Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Suggestie: auto-attack bij afwezigheid

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Suggestie: auto-attack bij afwezigheid Empty Suggestie: auto-attack bij afwezigheid za apr 21, 2012 8:18 pm

Pure

Pure

I zou graag een auto-attack willen zien, waardoor iemand door kan gaan als de andere niet reageert binnen 7 dagen.

Dan word de RP ook niet onnodig heletijd gestopt en dan kunnen de mensen die wel willen roleplayen gewoon verdergaan.

"Auto-Attack" zorgt er dus voor dat wat je ook gepost hebt, dat dat gaat gebeuren tegen je vijand alsof de vijand het heeft mislukt. Natuurlijk moet je ook zelf niet ALLES laten lukken.



Oh de enige reden dat dit niet mag, is wanneer er een afwezigheids topic is geplaatst.

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Het probleem is een beetje dat de rpg verlaten is. Weinig mensen kijken uberhaupt nog naar het forum.
Mocht er nog intresse zijn in een RPG, stuur mij dan een bericht. Als er een paar mensen zijn, zouden we nog kijken of we een Skype rpgtje zouden kunnen opzetten.


Groeten,

~Donderdag

Pure

Pure

Hmmmm, ik vind het goed.

Maar misschien kunnen we dan iets anders gebruiken dan skype, sinds ik liever niet Skype installeer. (Wegens het niet veel gebruiken van Skype)

Misschien iets online? ( Dit gaat niet werken maar is een voorbeeld: http://titanpad.com/torinrpg )

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum