Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs

+3
Tbloody
brecht
Donderdag
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 10]

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
Ik help met spullen aangeven en inpakken.
"De orde van Moros? wat is dat?" vraag ik aan Derk.

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Hrundel komt naast Tjeba staan. Hij heft zijn hand en op de grond ontstaat een groot brok ijs. Hrundel wuift, en scherven ijs spatten van het brok af. Deze verdampen en vormen mist.
Wat overblijft is een soort schaalmodel van een stad.

"De Orde van Moros, de enige dorp die nog word geleid door een Magocratie. Mijn trouwste... apostel... bewaart daar mijn meest dierbare bezit. We gaan deze ophalen."

Het ijs verdampt tot mist. Hrundel loopt door het kamp heen. Hij merkt nu de lijken van de skaven op. Hij kijkt er naar.

"Vreemd dat dit ongedierte zich nog buiten hun holen durft te begeven."



Laatst aangepast door Donderdag op zo jun 19, 2011 10:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Yen Sid

Yen Sid

(djinn)

Ik kijk op, en kijk recht in de priemende ogen van de reus van een man die voor mij staat, en geintroduceerd werd als 'Hrundel'. Ik wordt voorgesteld door Derk, en neig mijn hoofd in respect.
"De naam is Djinn Al'Achmed Zukhar Karoesh, Magier extraodrinaire, en uw nederige dienaar, Oh Fakkeldrager. Oh juist, laat me je daarbij helpen Derk"

Het werk is snel gedaan, wellicht te snel. In zeer weinig tijd was alles al opgeruimd, sneller dan Derk, Tjeba of Darren het doorhad. Djinn glimlacht vriendelijk naar Hrundel.

"De Orde van Moros? Interessant, nooit geweest, veel over gehoord. De regerende Magier is niet de originele Moros, toch?"

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

De fakkeldrager kijkt naar Djin.

"Nee, de originele Moros is eeuwen geleden overleden, toen de orde nog maar uit één toren bestond. De huidige heerser heb ik naar hem vernoemt, omdat hij veel op hem leek ...

De fakkeldrager draait zich naar de dode skaven en met één beweging zet hij hem in lichterlaaie.

230Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs zo jun 19, 2011 10:03 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

(derk)

verbaasd dat het werk zo snel gedaan is maar ook blij dat dat zo is zeg ik "dank je djinn voor de hulp".
ik hang mijn tas weer aan een ring aan mijn riem en sta even om me heen te kijken.

vervolgens draai ik me om naar Hrundel nadat hij antwoord gegeven heeft op Djinn.
"hoever is het nog naar het dorp? en kunnen we daar voorraden halen enzo? oh wacht laat maar ik heb niet echt geld mee. alleen nog maar 2 goud en een paar zilver" zeg ik tegen hrundel.

231Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs zo jun 19, 2011 10:46 pm

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

"Dorp? Derk, de Orde van Moros is een stad."

Hij zet een paar skaven in de hens.

"We zullen er morgen avond zijn, als jullie vaart maken."


Hij draait zich om en wijst naar Tjeba.

"En maak je over geld geen zorgen, ik heb hem de hele weg al horen rinkelen."

232Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs zo jun 19, 2011 10:49 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

(derk)

"mijn excuses hrundel maar je noemde het zelf ook een dorp. en die skaven daar lopen er ook nog een paar van maar die leven niet meer. zou je die okk dood kunnen maken?." ik draai me vervolgens om naar tjebba. "hoeveel geld heb je bij je tjebba?"

ik maak aanstalten om te beginnen met lopen. "laten we dan ook maar gaan?"

233Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs zo jun 19, 2011 11:17 pm

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
"Ik heb wel wat geld bij me, genoeg voor voorraden in ieder geval, dus maak je daar geen zorgen over. Jij deelt je eten tenslotte ook met mij, dus dat moet omgekeerd net zo zijn natuurlijk."
Ik pak uit mijn zichtbare buidel een hand vol zilverstukken.
"Hiermee moeten we een heel eind komen denk ik zo."

234Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs zo jun 19, 2011 11:27 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

(derk)

"dat was niet de vraag. ik zou graag willen dat je echt antwoord gaf aan zilver hebben we misschien helemaal niks"
ik sta opeens achter tjebba en fluister in zijn oor: "laten we nu niet geheimzinnig proberen te doen want ik hoor wezens vragen om jou aandacht"
een stap en ik sta weer op mijn oude plek. ik kijk naar tjebba met een doordringende blik.

235Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs zo jun 19, 2011 11:30 pm

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
Ik kijk Derk bevreemd aan.
"Nou, wat Hrundel hier hoorde rinkelen moet wel mijn geld zijn.
Ik ben benieuwd wat voor wezens mijn aandacht willen, want ik was mij daar nog niet bewust van eerlijk gezegd."

236Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs zo jun 19, 2011 11:52 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

(derk)

"oh maar jij kent ze wel." zeg ik breed grijnzend.
een stap en ik sta naast Hrundel "hebben we nog tijd voor een bezoekje?" vraag ik aan hrundel.
aan de blik in mijn ogen weet hij wat ik bedoel want hij heeft het eerder gezien.

237Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs ma jun 20, 2011 12:03 am

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
Ik trek een beetje gepijnigd gezicht.
"Oh, bedoel je die wezens. Waarom zou je mij daar heen sturen? Je zou moeten weten dat ik de waarheid spreek, wat ben je toch wantrouwig."

238Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs ma jun 20, 2011 12:12 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

(derk)

"kijk ik denk namelijk dat jij niet helemaal eerlijk bent. het zit zo als je logisch nadenkt kan ik als ik met mijn buidel schud hoor geen geld horen rinkelen. nu hoort hrundel wel geld bij jou rinkelen. twee antwoorden mogelijk in dit geval of jij hebt meer geld bij je dan het gene wat er in dar buideltje zit of hrundel heeft een uiterst goed gehoor. beide zijn mogelijk maar ik ga toch voor het eerste. niet omdat ik denk dat het tweede niet waar is maar omdat ik jou niet helemaal vertrouw je weet wel met die engelen enzovoorts" ik loop ondertussen dreigend naar tjebba maar niet normaal maar al heen en weer flitsend.

239Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs ma jun 20, 2011 12:25 am

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
"dus omdat ik gemarteld wordt door een engel ben ik niet te vertrouwen?
En als je goed luisterd kun je het geld in mijn buidel wel horen rinkelen als ik loop, het is ook niet niks namelijk, dat zie je wel aan de grootte van de buidel."
Ik blijf stevig staan en kijk dreigend terug.
-die vent is niet te vertrouwen, hij vertrouwt mij ook niet- denk ik

((OC: er zit ongeveer voor 50 goudstukken waarde aan zilver en brons in de zichtbare buidel))

240Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs ma jun 20, 2011 12:34 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

(derk)

roll: 98

"ehm nee het feit dat er een engel met je gedachten loopt te klooien is een beetje wantrouwig"
ik sta nu naast tjebba en er verschijn naast hem een groot portaal op de grond. "veel plezier, tjebba"
ik geef hem een flinke duw en tjebba tuimelt in het portaal en het portaal sluit achter hem.
"zo daar haal ik hem wel uit als hij het snapt" zeg ik terwijl ik mijn handen afklop.
"gaan we dan maar?" zeg ik een beetje ongeduldig

(je krijgt een pm van me sander)

brecht

brecht

((Darren))

Ik kijk naar de conversatie en kan het niet helemaal volgen. 'Over welke wezens hebben we het?' Vraag ik fronsend. -Wat rinkelt nog meer, kettingen...- Nu kijk ik even naar het portaal,vervolgens kijk ik weer terug naar Derk. 'Waar leid het portaal heen?'

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

(Derk)

"naar mijn trouwe vriendinnen de C'Thog die ken je wel. maar dat maakt niks meer uit.
het is nu dicht en Tjebba komt er vanzelf weer uit." zegt Derk met een grote grijns.
"maar laten we gaan ik wordt een beetje ongeduldig. welke kant op Hrundel?"vraagt derk aan hem.

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

"Noordoost, we vertrekken nu."

[OC]
Morgen stuur post ik de aankomst en wat OC details over het vervolg van dit spel.

244Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs - Pagina 10 Empty Re: Donderdag RPG: Het Rijk van Vuur en IJs di jun 21, 2011 12:36 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

(derk)

twee uur nadat de groep zonder tjebba is vertrokken. stop derk ineens.
hij knielt en maakt een rune op de grond. een mooi portaal opent zich en zegt:
"aah kijk hij heeft geleerd van zijn leuke tijd" op dat moment vliegt tjebba uit het portaal en klapt op de grond.
"Zo en waren ze een beetje aardig voor je? wel een paar krasjes zie ik maar je bent er beter van af gekomen dan ik dacht" glimlacht derk
"nog wat geleerd?" vraagt hij en staat weer op en het portaal sluit als hij (demonisch) aztek di kolapses zegt en de rune lost op.

Tbloody

Tbloody

(Tjeba)
"Ze waren uiterst vriendelijk, ik hoefde niet eens echt iets te zeggen.
Als je meer geld nodig had had je dat ook gelijk kunnen zeggen, maar dit is ook wel interessant" zeg ik terwijl ik opsta en mijn klauwen bewonder
((OC ik heb nu vogel klauwen in plaats van handen))

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum