Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Donderdags Ideënbus

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Donderdags Ideënbus Empty Donderdags Ideënbus di jun 14, 2011 11:17 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Damens en Heren,

Door persoonlijke gesprekken met spelers ben ik er achter gekomen dat er heel wat spelers zijn die goeden ideeën hebben over de Torinrpg. Dit kan OC of IC zijn, gaan over de setting of geldsysteem, over de site zelf of chatbox, etc.

Wij, de spelleiding, willen deze heel graag van jullie horen, maar ook graag overzichtelijk.

Daarom presenteer ik nu, met trots, een plek om overzichtelijk je ideeën achter te laten:
Donderdags Ideënbus

De bedoeling van dit topic is om een database van jullie ideeën te zijn. Heb je een plan en denk je dat het goed is om dat in, of om, het spel te hebben kun je het hier achterlaten. Ik zal elke donderdag het topic doorlezen en een reactie posten.

Om het allemaal goed leesbaar te houden, wil ik jullie vragen om de volgende opbouw aan te houden als je een idee post.


[IC/OC]: Of het over iets IC of OC gaat
[Urgentie: laag/matig/hoog]: Hoe belangrijk vind je de verandering? Hoog is heel belangrijk, laag is 'food for thought'
[Additie/Vervanging/Verwijdering]: Wil je er iets bij, iets weg of compleet anders?
[Kernzin]: Het idee in één zin. Dit is zodat ik de kern van je idee direct snap.
[Beschrijving]: Het idee zelf. Maak het alstublieft niet te lang, drie 5 tot 10 regels.
[Voorbeeld]: Geef minstens een voorbeeld hoe het wel/niet/anders moet. Dit maakt je idee duidelijk voor mij.

Geen enkel idee is dom of het niet waard om te vertellen. Denk er wel goed over na, als jij niet weet waar je het over hebt, dan weet ik het ook niet.
Daarnaast is dit ook geen topic om te reageren op ideeën. Jullie zijn vrij om daar andere topics voor aan te maken, maar hou deze alstublieft schoon.

Ik hoor jullie ideeën graag. Vriendelijke Groeten,
~Donderdag

2Donderdags Ideënbus Empty Re: Donderdags Ideënbus wo jun 15, 2011 7:40 am

Bialdire

Bialdire


[IC/OC]: oc voor ic
[Urgentie: laag/matig/hoog]: Laag
[Additie/Vervanging/Verwijdering]: Additie
[Kernzin]: board om ideeën officieel te keuren.
[Beschrijving]: Een board waar achtergrond, zoals woonplaatsen, bijkarakters en andere speciale dingen apart neer te kunnen zetten, en indien nodig, goed gekeurd te kunnen krijgen, voor zekerheid.
[Voorbeeld]: Een goed voorbeeld is de lore die ik voor Yorrick's Heuvel geschreven heb, en bij mijn karakter erbij gepost heb. Ik persoonlijk vind dat dit gestroomlijnder kan.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum