Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tips & complimentjes

+12
Зофла
Yen Sid
Zjossy
Chama
Rosi
Tbloody
sinaaspit
Blubje
brecht
naamee
eensteen123
Bella
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes do mei 19, 2011 7:32 pm

Tbloody

Tbloody

Ik vind het goed dat je meer gedachtes erin gooit.
Dan maak je duidelijk dat je char wat stiller is en wat meer een denker.

27Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes vr mei 20, 2011 2:40 am

eensteen123

eensteen123

oké, mooi zo Smile
schrijft trouwens ook een stuk makkelijker, vind ik.

28Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes za mei 21, 2011 5:16 am

Pure

Pure

Complimenten aan Naamee voor het gevecht. Wink

29Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes za mei 21, 2011 5:20 am

naamee



Alleen jammer dat je dan midden in het gevecht wegloopt. Watje. Razz

30Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes za mei 21, 2011 5:51 am

eensteen123

eensteen123

complimenten aan Gerar voor zijn spel, mooi gedaan maar pech gehad.

31Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes za mei 21, 2011 9:00 am

Zjossy

Zjossy

Mijn complimenten aan:
-iedereen die het forum zo actief houd, omdat ik in het verleden een RPG heb gedaan die na één maand al totaal dood was...
-Myr/Ra/Yrrr, voor het gebruiken van de naam Myra, (die is namelijk gewoon episch...), en voor het hebben van zo'n verschrikkelijk cool character om te lezen.
-Sander, voor de chat, en, hoewel voor mij niet echt nuttig, voor het Myr/Ra/Yrrr ding.
-Spelleiders, voor het spelleideren

-Naamee, voor het hebben van een vrouwelijk dwerg... :hug:...

32Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes za mei 21, 2011 9:31 am

Bella

Bella

complimenten aan iedereen voor het AWESOME-zijn! Very Happy
oke, dat moest gewoon ff!

En wat vinden jullie van mijn schrijfstijl? Ik moet nog leren enzo... maar ik probeer alles altijd sort of duidelijk te maken en ook mijn karakter uit te laten komen (al moet ik nog wel een beetje zien "wie" ik echt ben. You get it?? Wink)
ik heb nu bijvoorbeeld uitgevonden dat Quinn niet totally crazy gaat wanneer ze boogschiet, dat is een iets "afstandelijkere" vorm van vechten, minder close enzo... Rolling Eyes

maar echt een leuk forum, ben het met Zjossy eens! Onze RPG was in no time al zo dood als een... als een... als een... nouja, dood dus!

Oh en sorry voor Sander voor de instant kill. Dat was niet helemaal eerlijk Wink maar ik dacht er niet echt bij na. (I know I allready said that, but now for the record or whatever they say!)

http://asrath.deviantart.com/

33Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes za mei 21, 2011 9:55 am

Tbloody

Tbloody

@ Zjossy: dankje:)
als jij iets nodig hebt wat een random factor nodig hebt, zeg t maar Razz
is zo gemaakt Wink

@ Bella: is prima joh Razz ben maar n NPC hè, en t was onduidelijk, is nu wel duidelijk hoop ik Smile
jammer van de vuurmagiër, wou nog wat meer vuur gooien Razz mr dis ook gaaf
en nu kan k meer op Ricai gaan focussen ^^

34Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes zo mei 22, 2011 7:33 am

Bella

Bella

een compliment voor Lucas, voor het zo episch spelen van Yrr Very Happy haha ik vind 'r nu al leuk!
Dat heb je van mij gepikt! (dat dierlijke dan)

of... wacht... dat heb ik niet gezegd!Rolling Eyes
je bent een Farny
EN een kannibaal...

say's 'nuf! Very Happy

SL Edit: FARNY!?
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE!

http://asrath.deviantart.com/

35Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes di mei 24, 2011 6:39 am

Зофла

Зофла

Erhm... tip...: Probeer het woord 'Farny' zoveel mogelijk te vermijden... Zeker op een forum waar Merlijn admin is...

36Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes di mei 24, 2011 6:51 am

Tbloody

Tbloody

haha
complimenten voor Yen Sid met zn mooie post ^^
Yen Sid schreef:Opeens komt er uit de hemel een enorme drol gevallen. De drol veranderd in een spaceshuttle, in de vorm van een grote aardappel, en daaruit stapt Yen Sid.
"Zeg m'n beste, leuk dat je mij niet vertrouwt, maar ik zit helemaal niet in dit verhaal, joh! Dat is Djinn, joh!"
Yen sid slaat Tjeba met een slappe haring en verdwijnt in een wolk van roze glittertjes.

37Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes di mei 24, 2011 6:54 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

heerlijk lekker yen ik lach me stuk hier XD.

en post maar rustig aan hoor. EN RAP EEN BEETJE!!!

38Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes di mei 24, 2011 6:59 am

Yen Sid

Yen Sid

huilen is voor huilies, en niet voor Enge Bengers, Arjan. Hup, posten met je aars.
Complimenten voor Arjan, die een duivels spelletje speelt. Oppassen maar, want ik houd wel van spelletjes!

39Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes di mei 24, 2011 7:36 am

luca-masma

luca-masma

"-Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Ik kan dood gaan. Ja, maar is dat zo erg? Ja, eigenlijk best wel. Maar mijn helm ligt daar. En die wil ik terug. Maar misschien is het gevaarlijk. En toch wil ik mijn helm terug.-"
Ik moest lachen toen ik dit las. Complimenten voor Namee voor het weergeven van de koppigheid van het dwergenras.

40Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes di mei 24, 2011 7:40 am

Pure

Pure

Inderdaad, Complimenten aan Naamee nog een keer :p

Je lijkt mijn barbaar wel alleen je char denkt er tenminste nog over na Wink

41Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes di mei 24, 2011 8:23 am

naamee



Maar nog even een complimentje voor Zjoske: Mooie post van buiten de muren. Moest ik wel om lachen, ook vooral de mensen die juichen als er iemand dood gaat en zo, dat is wel hoe ik denk dat die in het echt zou gaan. Gewoon leuk, dat er ook nog iemand buiten de muren is, geeft weer een andere kijk op het gevecht, vind ik.

42Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes di mei 24, 2011 8:29 am

eensteen123

eensteen123

agree. complimenten aan naamee en aan zjoske!

43Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes wo mei 25, 2011 7:22 pm

Tbloody

Tbloody

Complimenten aan onze beasty girls hier Razz
heerlijk, hoe jullie dat beschrijven Very Happy
die ogen die het bloed volgen, en het genieten van het eten! heerlijk! =D
goed begin van mijn dag^^

44Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes vr mei 27, 2011 1:29 am

ZubZero

ZubZero

Viccard schreef:Talenkennis: Dwergs. Spreekt slechts 2 woorden mens: 'bier' en 'nu'.

Dit vond ik leuk. =)

45Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes vr mei 27, 2011 6:09 am

Bella

Bella

haha, ja, ik ook.
Dan kan je maar liefst twee zinnetjes: "nu bier!" en "bier, nu!"
dat is een groot scala aan talenkennis joh! Smile

http://asrath.deviantart.com/

46Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes za jun 04, 2011 4:34 am

Bella

Bella

Trouwens, ik heb nog iets voor Brecht...

[Rant on] Brecht, heel leuk enzo wat je doet, maar ik -en ik weet dat ik niet de enige ben met die mening- vind dat je je aardemagier/barbaar een beetje overpowerd speelt. Sander's char had bijna geen modifiers, jouwe heeft er bij bijna alles wel een, en dan geen 5+ maar meteen 20+. Daar komt bij dat je spreuken als water rondstrooit, oke! NPC's hebben geen Mana, maar om dan meteen uberveel spreuken te gaan gebruiken... tja :/(zomaar een hele TOREN neer te halen!!) NPC's horen -naar mijn mening- altijd een beetje zwakker te zijn dan echte spelers, het zijn immers toch maar 'bijpersonages' (daar komt bij dat je je NPC niet kwijt bent als je nu dood zou gaan...)
Sander heeft zijn vuurmagier nog episch laten ontploffen, jij zegt gewoon dat je ff een rotsmuurtje optrekt en neemt GEEN schade. Sorry als ik een beetje lullig doe, maar dat vind ik niet helemaal eerlijk! [Rant off]

maar serieus, het is niet bedoelt om stom te doen ofzo, en ik zeg niet dat je helemaal geen powers en epische dingen mag hebben... maar gewoon dat alles bij elkaar nu een beetje te is. Sorry als ik een beetje te hard was ofzo... ik weet dat ik ook niet perfect ben... no hard feelings Wink

http://asrath.deviantart.com/

47Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes za jun 04, 2011 8:28 pm

Tbloody

Tbloody

Persoonlijk vind ik dat NPC's geen modifiers moeten gebruiken.
Ook vind ik dat ze wel wat meer spreuken mogen kunnen, maar je moet goed in gedachten houden: je speelt de NPC rol niet voor jezelf maar om het voor de spelers leuker te maken.
Ik vind t gaaf dat er zoveel stuk gaat in de stad, maar voor zoiets heftigs als een fundering slopen mag je best ff KO gaan hoor, op zn minst.
tenzij je er een uitgebreid ritueel van maakt ofzo.

Goed van je Arjan ^^, dat je er 2 achterhoudt. k heb t idee dat nog niet alle spelers echt gepost hebben in het duel, of heb ik dat verkeerd?

48Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes za jun 04, 2011 10:36 pm

eensteen123

eensteen123

mee eens. zelf speel ik dus ook een magiër, als player, en ik zit constant te kijken wat voor spreuken ik überhaupt kan gebruiken om te vechten, ik ben er gewoon nog helemaal niet sterk genoeg voor. ik moet zeggen dat het niet het leukste gedeelte is dat een npc dan echt vijf keer zo sterk is als ik als speler (al moet ik wel zeggen, ik ben misschien een beetje partijdig, omdat ik opgesloten zit doordat die toren is ingestort...)
dus bij deze: npc's zijn leuk, maar overpowerede npc's wat minder, behalve als je natuurlijk met ze samenwerkt Very Happy

en nee, nog niet iedereen heeft gepost volgens mij. kan het kloppen dat sceltus nog niks heeft gedaan of doet hij niet mee?

49Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes zo jun 05, 2011 3:38 am

Зофла

Зофла

Ik vind het sowieso erg stil vallen. Ben ik de enige die minstens 3x per dag op dit forum kijkt of er nog iets gebeurt is? (niet te verwarren met enthousiasme, dit komt doordat ik of niets beters te doen heb, of geen zin heb in me huiswerk)

50Tips & complimentjes - Pagina 2 Empty Re: Tips & complimentjes zo jun 05, 2011 4:02 am

eensteen123

eensteen123

nope, en bij mij niet te verwarren met 'ik heb niks beters te doen' voor mij is het dus wel enthousiasme bounce

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum