Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tips & complimentjes

+12
Зофла
Yen Sid
Zjossy
Chama
Rosi
Tbloody
sinaaspit
Blubje
brecht
naamee
eensteen123
Bella
16 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Tips & complimentjes Empty Tips & complimentjes za mei 07, 2011 7:28 am

Bella

Bella

Sorry als iemand het er niet mee eens is, maar ik vind gewoon dat er zo'n topic moet komen!
Namelijk een: "Tips-en-complimentjes-over-iemands-schrijfstijl-topic" want soms lees ik dingen waarbij ik zoiets heb van "Oei!" en dan hoor ik aan de andere kan soms ook weer tegengeluid over mijn eigen stijl (namelijk van Lieve Wink he, Lieve) en aangezien ik graag wil bijleren hoe ik beter moet schrijven, maar ik me kan voorstellen dat ook anderen dat willen, lijkt me zo'n topic perfect!
Maar waar ben je met alleen kritiek!? Een mens heeft ook wat positieve energie nodig Wink en dus kan je hier ook zeggen dat iemand juist heel goed bezig is.
Ik weet uit eigen ervaring dat niets fijner is dan weten waar je aan moet werken en wat juist al goed is! Dusja... ^^

http://asrath.deviantart.com/

2Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes za mei 07, 2011 9:02 pm

eensteen123

eensteen123

Oké, dan hier een compliment:
Sceltus, geweldig die lange posts! Hebben we weer lekker wat te lezen, vooral mee doorgaan!

3Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes zo mei 08, 2011 12:27 am

naamee



OK: Complimentjes voor Sceltus, voor het maken van goed leesbare, goed geschreven, lekker lange posts.
En complimentjes voor Lucas, voor het hebben van een heel erg gaaf karakter.
En... voor de rest weet ik nu even niemand

4Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes wo mei 11, 2011 3:06 am

brecht

brecht

Complimenten voor donderdag.
Vooral voor het gebruikmaken van kleuren en er vaak plaatjes en dingetjes bij te zetten zodat iedereen een goede voorstelling heeft.

5Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes wo mei 11, 2011 12:54 pm

Blubje

Blubje

Complimenten aan Yen Sid.



Omdat hij kontschopt.

6Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes do mei 12, 2011 2:41 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Brecht heeft gelijk.
Complimenten aan merlijn voor de extreem goede posts de tekeningen en de gezellige gesprekken op skype XD

7Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes do mei 12, 2011 8:28 am

brecht

brecht

Is voor de verandering een tip.

Rosi, is het mogelijk om het forum iets meer rp stylish te maken? En er eventueel een chatbox bij toe tevoegen?

8Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes do mei 12, 2011 9:00 am

Bella

Bella

Inderdaad heel gaaf om te lezen, al dat gebruik van kleur etc. in die Donderdag RPG.
(plus: Merlijn, die Avatars die je voor hen getekend hebt zijn echt gaaf! Very Happy)

Waarom alleen complimentjes? Omdat complimentjes geven leuker is dat iemand bekritiseren denk ik ^^

maar ik denk dat de RPG nog een beetje moet opstarten, nu gaat de tijd, bewust, heel langzaam. We shall see hoe het zich ontpopt.

http://asrath.deviantart.com/

9Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes vr mei 13, 2011 11:31 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

even een compliment aan merlijn voor de nu kick ass combat system

10Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes vr mei 13, 2011 11:41 pm

Tbloody

Tbloody

inderdaad, complimenten aan Merlijn
en nice dat we geen mana hoeven bij te houden, dat scheelt veel moeite ^^ Razz

11Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes za mei 14, 2011 12:05 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

brecht schreef:Is voor de verandering een tip.

Rosi, is het mogelijk om het forum iets meer rp stylish te maken? En er eventueel een chatbox bij toe tevoegen?

Helaas helaas, ik kan hier geen enkele optie voor vinden. Personen die daar handig mee zijn, misschien kan er een online chatbox worden opgericht voor Torin, maar op een andere site?

https://torinrpg.actieforum.com

12Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes za mei 14, 2011 1:07 am

Tbloody

Tbloody

Ik heb iets heel simpels gevonden en online gezet
ik ga het denk ik uitbreiden, vooral wat beveiliging betreft Razz
http://www.sander.fam-teunissen.nl/torinchat/index.php
Ik heb het een lichte beveiliging gegeven, wachtwoord is TorinRPG
dit is hoofdlettergevoelig!
Ik maak er even een nieuw topic voor.

13Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes za mei 14, 2011 9:07 am

brecht

brecht

Complimenten sander die fftjes een chat box heeft gefixt.

14Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes zo mei 15, 2011 5:55 am

Chama

Chama
Admin
Admin

Oke wat ik dan even kwijt wil.

Complimenten aan Sceltus, ik lees je posts altijd maar voor de helft maar ze zijn wel super gaaf geschreven =P
Complimenten aan Donderdag, omdat hij gewoon awesome is! =P
En complimenten aan Sinaaspit, je nederlands is soms niet op en top maar je speelt wel super gaaf.

Verbeter puntjes; Brecht, je moet ECHT de dingen voor je lezen want je hebt HEEL vaak posts die niet kloppen met wat er gebeurd is.

15Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes zo mei 15, 2011 6:20 am

brecht

brecht

Dit gaat toch wel beter de laatste tijd?

Dat klopt!
~Donderdag

16Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes zo mei 15, 2011 9:20 am

Zjossy

Zjossy

Sceltus, jij kunt goed politieke stukken schrijven! Ga zo door! Soms bewonder ik echt jullie goede verhaallijnen =D

17Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes zo mei 15, 2011 10:06 pm

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Ik vind iedereen die op het normale rpg gedeelte zit wel lekker spelen. Lekker lezen etc. wel heb ik als tip zorg dat je meer met andere in contact komt en maak er tijdens het gevecht echt iets moois van. Bijvoorbeeld een uitgebreid gevecht met vieze gore details. Ik ben dat ook van plan. 1 post per pagina

18Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes ma mei 16, 2011 6:05 am

eensteen123

eensteen123

Ik wil iedereen op deze rpg (spelers en spelleiders enz.) complimenteren met hun fantasie, die we terugzien in alle coole karakters en gebeurtenissen in Torin. Ga allemaal zo door! Very Happy

19Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes ma mei 16, 2011 10:04 am

Yen Sid

Yen Sid

sinaaspit schreef:Maar joost jij bent een gemene enge benger XD

Fuck jaa hij is een Enge Benger.
Fucking OG die je me der bent Joost.

Maar even serieus, het is een forum, en op de manier waarop men schrijft, is te zien waarvoor dit Forum is. Met uitzondering van sommigen in de Donderdag RP is het forum namelijk meer een:

Roman/Fanfiction Forum. Fanfiction over jezelf dan. Iemand gezien wat grotendeels de leeftijd is van de characters? De bouw? Heeft er iemand een aartslelijk character? Of juist echt een belachelijk mooie?

Want, en dat is begrijpelijk, jullie willen Roleplayen als iets wat jezelf zou kunnen zijn, en dan perfecter, mooier, beter, en in gavere situaties komen. Zijn er al sex/liefdes scenes gekomen? Komen nog wel, ken het. Zelf gedaan namelijk, toen ik begon. Alhoewel, toen deden wij ook de 'ik' vorm niet, want face it. De 'ik'-vorm is gewoon immersie brekend. Ik kan me niet verliezen in een verhaal waar de ik-persoon om de 3 zinnen verwisselt. Ben ik dan heh?
Dit is dan dus ook de reden waarom ik alleen in de Donderdag RP zit, en ik tot God bid dat hij gewoon een 'alwetende verteller'-vorm gaat gebruiken in de zijne.

En aan het einde van de dag, hier het compliment:
James. Want z'n haar zit best wel goed. Niet 'Arie'-goed, maar wel goed.

20Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes ma mei 16, 2011 10:20 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

volgens mij heb ik een hintje gehad maar oke Razz

even een compliment aan yihka want zulk goor spel is super tof.

21Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes ma mei 16, 2011 10:10 pm

Зофла

Зофла

ZubZero schreef:Ik heb zonet even dit lijstje gemaakt:

Karakterverdeling: Totaal/Gemiddelde:
Vrouwen: | | | | | | | | | 9
Leeftijden: 19 16 16 18 20 18 35 24 17 20,3
Mannen: | | | | | | | | | 9
Leeftijden: 25 22 38 14 23 20 20 23 32 23,11

Totaal aantal karakters: 18 Gemiddelde leeftijd: 22,22

Even een snelle orientatie van wat er veel voorkomt in karakter sheets

ouders dood/niet gekend: 8
Dief: 4
Vingerloze handschoenen: 5
Werpmessen: 3
Wantrouwend: 3
Houden van dieren: 4

22Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes di mei 17, 2011 12:34 am

Bella

Bella

het is cliche, maar wel de optie als je lui bent of dramatisch wil doen Rolling Eyes
En ik ben lui, haha!

Maar nu weer ontopic: Laura, comliment! ;P (en jij ook Lucas) gaaf dat jullie een ritueel aan 't doen zijn!

En idd, ikzelf schrijf meestal in de 3e persoon en verleden tijd (behalve met spannende stukkies) maar hier moet je in de 1e persoon schrijven... sja... :/ dat vind ik wel jammer eigenlijk. Maar ik kan ermee leven! ^^

en verder nog een kritiekpuntje/tip, voor Maureen.
Ik merk namelijk dat je best veel "moderne" woorden in je teksten gebruikt, bedenk dat het nog steeds een middeleeuwse setting is en je een klein beetje op je taalgebruik moet letten (natuurlijk moeten we niet allemaal als oud-nederlanders gaan praten, maar je snapt wat ik bedoel Rolling Eyes) en misschien is opdelen in paragraafjes ook een idee, dat leest wat lekkerder. Het is geen vereiste ofzo, maar toch wel wat fijner. verder: prima stukjes (leuk dat je gaat trouwen, haha ^^) ga zo door! Smile

http://asrath.deviantart.com/

23Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes di mei 17, 2011 8:54 am

Tbloody

Tbloody

Yrr is gaaf, duidelijk dat ze gelijk iemand anders is ^^

24Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes di mei 17, 2011 8:55 am

Bella

Bella

Nou... op zich wel gaaf. Yrrr komt me wat... dierlijker over dan Myr (en over Ra weet ik het niet zo goed, dan zou ik terug moeten kijken) een beetje zoals ik ben wanneer ik zo beestachtig wordt alleen dan... anders! Smile Ik ben erg benieuwd!

http://asrath.deviantart.com/

25Tips & complimentjes Empty Re: Tips & complimentjes do mei 19, 2011 6:38 pm

eensteen123

eensteen123

jep, Yrr is geweldig! vooral als je haar reactie op jezelf leest: ja, ik ben jager. is de vrouw prooi? Very Happy
Geweldig! vooral zo doorgaan, die is geniaal.
Trouwens, ik ben ook voor de eerste persoon, ik ben derde weliswaar gewend geweest, maar nu vind ik eerste zoveel fijner!

Nog iets, wat vinden jullie eigenlijk van mijn schrijfstijl (van Danya dus)? Ik heb het idee dat ik er nogal veel gedachtes in stop, misschien teveel, maar ik wil wel eens weten wat jullie er nu van vinden.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum