Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dei Van De Derdeschachtvanlinks

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Dei Van De Derdeschachtvanlinks do apr 28, 2011 7:44 am

naamee



Speler: Lieve Corssmit

Forumnaam: naamee
Leeftijd: 13
Geslacht: vrouw

Personage: Dei

Algemene Info
-------------------
Voornaam: Dei (spreek uit [die])
Achternaam: Van De Derdeschachtvanlinks
Bijnaam: -
Leeftijd: 35
Geslacht: Vrouw
Ras: Dwerg
Klasse: erm... Strijder?
God: Geen. Dwergen zijn niet echt religieus.

Uiterlijk
-------------------
Lichaamsbouw: Klein, dik, dwerg-achtig
Haarkleur: Zwart
Haarstijl: Lang en rommelig
Huidskleur: Niet al te licht, niet al te donker
Kleur ogen: Donkerbruin
Make-up: Geen
Overige (denk aan tattoo's ed): -
Bijzondere/opvallende kenmerken: Erm.... Ze is een dwerg. En een VROUW.

Kleding en eigendommen
-------------------
Bovenlichaam: Witte blouse, leren vest
Onderlichaam: Leren broek
Handen: Leren handschoenen zonder vingers
Voeten: Stevige schoenen
Accessoires: -Brede riem
- Helm met horens
- Zware, bruine mantel met overal vakjes en zakjes om dingen in te bewaren.
Spullen: Van alles en nog wat, bewaard in de zakken van haar mantel.
Wapens: Grote, zware bijl, bijna net zo groot als zijzelf. Bijl is al generaties lang in de familie.
Voertuig: Benen
Woonplaats: In de bergen
Woning: In een ondergrondse dwergen-stad, in een huisje dicht bij de mijn van haar ouders.
Woonsituatie: Bij haar ouders, met haar vijf broers.

Relaties
-------------------
Vader en moeder: Allebei in leven, werken samen in de mijn van onze familie.
Broers en Zussen: Vijf, broers, allen gezond en werkende in de mijn. Allen heel erg conservatief.
Vrienden: Thuis wel.
Vijanden: Geen.
Overig:

Opleiding
-------------------
School: Geen. Heeft alles geleerd door te doen, kan niet lezen, kan niet schrijven.
Talenkennis: Dwergs, en gebrekkig Mens.
Beroep: Ze werkt in de mijn van haar familie.
Vaardigheden: -Vechten met haar bijl
-Kennis van mineralen en grond en dergelijke, geleerd door het werken in de mijn.
Zwakheden: -Niet bepaald de slimste
-Analfabeet

Persoonlijkheid
-------------------
Goede eigenschappen: -Als ze eenmaal vrienden heeft gemaakt, blijft ze ook altijd vrienden.
-Laat zich niet op haar kop zitten
Slechte eigenschappen: -Niet erg slim
-Maakt moeilijk vrienden
-Is erg grof
-Scheld heel veel, voornamelijk in het Dwergs.
-neemt alles letterlijk
Wat veroorzaakt angst?: Ze heeft ongelofelijke hoogtevrees.
Wat veroorzaakt woede?: -Mensen die haar negeren
-Mensen die haar discrimineren omdat ze een dwerg is.
-Mensen die opmerkingen maken over het feit dat ze een vrouwelijke dwerg is.
Wat veroorzaakt geluk/blijdschap?: Bier

Achtergrond informatie/geschiedenis: Opgegroeid in de ondergrondse dwergenstad, heeft van jongs af aan in de mijn gewerkt. Heeft toen ze 35 werd besloten om iets van de wereld te gaan zien. Haar ouders en vooral haar oudere broers vonden dat ze thuis moest blijven en zich moest gedragen als een fatsoenlijke dwerg. Uiteindelijk is ze toch weggegaan om een tijdje rond te rijzen en iets van de wereld te gaan zien.



Laatst aangepast door naamee op di mei 03, 2011 12:05 am; in totaal 1 keer bewerkt

2Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Re: Dei Van De Derdeschachtvanlinks do apr 28, 2011 7:59 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Gaaf gaaf, supergaaf. Welkom bij de club! Bedenk trouwens even of je mee gaat doen met het evenement, anders is het handig om nog eventjes niet in de stad te zijn ;] Of snel weer weg te gaan.

https://torinrpg.actieforum.com

3Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Re: Dei Van De Derdeschachtvanlinks do apr 28, 2011 8:02 am

naamee



Oh ja, over dat evenement had ik iets gelezen, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe je je in moet schrijven.

En ik ga mooi wel de stad in, ik moet mensen hebben om uit te schelden in het dwergs. Wink

4Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Re: Dei Van De Derdeschachtvanlinks do apr 28, 2011 8:12 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Inschrijving bij het kraampje aan de noordelijke stadspoort. (: Vanaf daar kom je de stad waarschijnlijk binnen ;]

https://torinrpg.actieforum.com

5Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Re: Dei Van De Derdeschachtvanlinks do mei 12, 2011 7:07 am

Zjossy

Zjossy

BTW, hoe lang ben je eigenlijk?

6Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Re: Dei Van De Derdeschachtvanlinks do mei 12, 2011 7:14 am

Bella

Bella

Ze zei laatst tegen mij dat ze ongeveer tot haar eigen elleboog zou komen. (toch? Lieve?)
Daar heeft de rest niet zoveel aan... maarjah... *Lieve, we willen je ff opmeten. Tot je elleboog om precies te zijn...*

http://asrath.deviantart.com/

7Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Re: Dei Van De Derdeschachtvanlinks do mei 12, 2011 7:15 am

naamee



Ik weet het eigenlijk niet...

8Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Re: Dei Van De Derdeschachtvanlinks do mei 12, 2011 7:16 am

Zjossy

Zjossy

1.50? Dan ben ik namelijk even groot...

9Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Re: Dei Van De Derdeschachtvanlinks do mei 12, 2011 7:17 am

Bella

Bella

dat zei je volgens mij eerst.
"dat je op je eigen hoofd kon leunen"

Oh en, Lieve, je weet? Morgen 1e uur! (sorry voor de spam..)

http://asrath.deviantart.com/

10Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Re: Dei Van De Derdeschachtvanlinks do mei 12, 2011 7:23 am

naamee



Ik weet het echt niet, ik weet niet wat hier de gemiddelde lengte voor een Dwerg is, volgens mij verschilt dat nogal per boek e.d. hoe lang ze zijn

11Dei Van De Derdeschachtvanlinks Empty Re: Dei Van De Derdeschachtvanlinks do mei 12, 2011 7:28 am

Zjossy

Zjossy

Nwah... *shrug* maakt niet zoveel uit.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum