Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Quinn Al'shera

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Quinn Al'shera Empty Quinn Al'shera ma mei 02, 2011 11:05 pm

Bella

Bella

Speler: Veerle

Forumnaam:
Bella
Leeftijd: 16
Geslacht: vrouw

Personage: Quinn Al'shera

Algemene Info
-------------------

Voornaam: Quinn
Achternaam: Al'shera
Bijnaam: Vlam
Leeftijd: 18
Geslacht: vrouw
Ras: Mens
Klasse: Bard
God: is niet echt op goden gericht, maar hangt tot zekere mate Ferlion (vd dieren) en Nu'Hori (vd jacht) aan. (Nu'Hori vooral als "woeste" versie, Ferlion "gewoon")

Uiterlijk (zie afbeelding onderaan, vooral voor kleren trouwens... ik ben niet ZO goed dat ieder mens niet een-in-een-dozijn is..)
-------------------
Lichaamsbouw:
middellang en vrij dun
Haarkleur: kastanjebruin
Haarstijl: golvend lang, soms met een staartje of vlecht, meestal relaxt los
Huidskleur: licht, zomers enkele sproeten
Kleur ogen: rechter: turquoise. linker: bruin met rood tintje
Make-up: geen
Overige (denk aan tattoo's ed): (zie afbeelding voor tatoo's) 3 piercings in wenkbrauw. 2 in rechter, 1 in linker.
Bijzondere/opvallende kenmerken: is gek op dieren. Lijkt heel lief/onsculdig maar vertoont soms kannibalistische/dierlijke trekjes. Heeft de gewoonte allerlei troep met zich mee te sjouwen.

Kleding en eigendommen
(zie afbeelding. Geen zin om alles te omschrijven... al dat haar schoenen iets minder fel moeten zijn! Foutje...)
-------------------
Bovenlichaam:
Onderlichaam:
Handen:
Voeten:

Accessoires: ring aan linkerhand met twee stenen: een kleine, bruin, de kleur van haar bruine oog, en een grote, turquoise, ook matchend met het andere oog
Spullen: notitieboekje, en veer & inkt. Fluit. Drinkhoorn (gebruikt ze nooit, was een cadeau), en allerlei random troep/spullen etc.
Wapens: een klein, simpel dolkje. Soms gebruikt ze haar houten staf ook als wapen.
Voertuig: middelgroot, stevig, boers, wit paard met bruine vlekken.
Woonplaats: Nergens. Ze trekt rond!
Woning: Herbergen, hutten, stallen, alles wat ze onderweg tegenkomt (liefst zo goedkoop mogelijk!)
Woonsituatie: alleen. Vroeger wel met jongere broer, die is echter dood. Heel, heel vroeger woonde ze thuis bij haar ouders.

Relaties
-------------------

Vader en moeder: Ze had altijd al een beetje frictie tussen haar moeder, met haar vader, die er altijd met haar op uit trok om te gaan boogschieten etc. had ze een veel betere relatie. Uiteindelijk zijn haar ouders gestorven, daarna is ze vertrokken van huis. (zoek IC maar uit hoe ze gestorven zijn)
Broers en Zussen: geen zussen. Een broertje, hij was twee jaar jonger dan zij. Toen haar ouders stierven is hij mee gegaan en zijn ze er samen op uit getrokken, hij is echter ook al snel gestorven, sindsdien reist ze alleen.
Vrienden: Ze had een goede vriendin: Chairia. Zij is ook gestorven vlak na de dood van haar ouders.
Vijanden: Geen, behalve soms de plaatselijke autoriteiten van dorpen waar ze doorkomt. (maar dat zijn geen creepy vijanden die haar achtervolgen etc. die heeft ze niet. Niet dat ze weet.)
Overig: heeft een vurig karakter. Kan soms zomaar ineens boos worden, zeker als het om dieren gaat is ze erg prikkelbaar. Ze is blijft alleen nooit lang boos, kort en heftig.

Opleiding
-------------------

School: geen. Ze heeft thuis les gehad in o.a. boogschieten, en vechten met dolken, is niet goed met een zwaard. Ze heeft alles wat ze kent geleerd van de natuur, dan vooral van de dieren. (ze heeft van de dieren het meest een voorkeur voor wolven/hond achtigen)
Talenkennis: Mens en een beetje Elfs (opgestoken tijdens haar vele reizen, ze heeft voor korte tijd onder de Elfen geleeft, ze kon het echter niet uithouden en is weer vertrokken)
Beroep: geen, al maakt ze wel muziek en verteld ze verhalen voor een kleine vergoeding in dorpen waar ze doorheen komt. Soms verkoopt ze de huiden van de weinige dieren die ze vangt om te overleven. (over het algemeen vermijdt ze vlees trouwens wel liever)
Vaardigheden: Snel. Goed geoefend straatvechter. Kan goed muziek maken & een paar kunstjes. Verteld graag verhalen, alleen niet over haarzelf.
Zwakheden: Is niet sterk, ze kan nog geen zwaard optillen (daarom gebruikt ze dolken)

Persoonlijkheid
-------------------

Goede eigenschappen: kan heel vriendelijk zijn, vergeeft snel, over het algemeen eerlijk, vindingrijk
Slechte eigenschappen: opvliegend, koppig, kan het soms onbedoeld alleen maar erger maken, heeft soms heel wrede/enge trekjes
Wat veroorzaakt angst?: niks. De dood is een nieuwe ontdekking, pijn is een tijdelijke situatie en vrienden of familie heeft ze niet.
Wat veroorzaakt woede?: onrechtvaardigheid
Wat veroorzaakt geluk/blijdschap?: de aanwzigheid van dieren (haar paard Vuurvlieg (kortweg: Vuur) al helemaal)

Achtergrond informatie/geschiedenis:

Van haar jeugd herinnerd Quinn zich niet veel meer, ze weet enkel nog dat het toen 'beter' geweest moest zijn dan nu, maar er zit een zwart gat in haar herinneringen. Soms komen er onbewust dingen boven.
Na de dood van haar ouders, waar ze zelf bij was, veranderde ze drastisch, er knapte gewoon iets in haar. Steeds vaker kreeg ze toevallen waarbij ze zomaar mensen omlegde, hun lichamen openscheurde en opat. Uit angst hiervoor is ze met haar broertje de bossen in getrokken, tussen de dieren had ze hier geen last van, niet meer die allesbeheersende kracht die haar liet moorden als een woeste wolf. Echter, na enkele weken rondgetrokken te hebben samen met haar broertje ging het ook hier fout. Ze hield van haar broertje, zielsveel. Iedereen die ze ooit liefhad, gestorven. Ze blijft nooit langer dan enkele dagen in dorpen en steden, de enkele keren dat ze langer bleef had die razende bloedlust haar weer in haar macht, daarom is ze voor lange tijd niet meer in bewoonde gebieden geweest, behalve voor een dag of minder. Sindsdien heeft ze er nooit meer last van gehad, 's Nachts heeft ze nog steeds nachtmerries, ze smeekt, hoopt, dat ze 'genezen' is, ze weet echter, diep in haar hart, dat hetgeen wat ze ooit geworden is nooit volledig zal verdwijnen. Na lange omzwervingen kwam ze in Antorin terecht, uit niewsgierigheid voor een wereld die ze voor lange tijd gemeden heeft gaat ze de stad binnen...
-------------------
AFBEELDING! (YAY! :3)

Quinn Al'shera QuinnALshera-1

Nou, dat is het dus... 'k weet niet of het goed is, en of ik hetgeen wat ik in gedachte heb uberhaupt uit kan spelen, maar whatever ^^ gaaf idee trouwens, zo'n tekst RPG opzetten!



Laatst aangepast door Bella op za mei 28, 2011 8:08 pm; in totaal 2 keer bewerkt

http://asrath.deviantart.com/

2Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera ma mei 02, 2011 11:31 pm

Chama

Chama
Admin
Admin

Mehe =P Mensen die chars maken met 2 verschillende kleuren ogen =P Heerlijk =P

3Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera ma mei 02, 2011 11:39 pm

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Goedgekeurd! Supergaaf, en wat lekker dat je er een tekening bij hebt! =)
Klein puntje; eigenlijk mag je geen 'zoek dat IC maar uit' dingen in je background hebben. Als je het niet wilt delen, moet je het op zn minst naar mij PMen ;]
Verder lekker gaan spelen =)

https://torinrpg.actieforum.com

4Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera di mei 03, 2011 1:49 am

Bella

Bella

Okay, ik stuur je straks nog ff een PM'etje. Het was vooral omdat ik nog niet wil dat alle andere spelers alles al weten... maar aangezien jij admin/SL bent lijkt me dat wel logisch! Wink

Ik houd van tekeningetjes, beeldend ingestelde hersens hiero. Trouwens, ik dacht eerst dat jouw tekening een computer gegenereerd plaatje was, echt WOW! Very Happy

http://asrath.deviantart.com/

5Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera di mei 17, 2011 8:50 am

Bella

Bella

Ik heb er een boog en dolk bij.

Vraag je alleen, krijg ik dan ook van die roll-dingetjes voor boogschieten? Want mijn karakter heeft daar wel al een beetje ervaring mee, eigenlijk is ze best goed, maar niet echt super ofzo. (Dus niet als Adzena Wink)

en hoe zit het met de valuta etc. want ik smijt nu maar wat met geld, maar ik weet niks van reeele prijzen etc.

http://asrath.deviantart.com/

6Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera wo mei 18, 2011 8:32 am

Yen Sid

Yen Sid

Probleem!

Je kunt niet een goed geoefend straatvechter zijn EN te zwak zijn om een zwaard vast te houden.
Er zijn straatvechters die meer op techniek focussen en snelheid, maar er is een limiet.

Straatvechten is simpelweg mensen inelkaar beuken buiten officiele gevechten, en daarbij heb je veel minder aan techniek en juist veel meer, bijna alles, aan snelheid en kracht.
Plus, in je background staat dat ze mensen uitelkaar scheurt en opeet. Dit kan ook niet zonder kracht. En dat excuus van: Als je gek wordt gaan je limiten eraf is leuk, maar zonder basis kun je niks. En die basis begint met in iedergeval een zwaard kunnen vasthouden.

7Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera wo mei 18, 2011 8:54 am

Bella

Bella

Ow... yea... je hebt wel gelijk.

Al beuk ik mensen niet echt in elkaar, maar ik snap wat je bedoelt.
Nouja, dat "kan nog geen zwaard optillen" was vooral ter illustratie voor hoe zwak ik wel niet ben, ik kan er wel een optillen maar niet echt goed.

Maar je hebt idd wel gelijk, maar wat moet ik dan doen?? Aanpassen en zeggen dat ik "gewoon" sterk ben en niet extreem zwak/sterk?
En ik heb volgens mij niet gezegd dat alle limieten eraf gaan als ik "gek" wordt (heb ik ook niks over gehoord van de SL), maar het zou idd wel logisch zijn dat er iets veranderd (nouja, eigenlijk niet... want dat gebeurt altijd als ik vecht... :/ 99% van de tijd, you know)
maar ik kan mensen toch ook openscheuren met mijn dolken? En ze opeten lijkt me niet zo moeilijk Rolling Eyes toch?

Maar wat denk jij dat ik zou moeten doen om te zorgen dat het wel klopt? Want ik weet niet wat mag enzo... :/


oh, en inderdaad (dit gaat over dat geld, etc) ik bedoelde inderdaad de waarde van 1 koper, 1 zilver etc. (okay, ik heb het dus helemaal verkeerd gedaan :< ik dacht: 1 zilver = 100 koper) maar ook de prijs van voorwerpen idd. Zoiets van: hoeveel euro/cent is 1 koper, 1 zilver, 1 goud, etc.?

http://asrath.deviantart.com/

8Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera wo mei 18, 2011 10:33 am

Yen Sid

Yen Sid

In respons:

Waarom zou je een geoefend straatvechter moeten zijn? Je houd van de bossen, je bent liever bij de dieren. Wat de fuck doe je op straat? Je hoort daar niet!

Ik zeg, laat het straatvechten zitten.
Oh, nog een: Het kost verbazingwekkend veel kracht om met een mes/dolk door bot te gaan. En ja, je zult wel door bot moeten gaan om 'mensen open te scheuren'. Die kracht heb je duidelijk niet. Ik heb nog nooit een meisje gezien van..weetikveel, je character was jong en dun.

Nog een probleem met de meeste characters, zie ik hier dus. Men heeft het idee dat ieder character moet kunnen vechten, zichzelf staande houden. Waarom? Kun je dat in het echt ook? Zo niet, ben je daarom een stom karakter? Ik garandeer dat zowieso 60% van het forum geen held gaat lopen uithangen tijdens een overval of in een echt gevecht, dus waarom zouden alle characters dat wel moeten kunnen?

9Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera do mei 19, 2011 9:18 am

Bella

Bella

In respons:

Waarom zou je een geoefend straatvechter moeten zijn? Je houd van de bossen, je bent liever bij de dieren. Wat de fuck doe je op straat? Je hoort daar niet!

Ik zeg, laat het straatvechten zitten.
Oh, nog een: Het kost verbazingwekkend veel kracht om met een mes/dolk door bot te gaan. En ja, je zult wel door bot moeten gaan om 'mensen open te scheuren'. Die kracht heb je duidelijk niet. Ik heb nog nooit een meisje gezien van..weetikveel, je character was jong en dun.

Nog een probleem met de meeste characters, zie ik hier dus. Men heeft het idee dat ieder character moet kunnen vechten, zichzelf staande houden. Waarom? Kun je dat in het echt ook? Zo niet, ben je daarom een stom karakter? Ik garandeer dat zowieso 60% van het forum geen held gaat lopen uithangen tijdens een overval of in een echt gevecht, dus waarom zouden alle characters dat wel moeten kunnen?
Ik bedoel met "straatvechter" een soort van "freestyle" vechter, veel snelheid, onverwachte aanvallen etc. meer als een jagend roofdier ofzo... maar ik vond "straatvechter" wel passend klinken...

Maar het punt is dat mijn karakter wel goed kan vechten, dat ga ik niet weghalen, dat vind ik nou juist zo leuk (vooral omdat ik zelf niet goed kan vechten, bij een LARP kan ik dat nooit proberen omdat ik gewoonweg FAAL met vechten...) en het is toch niet erg om te vechten... I mean... omg... ergens is het idee toch nog wel dat mijn karakter soms een beetje roofdier achtige dingen gaat doen, en roofdieren die... tja... vechten nou eenmaal. (al is mijn stijl wel meer op mensen springen/beschieten om ze vervolgens hun ogen uit te steken ofzo Rolling Eyes) en ik vecht niet als een held, maar als een bezetene ; de nadruk ligt vooral op snelheid, niet op kracht! (om iemand dood te steken hoef je ook niet sterk te zijn, en anders dan ben ik gewoon sterk genoeg daarvoor, come on!))

en dat met die botten doorbreken... er zit toch ook vlees rond iemands benen etc. en de ribbenkast is volgens mij met een paar harde slagen best kapot te krijgen. (ik zit geen borstbenen of dijbenen door te hauwen met mijn dolkjes, you know... ik eet mensen ook niet helemaal op, gewoon een paar flinke stukken, oogballetje, stukje spier, hart...)

maar seriously, komt het allemaal zou nauw...??
Op Expiatio ben ik ook niet erg sterk, maar toch heb ik 's iemands borstkas sort of opengebroken Rolling Eyes en dat is maar een van de vele voorbeelden.
Anders dan overleg ik 't verder wel met Rosi, ik weet dat er wat hiaten in mijn background zitten... maar ik heb vooral een char geschreven wat me leuk lijkt te spelen. Punt.

Maar serieus, -ik vraag dit niet alleen aan Yen Sid- is mijn char echt zo slecht...???? :/ want ik vond het nog best een leuk idee... :<

http://asrath.deviantart.com/

10Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera do mei 19, 2011 9:37 am

Bialdire

Bialdire

Het is ook Yen Sid, die is volgens mij uberhaubt niet tevreden te krijgen hier. Very Happy

Als horeca man, (via koks) weet ik dat als je met een dolk een borstkas open wilt breken, je best je best mag doen, want dat is niet werk dat je zo 1 2 3 doet, en zeer zonde van die dolk, want je zult veel moeten slijpen, wat uiteindelijk zonde is. Cool

Momentum kan inderdaad meer doen dan kracht, en, met een scherpe dolk kan je goed door huid komen. En uiteindelijk blijft een van die belangrijke dingen, het gaat erom dat je character fun is om te spelen. Dit zelfde is mijn beweegreden geweest van heel Thaldeus. Gewoon pure fun, beetje met een hamer gooien, iemand tackelen en de laatste neerschieten terwijl hij weg rent.

Mogelijk moet je er eens voor gaan zitten om dit passend te maken, maar een echte probleem? Niet in mijn oogpunt.

11Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera do mei 19, 2011 11:25 am

Yen Sid

Yen Sid

Even een verduidelijking:

Ik ben op dit forum geflikkerd, anoniem, om mee te doen met de Donderdag RPG, en om wat pogingen te doen mensen te helpen met verhaal/characters, aangezien ik daar al fucking lang mee bezig ben.
Alle kritiek die ik geef is (meestal dan heh) opbouwend bedoeld. Klinkt misschien hard af en toe (zeer vaak zelfs) en dat is ook de bedoeling. Anders leer je het nooit.

Voornamelijk probeer ik je hier nu een aantal bekende valkuilen van characters maken te laten zien, zoals consistentie: Een solide Karakter maken, niet een verzameling plotdingetjes en powers. Dat is namelijk flauw. Wat je wilt bereiken (hoop ik dan. Zo niet, corigeer me vooral, dan pak ik m'n biezen) is een gaaf, mooi, interessant, leuk om te spelen character te maken.
Maar wat ik zie, is een idee, best leuk, opgevuld met standaard dingetjes. Wie weet is d spelleiding info supercoowl en verklaart dat alles, maar ik kan een boel raden. Bijvoorbeeld hoe de ouders dood zijn gegaan.

Dus wat ik probeer te doen is je aandacht te vestigen op het vechten aspect. Als je haar een vechter wilt laten zijn, doe dat. Maar houd het consistent. Iemand die zwak is, kan bijna nooit een goeie vechter zijn. Toevallig is vechten, naast muziek, mijn main area of expertise, en kan ik met zekerheid zeggen dat ik de autoriteit ben op dat gebied op dit forum, dus neem van mij aan: Met Snelheid kom je er gewoon niet. Overigens zijn roofdieren meestal zo voorspelbaar als wat. Apen, die zijn onvoorspelbaar. Ik had het gevoel dat het boogschieten juist gaaf was. Houd dat er nou in, en flikker anders gewoon dat hand to hand vechten er gewoon uit. Boog + Dolk + Rage/woede/crazy is al cool.

Voor de rest is Rosi de SL die characters keurt. Als zei zegt: OK, is het een OK. Ik ben gewoon een lul die voorbij komt en een excuus ziet om zijn gal te spuwen Very Happy

Oh, en PS: Iemand doodsteken is moeilijker dan het lijkt. Geloof me maar Wink

12Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera za mei 21, 2011 1:49 am

Bella

Bella

een tiger style enge benger...
ik zal maar lief zijn en dat als compliment opvatten Rolling Eyes


Even een verduidelijking:

Ik ben op dit forum geflikkerd, anoniem, om mee te doen met de Donderdag RPG, en om wat pogingen te doen mensen te helpen met verhaal/characters, aangezien ik daar al fucking lang mee bezig ben.
Alle kritiek die ik geef is (meestal dan heh) opbouwend bedoeld. Klinkt misschien hard af en toe (zeer vaak zelfs) en dat is ook de bedoeling. Anders leer je het nooit.

Voornamelijk probeer ik je hier nu een aantal bekende valkuilen van characters maken te laten zien, zoals consistentie: Een solide Karakter maken, niet een verzameling plotdingetjes en powers. Dat is namelijk flauw. Wat je wilt bereiken (hoop ik dan. Zo niet, corigeer me vooral, dan pak ik m'n biezen) is een gaaf, mooi, interessant, leuk om te spelen character te maken.
Maar wat ik zie, is een idee, best leuk, opgevuld met standaard dingetjes. Wie weet is d spelleiding info supercoowl en verklaart dat alles, maar ik kan een boel raden. Bijvoorbeeld hoe de ouders dood zijn gegaan.

Dus wat ik probeer te doen is je aandacht te vestigen op het vechten aspect. Als je haar een vechter wilt laten zijn, doe dat. Maar houd het consistent. Iemand die zwak is, kan bijna nooit een goeie vechter zijn. Toevallig is vechten, naast muziek, mijn main area of expertise, en kan ik met zekerheid zeggen dat ik de autoriteit ben op dat gebied op dit forum, dus neem van mij aan: Met Snelheid kom je er gewoon niet. Overigens zijn roofdieren meestal zo voorspelbaar als wat. Apen, die zijn onvoorspelbaar. Ik had het gevoel dat het boogschieten juist gaaf was. Houd dat er nou in, en flikker anders gewoon dat hand to hand vechten er gewoon uit. Boog + Dolk + Rage/woede/crazy is al cool.

Voor de rest is Rosi de SL die characters keurt. Als zei zegt: OK, is het een OK. Ik ben gewoon een lul die voorbij komt en een excuus ziet om zijn gal te spuwen Very Happy

Oh, en PS: Iemand doodsteken is moeilijker dan het lijkt. Geloof me maar Wink

Well, yea... ik geef toe dat ik dit karakter een beetje snel overeind gezet heb en vooral gekeken heb naar "wat vind ik leuk" en de background gewoon... niet zo heel goed gedaan heb.
Al dat ik meestal wel een paar foutjes maak, gewoon onlogische zaken, al probeer ik ze er wel meestal uit te houden.

Ik zet trouwens wel op het forum hoe mijn ouders dood zijn gegaan, ik heb Rosi ge-PM't met mijn eerste versie background, maar daar zitten ook nog wat vage clichedingetjes in die ik er nog uit wil halen... maar eigenlijk was dit gewoon een snelle samenvatting van mijn idee. Ik post mijn volledige background nog na als ik wat tijd kan vinden om 'm goed uit te werken. (ik heb het bestwel druk momenteel)

Um, ja... oke. Denk je dat ik 'r dan in plaats van "extreem zwak" niet beter gewoon "normaal" kan maken? Niet sterk, niet zwak. Want dan moet je zulk soort dingen, zij het met wat moeite (oke! Dan hak ik wel geen botten door... ik geloof idd dat die dingen behoorlijk stevig zijn...) toch wel kunnen doen? (Tja, ik heb nu namelijk ook gedaan dat ik goed in bomen/gebouwen kan klimmen, en daar heb je toch ook wel wat spieren voor nodig...)
Ik denk dat ik mijn char zwak gemaakt heb omdat ik zelf ook niet al te sterk ben Rolling Eyes maar juist omdat ik zelf niet kan vechten heb ik dat hier wel eraan toegevoegd en ik geef toe: 't klopt gewoon niet. :/ (bij mijn LARP char ben ik ook echt niet sterk en een belabberde vechter... dat staat ook ergens in mijn background... maarja... this is not real life!)

Ik werk het nog wel beter uit, als dat nog mag dan... Rolling Eyes
En ik vind het niet erg dat je kritiek geeft (een mens moet ook weten waar de fouten zitten...) maar misschien leek dat wel uit mijn replies, I'm sorry. Niet de bedoeling Wink

http://asrath.deviantart.com/

13Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera zo mei 22, 2011 3:04 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Zoals gezegd in de regels, off-topic gaan is verboden. Hierbij word dit topic schoongeveegd. (:

https://torinrpg.actieforum.com

14Quinn Al'shera Empty Re: Quinn Al'shera ma jun 06, 2011 4:33 am

Bialdire

Bialdire

Waar ik wel eerlijk mee eens ben is dat de bard als klasse niet compleet past, je klasse en je werk zijn niet hetzelfde. Je kan prima een bard zijn, maar van wat ik erover lees, is dit meer een social type, iets dat niet echt helpt met vechten, maar om extra info te krijgen. Jouw chara, lijkt me echter niet iemand die het HÉÉÉÉL belangrijk vindt dat pietje jantje zijn goud gejat heeft. Meer een jager, qua stijl, en achtergrond.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum