Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Regels

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Regels         Empty Regels vr mei 20, 2011 9:34 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Ik verwacht dat IEDEREEN deze regels leest, en ze na leeft. Dit geld óók op de andere gedeelten van dit forum.

Het forumspammen is een beetje uit de hand gelopen. Ik snap dat het voor jullie leuk is, maar de spelleiding die al die berichten moet nakijken en alle halfgevraagde vragen moet beantwoorden, is er een beetje ziek van. Daarom ga ik vanaf nu wat regels opstellen over het posten.
Als je je niet aan deze regels houd, terwijl je er wel van op de hoogte bent, worden de desbetreffende posts verwijderd en als je het echt te bont maakt heb je kans op een ban.

De Regels
* Off-topic gaan is VERBODEN. Off-topic posts worden verwijderd.
* Beantwoorde vragen nog een keer beantwoorden is VERBODEN. Dubbele antwoorden of reacties op antwoorden worden verwijderd. Voor vragen, zie 'het Grote Vragen Topic'.
* Posts bestaande uit een smiley of een of twee worden ('vind ik ook') zijn VERBODEN. Deze worden uiteraard óók verwijderd.
* Het 'Grote Vragen Topic' word vanaf nu alleen nog maar gebruikt voor vragen aan- en antwoorden van de spelleiding. De andere posts worden verwijderd.
* Het 'Tips & Complimentjes Topic' word vanaf nu alleen nog gebruikt voor tips en complimenten. Geen commentaar op commentaar, geen off-topic, geen nutteloze posts.
* In het 'Loze Opmerkingen Topic' worden GEEN vragen beantwoord door de spelleiding. Je mag hier zeggen wat je wil, maar de spelleiding checked dit topic niet regelmatig.


Meer regels volgen mogelijk later. Kom hier dus regelmatig terug.
Er kan niet gereageerd worden op dit bericht. Voor brandende vragen, op naar het Grote Vragen Topic.

https://torinrpg.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum