Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Derde RPG van Torinrpg

+4
Tbloody
Зофла
Bialdire
Donderdag
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De Derde RPG van Torinrpg Empty De Derde RPG van Torinrpg di jun 14, 2011 11:01 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Dames en Heren,

Het is op dit moment erg rustig om het forum. Dat is niet erg, het is ook erg druk aan het einde van het schooljaar. De spelleiding en ik hopen dat het allemaal goed gaat en wensen jullie succes met eventuele testenweken of verslagen.

Toch is er, in normale tijden, een beetje een probleem. Op het normale Torin RPG topic zijn er vele verschillende mensen die door elkaar heen posten. Dit maakt lezen moeilijk en daardoor is voor een buitenstaander het verhaal erg moeilijk te volgen.
Dit probleem heeft echter een hele simpele oplossing: Maak meer RPG's.

Daarom presenteer ik nu, met trots, de derde RPG van Torinrpg:
Het Dorpsplein

Deze RPG zal zo snel mogelijk beginnen, hopend op deze week. Hij zal geleid worden door mijzelf, Donderdag, als spelleider.
Naast het spel wat de spelers zelf zullen leveren is er ook een grotere storyline, grote gebeurtenissen waar de spelers op kunnen reageren. Hierdoor zullen de spelers het iets rustiger hebben, er word je namelijk plot aangereikt.

Aan deze RPG kunnen minimaal 4 en maximaal 6 spelers meedoen, dus reageer zo snel mogelijk om mee te doen. Mensen zonder karakter krijgen voorrang op de mensen met een karakter wat al in het spel is. Voor de setting zal ik de uiteindelijke spelers mailen, voordat het openbaar op de site komt te staan.

Daarnaast zullen er een paar kleine speltechnische veranderingen zijn op het topic van 'Het Dorpsplein'. Voorbeelden zijn:
- In de alwetende vertelvorm schrijven
- Een aanpassing op het gevecht systeem: maar één keer hoeven werpen voor een volledige post!
- Manaloos systeem
- en nog meer...

'Het Dorpsplein' staat open voor iedereen. Jong en oud, man en vrouw, taalkundige of analfabeet, iedereen is welkom zolang er plaatsen zijn.

Aanmeldingen voor de RPG kunnen naar mij ge PM'ed worden of op dit topic gepost worden. Vragen mogen natuurlijk altijd gesteld worden, maar hou het net en spam niet alstublieft.
Ik zal zo vaak mogelijk proberen om de eerste post (die je nu leest) aan te passen, zodat de meeste informatie direct te zien is.

Mijn Vriendelijke Groeten,
~Donderdag

2De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg wo jun 15, 2011 4:10 am

Bialdire

Bialdire

Ik wil me graag inschrijven, maar zet mij mooi onderaan de lijst, omdat ik toch als eerst kom.

3De Derde RPG van Torinrpg Empty inschrijf wo jun 15, 2011 4:15 am

Зофла

Зофла

Inschrijf.

4De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg wo jun 15, 2011 4:15 am

Tbloody

Tbloody

ik wil wel mee doen als er te weinig mensen zijn Razz
maar aangezien ik al in de andere 2 speel val ik als eerste af Razz

5De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg wo jun 15, 2011 4:49 am

Marleentjuh

Marleentjuh

^^ Als het zou kunnen vind ik het ook wel leuk om mee te doen

6De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg do jun 16, 2011 12:38 am

Bella

Bella

als het nog kan wil ik graag meedoen...
maar wel een vraag: je gebruikt voor deze rpg toch je gewone karakter, dus geen 2e ofzo? Betekend dat dat je niet meer bij de gewone rpg mee kan doen? Want anders speel je twee verhaallijnen, ook een beetje raar... toch?? :/
En wat is het plot/idee/thema van deze nieuwe rpg?

http://asrath.deviantart.com/

7De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg do jun 16, 2011 12:48 am

Зофла

Зофла

Is de alwetende vertelvorm verplicht, of aangeraden?

8De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg do jun 16, 2011 12:50 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

De bedoeling van de nieuwe RPG is dat je minder actief bent op de andere RPG topics, of er zelfs helemaal mee stopt. Het gaat er juist om dat het heel erg druk is op het main topic, daarom komt er een extra topic om die wat rustiger te maken.
Karakters kunnen met overleg overgezet worden.
Voor nieuwe karakters: Het thema is 'Tussen Dorp en Natuur'. Veel bos, kleine dorpjes, etc.
Goede en duidelijke vragen die je stelt Bella, mijn complimenten.

Als antwoord op Joost: dit word allemaal uitgelegd als de spelers definitief zijn, evenals de details van de setting.

~Donderdag

9De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg do jun 16, 2011 1:06 am

Yen Sid

Yen Sid

wellicht....

10De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg do jun 16, 2011 6:47 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Beste mensen,

Ik ben net klaar met het schrijven van de Player's Guide, een klein documentje waar alles in staat wat je nodig hebt. Het is maar 4 pagina's lang, dus geen zorgen.

Zaterdag gaik beslissen wie er in de volgende RPG komt, dus schrijf je snel in.

~Donderdag

11De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg do jun 16, 2011 8:19 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

ik schrijf me niet in. maar bied me wel aan om eventueel andere dingetjes voor deze rpg te doen.

12De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg do jun 16, 2011 9:11 pm

Tbloody

Tbloody

Ok, dan ga ik niet spelen in deze, wil wel NPCen als dat nodig is ^^

13De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg zo jun 19, 2011 3:56 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Dames en Heren,

Ten eerste bedankt voor de opkomst. Het is fijn om te zien dat er nog redelijk wat mensen actief zijn.

Ten tweede spijt het mij dat ik gisteren niet gepost had. Ik was hartstikke brak van een examenfeestje, dus ik kon even niet reageren.

Vandaag heb ik besloten wie aan de RPG kunnen meedoen. Dit zijn:
Joost (Зофла)
Veerle (Bella)
Marleen (Marleentjuh)
Arjan (Bialdire)

Bas, Arjan en Sander, het spijt me maar jullie hebben of al een extra taak van mij gekregen of al meer dan één karakter. Helaas zijn er ook geen NPC's nodig voor deze RPG.

De vier mensen die hier boven zijn vermeld krijgen van mij een mailtje met daarin de players guide. Ik vraag hun ook om alstublieft hun msn of skype naar mij te versturen, als je via daar je karakter wil bespreken.
De RPG begint pas als alle karakters binnen zijn, dus er is geen deadline.

Bedankt voor de reacties en ik kijk er naar uit om jullie spelleider te mogen zijn.

Vriendelijke Groeten,
~Donderdag


14De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg zo jun 19, 2011 6:53 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

is niet erg hoor kerol binnenkort...

*evil laugh on* muhahahahahahaha.. jah genoeg gelachen..

15De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg zo jun 19, 2011 7:45 am

Marleentjuh

Marleentjuh

Donderdag schreef:Dames en Heren,

Ten eerste bedankt voor de opkomst. Het is fijn om te zien dat er nog redelijk wat mensen actief zijn.

Ten tweede spijt het mij dat ik gisteren niet gepost had. Ik was hartstikke brak van een examenfeestje, dus ik kon even niet reageren.

Vandaag heb ik besloten wie aan de RPG kunnen meedoen. Dit zijn:
Joost (Зофла)
Veerle (Bella)
Marleen (Marleentjuh)
Arjan (Bialdire)

Bas, Arjan en Sander, het spijt me maar jullie hebben of al een extra taak van mij gekregen of al meer dan één karakter. Helaas zijn er ook geen NPC's nodig voor deze RPG.

De vier mensen die hier boven zijn vermeld krijgen van mij een mailtje met daarin de players guide. Ik vraag hun ook om alstublieft hun msn of skype naar mij te versturen, als je via daar je karakter wil bespreken.
De RPG begint pas als alle karakters binnen zijn, dus er is geen deadline.

Bedankt voor de reacties en ik kijk er naar uit om jullie spelleider te mogen zijn.

Vriendelijke Groeten,
~Donderdag



hoezo staat Arjan bij en de degene die wel meedoen, maar ok bij degene waarvan je zegt dat ze niet meedoen.
<.< of hebben we twee Arjans en heb ik iets gemist...

16De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg zo jun 19, 2011 8:03 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Er zijn twee Arjannen. De gene die sinaaspit heet doet niet mee, de gene die Bialdire heet nodig ik uit om mee te doen.

~Donderdag

17De Derde RPG van Torinrpg Empty Re: De Derde RPG van Torinrpg zo jun 19, 2011 8:14 am

Marleentjuh

Marleentjuh

ahaaaah
<.< .... >.>
ik moet wat meer opletten volgens mij

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum