Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Baku langstomp

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Baku langstomp Empty Baku langstomp do apr 21, 2011 2:06 am

hidde2200

hidde2200

word geëdit als de klassen en goden klaar zijn Smile



Laatst aangepast door hidde2200 op vr apr 22, 2011 1:46 am; in totaal 2 keer bewerkt

2Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp do apr 21, 2011 10:04 pm

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Hey Hidde!
Sorry dat ik hier niet eerder mee kwam, maar het is aangeraden om nog even te wachten met je karakter definitief te maken ;] Dit vanwege de goden die nog niet allemaal ontworpen zijn en de klassen die nog worden toegevoegd.
Ik heb net al wat van de goden gepost, alhoewel er waarschijnlijk meer komen, dus je kan daar even een kijkje nemen wat voor goden dat zijn. Maar als je graag Grashak wil blijven aanhangen, stuur dan even een PM'tje over zijn aspecten etc, dan kan hij waarschijnlijk in het lijstje.
Verder; wie en wat zijn de Baneberen? Denk dat even wat verder uit ;]
En, je bent een magiër maar je hebt nogal epische combat-skills, dat moet ik helaas afkeuren. Het een of het ander dus.
Plus, ik denk dat het niet helemaal realistisch is dat een man van 98 nog steeds zo flexibel is, zelfs al heeft hij al zijn hele leven training. Daarvoor is in de 60 toch wel de max leeftijd, voor een oudere flexibele strijder.
Het lijkt me trouwens dat zijn ouders niet meer leven?
Het is ook handig om een reden te hebben om rond te reizen, aangezien je waarschijnlijk weg moet van je volk om een beetje contact te hebben met de andere spelers.

Sorry dat ik zo aan het zeuren ben, ik vind je karakter wel heel leuk! Dus werk er lekker aan door, succes!

https://torinrpg.actieforum.com

3Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp vr apr 22, 2011 1:47 am

hidde2200

hidde2200

gelezen en begrepen Smile

4Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp za apr 23, 2011 6:05 am

brecht

brecht

hidde ga je nog een karakter posten?

5Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp za apr 23, 2011 6:40 am

hidde2200

hidde2200

ja, maar eerst moet ik weten of je als dief, een luit mag bespelen en je voor mag doen als bard om niet op te vallen. Smile

6Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp za apr 23, 2011 6:45 am

brecht

brecht

Volgens mij mag het wel alleen kan je geen gekke dingen met je luit. Een magier kan ook met zijn zwaard slaan maar hij is geen strijder.

7Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp za apr 23, 2011 7:09 am

hidde2200

hidde2200

Speler:

Forumnaam: hidde2200
Leeftijd: 15
Geslacht: m

Personage:

Algemene Info
-------------------
Voornaam: Altrek
Achternaam:
Bijnaam: Trek
Leeftijd: 23
Geslacht: m
Ras: mens
Klasse: dief/bard

Uiterlijk
-------------------
Lichaamsbouw: lichtelijk mager, ongeveer 1.68
Haarkleur: donker
Haarstijl: gemillimeterd
Huidskleur: lichtelijk gebruind
Kleur ogen: bruin
Make-up:
Overige (denk aan tattoo's ed):
Bijzondere/opvallende kenmerken:

Kleding en eigendommen
-------------------
Bovenlichaam: een zwart shirt met lange mouwen en een kap, een donkerbruine tabbaard (deze draagt hij over zijn shirt
Onderlichaam: een zwarte broek
Handen: donkerbruine vingerloze handschoenen
Voeten: lichtbruine laarzen
Accessoires: lichtbruine leren armbeschermers, een zwarte riem
Spullen: een geldbuidel, een schede voor zijn dolk, een luit, vuursteentjes
Wapens: een dolk (45 cm)
Voertuig: te voet
Woonplaats: Hij reist van dorp naar dorp
Woning:
Woonsituatie:

Relaties
-------------------
Vader en moeder: Hij zoekt zijn vader en moeder redelijk vaak op en geeft ze dan een deel van het geld dat hij “verdient” heeft.
Broers en Zussen: Een jongere zus (17) en twee broertjes (tweeling 14)
Vrienden: Hij heeft een paar vrienden in zijn geboorteplaats
Vijanden: Belastinginners en mensen van adel
Overig:

Opleiding
-------------------
School:
Talenkennis: Hij kan de taal van Torin lezen, schrijven en spreken.
Beroep: Rondtrekkende muzikant.
Vaardigheden: Hij kan heel goed overweg met zijn dolk, hij kan ook goed de luit bespelen
Zwakheden: Hij is redelijk slap, behalve zijn dolk kan hij niet met andere wapens omgaan

Persoonlijkheid
-------------------
Goede eigenschappen: Hij is aardig tegen zijn vrienden en familie, hij is redelijk slim.
Slechte eigenschappen: Hij ziet in iedereen en alles (behalve vrienden en familie) een mogelijk doelwit.
Wat veroorzaakt angst?: Opgesloten worden waardoor hij zijn familie niet meer kan onderhouden, zijn dolk of luit kwijtraken.
Wat veroorzaakt woede?: Als hij ziet dat de mannen van de koning corrupt doen of iemand arresteren wegens achterstalling van betaling.
Wat veroorzaakt geluk/blijdschap?: als hij weer wat geld heeft afgeleverd bij zijn familie, als hij bij zijn makkers is.

Achtergrond informatie/geschiedenis: Toen hij jong was leerde hij van zijn moeder op de luit te spelen, hij vond dit een geweldig muziekinstrument en genoot ervan als hij speelde. Naarmate hij ouder werd viel hem op dat er heel vaak mannen voor de deur stonden die geld van zijn ouders afnamen. Toen hij tien was gaf zijn vader hem een dolk en leerde hem hoe hij hiermee moest vechten, zijn vader was namelijk bang dat hij gearresteerd zou worden en dat niemand het gezin kon beschermen. Toen hij achttien werd ging hij rondtrekken met zijn luit en dolk om geld te verdienen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
voordat ik ga posten op het ic gedeelte wacht ik even op de toestemming van Rosi.



Laatst aangepast door hidde2200 op zo apr 24, 2011 5:09 am; in totaal 2 keer bewerkt

8Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp za apr 23, 2011 7:11 am

brecht

brecht

Dan moet je tot morgen wachten. Want ze was weg.

9Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp za apr 23, 2011 7:13 am

hidde2200

hidde2200

balen Sad

Smile

10Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp za apr 23, 2011 7:20 am

brecht

brecht

Forum rp's zijn meestal niet zoo regelig gewoon beginnen als het niet kan hoor je het dan wel weer.

11Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp zo apr 24, 2011 4:48 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

En inderdaad, je bent goedgekeurd ;] Je mag trouwens je klasse ook veranderen naar dief/bard, want eigenlijk ben je beide.

https://torinrpg.actieforum.com

12Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp zo apr 24, 2011 5:08 am

hidde2200

hidde2200

dankje Smile

13Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp do mei 05, 2011 10:16 pm

hidde2200

hidde2200

krijg ik nu ook een stuk info eens in de zoveel tijd?

14Baku langstomp Empty Re: Baku langstomp vr mei 06, 2011 11:45 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Jup, maar momenteel is er nog niet veel info die ik kan geven. Je kan ook gewoon wat gaan rondvragen. Arthur (Sceltus) doet dit heel goed, en hem stuur ik dan ook constant info toe ;]

https://torinrpg.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum