Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Viccard Cuntasóir

+5
naamee
Donderdag
ZubZero
Yen Sid
Viccard
9 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Viccard Cuntasóir Empty Viccard Cuntasóir do mei 26, 2011 5:11 am

Viccard



Speler: Casper

Forumnaam: Viccard
Leeftijd: 14
Geslacht: Mannelijk

Personage: Viccard Cuntasóir (Ik ben gewend dat mijn forumnaam hetzelfde is. Dat levert toch geen probleem op hoop ik?)

Algemene Info
-------------------
Voornaam: Viccard
Achternaam: Cuntasóir
Bijnaam: Vic/Viccie
Leeftijd: 34
Geslacht: Mannelijk
Ras: Dwerg
Klasse: Strijder
God: Geen

Uiterlijk
-------------------
Lichaamsbouw: Dwergachtig, maar zelfs voor een mannelijke dwerg niet zo heel groot
Haarkleur: Meestal bruin, maar na een wasbeurt blond
Haarstijl: Lang & los, met baard natuurlijk.
Huidskleur: licht
Kleur ogen: blauw
Make-up: Geen
Overige (denk aan tattoo's ed): Leesbril, maar gebruikt hij liever niet. Schaamt zich ervoor.
Bijzondere/opvallende kenmerken:

Kleding en eigendommen
-------------------
Bovenlichaam: Hemd, met leder schouderkappen
Onderlichaam: Leren Broek, met extra dikken voorkant, met riem.
Handen: Korte handschoenen als hij vecht, voor de grip. Voor de zekerheid bijna altijd om.
Voeten: stevige dwergschoenen
Accessoires:Grote zak voor spullen. 2 stevige leren zakken aan de riem voor de meer waardevolle spullen(Zoals schrijfgerei en geld)
Spullen: Leesbril, die enkel wordt gedragen als het ECHT, maar dan ook ECHT wordt gebruikt. Geen helm, maar draagt een wollen muts bij koud weer. Houten fluit.
Wapens: een shillelagh, cadeau gekregen voor zijn 33ste verjaardag,(Simpelweg, een grote houten knots met een grote bol op het eind). Ook te gebruiken als wandelstok, aangezien hij boven Vic uitkomt. Een kleine slinger als noodwapen, maar dat is vooral voor de sport. En om mensen te irriteren natuurlijk.
Voertuig: Benen
Woonplaats: In de bergen langs de mijnen
Woning: Huis onder de grond, zoals een dwerg beaamt
Woonsituatie: Ouders.

Relaties
-------------------
Vader en moeder: Vader is een boekhouder, die alles bijhoudt wat er uit de mijnen wordt gehaald en wat dat oplevert. Regelt ook opslag en vervoer. Wordt erg gerespecteerd door andere dwergen(Omdat hij kan lezen en schrijven). Vader & moeder allebei nog levend
Broers en Zussen: 1 broer
Vrienden: Thuis
Vijanden: Geen, al lachen sommige dwergen hem uit omdat hij niet in een mijn werkt.
Overig:

Opleiding
-------------------
School: Thuisschool, kan in tegenstelling tot andere Dwergen wel lezen en schrijven. Kan ook goed rekenen.
Talenkennis: Dwergs. Spreekt slechts 2 woorden mens: 'bier' en 'nu'.
Beroep: Boekhouder-hulp, schrijver
Vaardigheden: Kan goed rekenen en speelt af en toe fluit voor de lol. Is ook goed in dobbelen en gokken op wedstrijden.
Zwakheden: Niet zo sterk als andere dwergen, maar staat nog altijd zijn mannetje. Hij heeft een leesbril nodig, maar wil dat eigenlijk niet toegeven.

Persoonlijkheid
-------------------
Goede eigenschappen: Behulpzaam naar andere dwergen toe, slim.
Slechte eigenschappen: Vertrouwt mensen niet, kan zich volledig afsluiten van andere personen als hij bezig is met iets. Kan niet tegen zijn verlies, en slaat dan het liefst dingen doormidden met zijn knots.
Wat veroorzaakt angst?: Grote dingen, als barbaren en paarden, de kans om veel geld te verliezen zonder de kans iets te winnen.
Wat veroorzaakt woede?: Onoplosbare rekenstukken, Dwergen die denken dat hij niet kan vechten en mensen die denken dat hij dom is. Als wezens hem uitlachen zal hij zo snel mogelijk proberen ze te slaan met zijn knots. Ook houdt hij er niet van geld te verliezen.
Wat veroorzaakt geluk/blijdschap?: Bier en een goed gevecht.

Achtergrond informatie/geschiedenis:
-------------------
Opgegroeid in een normale dwergenstad, als zoon van een boekhouder-dwerg. hij heeft leren lezen en schrijven, maar liep lichamelijk achter omdat hij niet veel aan lichaamsbeweging deed. Hij is dan ook minder sterk dan andere dwergen en iets kleiner(er). Hij probeert zich toch te bewezen als echte (slimme) dwerg en is daarom vertrokken uit de dwergenstad. Hij heeft nauwelijks contact met mensen gehad en vertrouwt die grote dingen, soms zelfs baardloze(!) dingen niet.



Laatst aangepast door Viccard op vr mei 27, 2011 3:39 am; in totaal 1 keer bewerkt

2Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir do mei 26, 2011 10:00 am

Yen Sid

Yen Sid

Juihuihuihuist!

3Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 1:29 am

ZubZero

ZubZero

Netjes!

Eén puntje alleen, je klasse is Dwerg?

4Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 3:39 am

Viccard



bedankt,
klasse zal ik even aanpassen Razz

5Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 8:34 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Persoonlijk vind ik Dwerg een prima klasse ^^

6Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 8:36 am

naamee



Mee eens!!! Very Happy Dwergen FTW!
Toch wel leuk dat we eindelijk eens wat meer dwergen krijgen hoor, ik werd gek van al die lange mensen Wink

7Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 8:42 am

Viccard



Yeah, dwergen rule Twisted Evil

8Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 9:09 am

Yen Sid

Yen Sid

En nu vind ik het weer jammer.
Punten voor degene die de fout vind!

9Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 9:16 am

Viccard



O jee Neutral

10Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 9:17 am

Bialdire

Bialdire

Ik zie maar 1 dingetje, maar dat is zo klein dat niemand dat ziet... Je bent echter nog niet goedgekeurd door de SL, en zelfs nog, het toernooi IS al in gang, als je dit nog wilt regelen, moet je alsnog bij SL zijn.

11Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 9:18 am

Viccard



Oeps. Ik zal mijn post even voor de zekerheid verwijderen.
Wat is SL? Embarassed

12Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 9:23 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

waarom ben je een strijder als je niet eens zo goed kan vechten?

13Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 9:25 am

Bialdire

Bialdire

Spel leiding, my bad. Alleen zij kunnen de posts verwijderen, ik zou hem alvast kopieren, om gewoon neer te kunnen zetten waar hij hoort, in de main rpg*. Want er is niet veel mis met je character, dus die zal (waarschijnlijk) morgen toegevoegd worden.

((Sinaas, the puntenzamelaar)

14Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 9:31 am

Viccard



Ik zeg niet dat ik niet goed kan vechten, ik (karakter) ben alleen wat minder sterk en kleiner dan andere dwergen.
Ik ben nog steeds een gewapende dwerg Razz

Ik wist niet echt welke klasse ik zou doen en dus besloot ik strijder, leek me toch het beste.

15Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 8:37 pm

Bella

Bella

dus je bedoelt:
je kunt minder goed vechten dan andere dwergen, maar omdat die behoorlijk kunnen vechten kan je ten opzichte van mensen nog prima vechten?
Ahja Smile duidelijk for me!
Nice character inderdaad Wink en daar komt bij: een Dwerg verdient al punten op zich! ^^

http://asrath.deviantart.com/

16Viccard Cuntasóir Empty Re: Viccard Cuntasóir vr mei 27, 2011 11:58 pm

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Mooi poppetje (:
Prima, goedgekeurd, ik snap dat je strijder als klasse hebt gekozen.
Je mag nu al posten, maar pas na het event kan je de stad in. Tot die tijd functioneert het tentenkamp buiten de stad als 'Antorín'.
Doe je ding, ik ben benieuwd naar je posts (:
Als je nu al wilt beginnen mag je een NPC rolletje spelen, maar misschien wil je eerst even kijken hoe het er aan toegaat ;].
Succes!
Rosi (spelleiding)

https://torinrpg.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum