou simpel dat als je iets naars tegen mocht komen ik je zeker kan helpen. ik wou graag met zijn allen aan komen en niet halverwege blijven steken en al iemand verliezen. en dat boek van darren? ik denk en hoop eigenlijk dat er iets in staat over mortia aangezien hij het bos uit kwam met dat boek en ik in het bos haar naam hoorde vallen."

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
'Wat ik bedoel is: waarom vertel je me niet al vast wat de gevaren zijn?'

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-16 mei-
-ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

(derk)

"oke de gevaren. anders dan behalve de kans hebben dat je ontdekt wordt zoals hrundel deed zou ik het niet echt weten. ik ben wel naar het onderwerp gestresseerd maar ik krijg mijn ziel niet van zijn plek. daarom zou ik graag op de hoogte willen gehouden worden. al is het maar om je te kunnen helpen. als je iets weet kan je er sneller wat aan doen." ik schuif een beetje ongemakkelijk op mijn krukje en sta op. "aah verrek dit is die kapotte" ik pak mijn zak stop het kapotte krukje erin en haal er een andere uit. en ga zitten. "aah veel beter. hoop dat we snel in een stad ofzo komen dan kan ik het krukje laten maken."

brecht

brecht

'Hmmm ik heb zelf nog niet veel ge experimenteerd. Ik heb uitgevonden dat als ik een ondode maak door een ziel in een lichaam op te sluiten, dat ik dan overdag ook nog de baas over hem ben.'zeg ik terwijl ik kijk naar mijn skaven ondoden.
'Maar Derk je moet wel beloven dat je van mijn offers afblijft.'

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

-16 mei-
-ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorin-

(derk)

"ehm jah nou beloven kan ik niet. maar ik zal zeker je aan je offers laten. waarom laat je niet tijdens het gevecht wat meer zien van je devotie?
dat werkt wellicht beter. ik weet dat je graag dat soort dingen doet maar doe het dan met iets wat echt waardig is."

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
'hmm, je krijgt kracht terug voor offers toch?
Derk, ik zal je op de hoogte houden, sorry voor mijn reactie, ik weet niet zo goed wat ik van jullie moet denken, Derk en Darren, maar ik denk dat ik jullie wel redelijk kan vertrouwen.'
((hoe staat het met Djinn en de man met de witte haren eigenlijk?))

brecht

brecht

-16 mei-
-ochtend-
-Bossen ten noorden van Antorín-

'Waarom niet in het gevecht? Ik ben geen vechter Derk.'zeg ik tegen Derk. 'Maar nu hier ligt' Ik gebaar naar de Ratten Trol.'Een zieloze Ratten Trol.' Ik kijk naar het oosten. De eersten zonnen stralen verlichten de horizon. 'Helaas is de zon op en kan ik niet veel meer doen.'zeg ik. Ik loop even naar mijn Skaven ondoden haal een ketting uit mijn tas en maak hem vast aan de boom. 'Gewoon voor de zekerheid. Tjeba zou jij even kunnen kijken naar de trol?'

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
Ik loop naar het lichaam van de trol toe.
'Wat wil je dat ik doe dan? hij is dood, dat zie je zo wel.
Je zei dat hier geen ziel in zat, dus wat wil je er verder mee?'



Laatst aangepast door Tbloody op di mei 24, 2011 6:46 am; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum