Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Donderdag RPG: Het rijk van Vuur en IJs

+5
sinaaspit
Chama
Rosi
brecht
Donderdag
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

Yen Sid

Yen Sid

brecht schreef:De naam Djinn dat stelt me zoo niet gerust.

Vertel Brecht, waar associeer jij de naam Djinn mee dan?

Tbloody

Tbloody

hehe, ik denk aan Ja'La Dh'Jinn eigenlijk (hoop dat k t goed schrijf)
spel uit de Wetten van de Magie (Legend of the Seeker)

brecht

brecht

Met een soort slechte vuur geesten, die veel voor komen in de folklore van oosterse landen.

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

het is het spel des levens een soort zwakke versie van bloodball was daar nou erg aan. het is volgens mij zelfs de voetbal versie van bloodball XD

Yen Sid

Yen Sid

Wat? Heet dat kutspelletje zo?
Shit. Nou ja, jammer dan.
Keertje potje Bloodball doen Arjan?

Tbloody

Tbloody

Brecht bedoeld iets anders dan wat ik bedoel, maar Arjan snapt het Razz
ik vond t wel vet hoor ^^

maar ben natuurlijk wel benieuwd waar Djinn voor staat nu
ik ben t ook n keer tegengekomen in een boek, daar was een Djinn een soort demoon/geest iets

ZubZero

ZubZero

sinaaspit schreef:het is het spel des levens een soort zwakke versie van bloodball was daar nou erg aan. het is volgens mij zelfs de voetbal versie van bloodball XD

Ik kom hier inbashen. even bruut dan maar?
Volgens mij is Ja'La dh Jin juist veeel bruter dan Bloodball.
In de boeken worden er ledematen gebroken, en meer.
Daarnaast is de vrije vertaling 'Het Spel des Levens', wat dus best wel veel inhoudt. =p

Edit: Ik had een verkeerde interpretatie van Blooball. elephant



Laatst aangepast door ZubZero op wo mei 11, 2011 12:49 am; in totaal 1 keer bewerkt

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Ja'La dh Jin Is een spel van een boekenserie waar ik niet van op de naam kom. Voor expiationisten heeft het echter nog een andere betekenis.
Op expiatio probeerde een speler, Kees (hij zit bij mij op school, één klas lager), het spel als een soort 'Vortex Bloodbowl' in expiatio te krijgen. Dit regelde hij echter heel slecht en er is nooit wat van gekomen.
Het probleem was dat je bij vortex redelijk ruig mag doen als het moment daar om roept. Bij Expiatio mag dat niet, omdat er redelijk veel jonge spelers zijn. Daarom waren er allemaal veiligheids regels, waardoor het 'een slechte en zachte versie van Bloodbowl' werd.

PS: Yen en Arjan, wij gaan gewoon een keer op Vortex bloodbowl doen. Of op de PC, wat het leukst is ^^

PPS: Bloodbowl is ZOWIZO erger dan Ja'La dh Jin. Dit om de vrij simpele reden dat ik met ketingzagen mensen in twee kan hakken, stoomwalsen over het veld heen kan gaan, orken over de andere spelers heen kan laten lopen en een vuurbal afschieten. Just So You Know ^^

brecht

brecht

Owja daar kende ik de naam Ja'La dh Jin van.
Ted ga je eigenlijk nog een char doen of niet?

brecht

brecht

Is kamatian niet een man?

Tbloody

Tbloody

hehe, Brecht, soms ben je een beetje naïef, je ging er van uit dat we alle 3 dezelfde hebben gezien, maar we hebben duidelijk alledrie een ander gezien Razz

Yen Sid

Yen Sid

En ik dan Sander?

Blubje

Blubje

Donderdag schreef:Ja'La dh Jin Is een spel van een boekenserie waar ik niet van op de naam kom. Voor expiationisten heeft het echter nog een andere betekenis.
Op expiatio probeerde een speler, Kees (hij zit bij mij op school, één klas lager), het spel als een soort 'Vortex Bloodbowl' in expiatio te krijgen. Dit regelde hij echter heel slecht en er is nooit wat van gekomen.
Het probleem was dat je bij vortex redelijk ruig mag doen als het moment daar om roept. Bij Expiatio mag dat niet, omdat er redelijk veel jonge spelers zijn. Daarom waren er allemaal veiligheids regels, waardoor het 'een slechte en zachte versie van Bloodbowl' werd.

PS: Yen en Arjan, wij gaan gewoon een keer op Vortex bloodbowl doen. Of op de PC, wat het leukst is ^^

PPS: Bloodbowl is ZOWIZO erger dan Ja'La dh Jin. Dit om de vrij simpele reden dat ik met ketingzagen mensen in twee kan hakken, stoomwalsen over het veld heen kan gaan, orken over de andere spelers heen kan laten lopen en een vuurbal afschieten. Just So You Know ^^

Dat was "De Wetten van de Magie". Weet je nog Merlijn, die leuke geschiedenis die jij en ik met die boekenserie hadden?

Tbloody

Tbloody

Yen Sid, van jou weet ik het echt niet Razz geen idee of jij überhaupt 1 van de aartsengelen hebt gezien, of de godin zelf Razz

Dat over de wetten van de magie had ik al eerder gezegd.
Tbloody schreef:hehe, ik denk aan Ja'La Dh'Jinn eigenlijk (hoop dat k t goed schrijf)
spel uit de Wetten van de Magie (Legend of the Seeker)

brecht

brecht

wist ik veel


Zullen we even stoppen met donderdags rp totdat hij klaar is met examen?

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

ehm heren wat dachten we van het idee om te timelapsen.

ik denk nog 2 posts en dan zal ik wel een stukje schrijven waarin we een stuk de tijd doorgaan. dit lijkt mij veel prettiger want dan schieten we weer een beetje op. het is namenlijk al 2 pagina's ochtend en ookal gebeuren er wel veel dingen toch heb ik het gevoel alsof we nergens komen.

het is maar een idee maar geef maar feedback.

Tbloody

Tbloody

ik vind t wel n plan, maar ik wacht nu op hulp van Brecht's char ik wil eerst ff praten met Dendam voordat k wil fast forwarden Razz

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Ehm sure maar kan ik dat niet verwerken dan dat jullie dat doen en dat lekker aan het pmen zijn etc dan scheelt dat ook weer posts. Lekker posten gek.

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Ik wil graag dat alle conversaties gepost worden, dan word het een mooi verhaal. Ik ga er echter wel een tijdslimiet aan brengen.

Om het verhaal door te laten lopen hebben jullie tot zondag middag om nog gesprekken af te ronden of dingen te posten. Op zondag middag zal ik een post maken dat het avond word en jullie gaan pitten. Dat is de timelaps, en ik schrijft het.

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

jah grote baas .

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum