Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het 'wie ben ik' spelletje

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Het 'wie ben ik' spelletje Empty Het 'wie ben ik' spelletje vr mei 20, 2011 10:26 am

Yen Sid

Yen Sid

Ok, nu weten zowieso 2 spelers wie ik ben. Das cool, maar dat kan beter. Dus we gaan een spelletje spelen!
Ik zei eerder al dat ik meer heb ge RPd, en dan vooral in het engels. En ik heb hier een tekst, geschreven door moi. Een soort introductie tot een all-star battle. Het personage bestaat al. Het is namelijk mijn personage. Aan jullie de taak: lees de tekst, de namen zijn allemaal vervangen door 'NAAM 1' o.i.d, en zoek uit wie ik ben! veel geluk en leesplezier!

Waarschuwing, moeilijk lange tekst volgt!
Spoiler:

Voor de echte bikkels: Vul alle woorden/nummers die in het nederlands in caps staan in!

2Het 'wie ben ik' spelletje Empty Re: Het 'wie ben ik' spelletje vr mei 20, 2011 8:26 pm

naamee



Ergens in de tekst staat 'Berend'. Heet één van de 'naams' misschien Berend?

3Het 'wie ben ik' spelletje Empty Re: Het 'wie ben ik' spelletje za mei 21, 2011 12:59 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

jij je bent er bij bas hou maar op met je spelletje BAS!!!!! is het goed geweest.

ik vind leuk en ik verdien zekker wel weer punten.

4Het 'wie ben ik' spelletje Empty Re: Het 'wie ben ik' spelletje za mei 21, 2011 6:12 am

Yen Sid

Yen Sid

sinaaspit schreef:jij je bent er bij bas hou maar op met je spelletje BAS!!!!! is het goed geweest.

ik vind leuk en ik verdien zekker wel weer punten.

Nog steeds pissig omdat ik je own?
En nee, je krijgt geen punten. Omdat je niet bij de laatste zonnebrillen+hoodies+uit de fles parties was.

5Het 'wie ben ik' spelletje Empty Re: Het 'wie ben ik' spelletje za mei 21, 2011 8:45 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

ik zou uitgenodigd worden maar ze zijn me vergeten.

ik heb zelfs een nieuwe sunnybrillie. Not my fault

6Het 'wie ben ik' spelletje Empty Re: Het 'wie ben ik' spelletje wo jun 08, 2011 7:47 am

Bialdire

Bialdire

>.> Ik zou wel iets over het hoofd zien, maarrrrrr ik heb echt geen flauw idee waarop dit gebaseerd is. Echt geen enkel benul. Flabbergasted om zo maar te zeggen.

7Het 'wie ben ik' spelletje Empty Re: Het 'wie ben ik' spelletje wo jun 08, 2011 8:46 am

Tbloody

Tbloody

iets met zonnebrillen party waarbij je blijkbaar drank uit de fles drinkt Razz
laatste keer dat er een paar beschonken mensen het daar over hadden was het sunnybrilly hoodie time Razz
gewn gezellig pilsje drinken en feestje bouwen dus Razz

8Het 'wie ben ik' spelletje Empty Re: Het 'wie ben ik' spelletje wo jun 08, 2011 9:35 am

Bialdire

Bialdire

Captain obviouuuuuuuuuuuus, duidelijk heb ik het over de lap tekst die waarvan ik blijkbaar moet begrijpen waar die over gaat.

Niet de random spam.

9Het 'wie ben ik' spelletje Empty Re: Het 'wie ben ik' spelletje wo jun 08, 2011 8:55 pm

Tbloody

Tbloody

oow, nog steeds daar over Razz
kan je begrijpen als je bas kent, anders niet Razz
zijn char bij expiatio heet Berend, vandaar Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum