Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tips & complimentjes

+12
Зофла
Yen Sid
Zjossy
Chama
Rosi
Tbloody
sinaaspit
Blubje
brecht
naamee
eensteen123
Bella
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Tips & complimentjes - Pagina 3 Empty Re: Tips & complimentjes di jun 14, 2011 11:57 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Mijn complimenten gaan naar Donderdag.
Omdat hij dit topic van 8 pagina's heeft weten te reduceren tot 4

A kind word of advice:
Stay on-topic and don't spam, or meet the wrath of my BAN-HAMMERRRR!

Tips & complimentjes - Pagina 3 Ban_hammer

52Tips & complimentjes - Pagina 3 Empty Re: Tips & complimentjes za jun 18, 2011 10:42 am

Зофла

Зофла

Mijn complimenten aan Merlijn Donderdag voor het volgende.

1. Dat je zo mooi opgeruimt hebt
2. Het TorinForum weer actief gemaakt te hebben

En ook mijn complimenten aan de spelers in het gevecht midden op het plein. Maar wel nog een paar opmerkingen.

Vergeet niet dat jullie daar met minstens 200 man staan. Bialdaire doet het erg goed, hij beschrijft hoe hij van alle kanten aangevallen wordt. Maar er zijn toch nog een paar mensen die na één gevecht weten te vluchten van een dorpsplein vol met mensen. Beschrijf dan in iedergeval hoe je vlucht. Zoals bijv. "Nadat ik de magier zijn kop had afgehakt, probeerde ik te vluchten van het drukke plein. Ik was gewond aan mijn arm, en verging van de pijn. Terwijl ik naar een van de dichtsbijzijnde huizen probeerde te vluchten moest ik nog iemand van mij afslaan, nadat ik hem met een vuurbal op zijn borstkas had geraakt vluchte hij brandend en al. Hij werd neergesabeld door een willekeurig persoon die er toevallig vlakbij stond. Ik was nu bijna bij het huis, maar toen werd ik met een pijl in mijn kuit geraakt. Ik schreeuwde en probeerde veder te vluchten..."

Zoiets dus. Dat maakt het al een stuk intressanter.

En een tweede punt is niet zo'n heel erg groot punt, maar zie het toch nog wel eens voorbij komen. Vergeet niet dat een gevecht héél snel kan gaan in het echt. Een wapen trekken kost tijd. Als jij geambushed wordt dan is dat moment dat jij je wapen moet trekken een heikel punt. Daarom wordt jij ook geambushed, omdat je je wapen (meestal) niet paraat hebt. Ook andere bezigheden kosten tijd midden in een gevecht. Ik ga liever niet specifiek doen om niemand te beledigen (we weten hoe dit afloopt).
Oh, geen kritiek maar iets wat ik persoonlijk zou doen. Een penalty geven aan jezelf wanneer je (ernstig) gewond bent. 't Is natuurlijk realistischer dat je nèt iets minder snel, of krachtig, bent wanneer je gewond bent.

*hmmm... Aangeschoten?

53Tips & complimentjes - Pagina 3 Empty Re: Tips & complimentjes za jun 18, 2011 10:17 pm

Tbloody

Tbloody

complimenten aan Lieve voor de gave post ^^
bale dat je zo laag gooide Wink

54Tips & complimentjes - Pagina 3 Empty Re: Tips & complimentjes zo jun 19, 2011 10:52 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

complimentjes aan donderdag omdat hij niet doorheeft dat hij mij aan het corrigeren is op een fout die hij zelf maakte Razz

55Tips & complimentjes - Pagina 3 Empty Re: Tips & complimentjes ma jun 20, 2011 3:30 am

Zjossy

Zjossy

iedereen die is doodgegaan, mooi gedaan allemaal!
(Eindelijk, nu ben ik niet meer de enige die buiten de stad zit. Hoewel... Ik zie jullie nu toch niet echt, opgesloten in mijn cel...)

56Tips & complimentjes - Pagina 3 Empty Re: Tips & complimentjes di jun 21, 2011 7:41 am

Bella

Bella

Agree, lang leve Donderdag voor het inblazen van nieuw leven in ons geliefde forum :3 (okay, beetje overdone... hehe)
Ik moet nog steeds posten eigenlijk... achja..!
Haha, straks winnen wij drie nog, simpelweg omdat we opgesloten zitten Razz
Ach, boeiend, het gaat niet om het WINNEN, maar om het MEEDOEN! (en in dit geval; om het plezier)

En iedereen die dapper gestorven is; gefeliciteerd gecondoleerd veel succes met je leven mooi gedaan!
^^



Laatst aangepast door Bella op di jun 21, 2011 7:41 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : een keer te veel: [/strike])

http://asrath.deviantart.com/

57Tips & complimentjes - Pagina 3 Empty Re: Tips & complimentjes vr jun 24, 2011 5:54 am

eensteen123

eensteen123

hehe yeah, complimenten aan de doden met hun mooie posts, alleen jammer dat ik nog steeds geen dwergen gezien heb nu Smile

en tip aan alle afwezige mensen (incl. mezelf): laat het even weten!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum