Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Loze opmerkingen

+16
Bialdire
Maureen
luca-masma
Rosi
Bella
ZubZero
Zjossy
naamee
Tbloody
brecht
Blubje
Marleentjuh
eensteen123
sinaaspit
boris
sceltus
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 24]

526Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen vr jun 24, 2011 7:51 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

het sl moto denk is

WAT SCHOON IS MOET SCHOON BLIJVEN!!


sorry maar helaas

527Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen vr jun 24, 2011 7:54 am

Bialdire

Bialdire

Ja. Want een aparte topic die compleet past in het doel van het gedeelte, dat is schande voor het forum! SCHANDE!

(( Zelf verdediging: Ik ben nu toch Thal aan het wegschrijven, dus hierna heb ik daar weinig mee te maken >.> ))

528Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen vr jun 24, 2011 8:20 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

ga je stoppen?

529Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen vr jun 24, 2011 8:28 am

Bialdire

Bialdire

Ik zit in de nieuwe Donderdag RPG...

530Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen vr jun 24, 2011 9:40 pm

Bella

Bella

Oh Laura, heb je post nog niet helemaal doorgelezen, maar we zitten nog steeds in de kelder. GEEN teleport. Dat heeft Donderdag nu al meerdere keren gezegd!

En, nice ritueel Smile alleen benieuwd of het werkt... ^^



Laatst aangepast door Bella op vr jun 24, 2011 9:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt

http://asrath.deviantart.com/

531Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen vr jun 24, 2011 9:43 pm

eensteen123

eensteen123

ja, dat heb ik ook aangehouden. het is alleen nogal verwarrend omdat bij zijn eerste sl mededeling just vetgedrukt stond: TELEPORT
en bovendien kan ik de posts niet meer terugvinden waar hij dat zei... maar ja, dat zegt meer over mij dan over of het nu wel of geen teleport is.

Maar zoals je misschien al is opgevallen: ik heb ook geen teleport gebruikt Very Happy

532Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen di jun 28, 2011 7:32 am

Zjossy

Zjossy

Oeh.. bliksem en donder... oeh... Heel, heel, heel dichtbij....

533Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen di jun 28, 2011 8:10 am

Marleentjuh

Marleentjuh

Zjossy schreef:Oeh.. bliksem en donder... oeh... Heel, heel, heel dichtbij....

haha ik zit er midden in hier... en OMG wat gaat het hard

534Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen di jun 28, 2011 8:17 am

Pure

Pure

Ah lekker, bliksem... Dit heb ik gemist

535Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen di jun 28, 2011 9:11 am

Zjossy

Zjossy

Over het algemeen wel leuk, tot het zo dichtbij je de klap gewoon kunt voelen...

536Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen di jun 28, 2011 9:13 am

naamee



Ik zit op eenminecraft-server met een paar andere nederlanders, en één jongen uit Flevoland zei net ook dat de bliksem bij hen in de buurt is ingeslagen....

Gelukkig is het hier niet zo erg, wel bliksem maar de donder is ver weg.



Laatst aangepast door naamee op di jun 28, 2011 6:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Bliksem. Bliksem sloeg in. Donder. Donder slaat niet in.)

537Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen wo jun 29, 2011 9:12 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

focking relaxed dat weer gister.

liep door het bos en het begon te waaien en te donderen.
moest naar huis and then all hell broke lose.
kon maar 30 km per uur rijden anders werdt het gevaarlijk.
en toen eenmaal de regen iets minder werd lekker met de kajak over straat gegaan

538Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen wo jun 29, 2011 10:12 pm

Tbloody

Tbloody

rare mensen Razz
Ik hou niet van onweer.
OK, zolang ik binnen zit is t prima Razz
maar heb nooit zin om nat te regenen XD
mijn vriendin was ook al zo blij met t onweer.
ben ik zeker weer degene die raar is...
ach, ben ik gewend Razz

539Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen wo jun 29, 2011 11:52 pm

naamee



Als je geen zin hebt om nat te regenen, gewoon niet naar buiten gaan.
Maar ik vind regen wel leuk, als je zelf maar lekker warm binnen zit.

Maar even iets anders: waarom is het hier zo dood? Er is gewoon nooit iemand!

540Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen do jun 30, 2011 1:05 am

eensteen123

eensteen123

Smile of een regenpak aantrekken

maar waarom hier nooit iemand is... das een goeie vraag.
o ja, als jullie dit lezen, sl's, kunnen jullie op mijn ritueel reageren aub?
b.v.d. Smile

541Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen do jun 30, 2011 1:07 am

Marleentjuh

Marleentjuh

<.< Nu ben ik er wel weer de hele tijd... okeey dat is niet waar.... op een paar dagen na ben ik er meestal wel xD
aangezien de toetsweek nu eindelijk is afgelopen.
Very Happy

hmm dat kan zowel goed als slecht zijn ^.^

542Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen do jun 30, 2011 1:22 am

naamee



Ja, ik zou wel weer iets willen posten, maar eigenlijk wacht ik tot de avond komt... Maar die komt niet als er niemand anders post...

543Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen do jun 30, 2011 2:28 am

Tbloody

Tbloody

volgens mij staat in de laatste post in de main RPG al dat t avond is, en daar zit jij ook in toch?

544Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen do jun 30, 2011 3:11 am

Zjossy

Zjossy

Tbloody schreef:volgens mij staat in de laatste post in de main RPG al dat t avond is, en daar zit jij ook in toch?

Daar zit ze wel in, maar de laatste post begint de vorige dag (inderdaad, 's avonds)
En die gaat door tot de ochtend van "vandaag".

545Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen do jun 30, 2011 5:47 am

Tbloody

Tbloody

o, :3
ik heb niks gezegd Razz

546Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen do jul 07, 2011 12:25 am

Pure

Pure

Black & White stemmetje: Deeeaaaaath.....

Ik kijk nog steeds elke dag om te zien of mensen posten die een beetje achterlopen in de RP..

Het zal niet meer lang duren voordat ik ook stop met hiernaar te kijken elke dag, dit duurt gewoon te lang! Als de mensen die eigenlijk moeten posten omdat ze achterlopen dat nou deden, laten we zeggen 1 keer per 3 dagen, dan waren we al bij het moment geweest waar jullie mogelijk tegen een paar NPCs vechten en dan tegen mij bijv.

En als we bij dat moment zijn geweest dan zouden we haast een winnaar hebben gehad.

Geen idee of Donderdag hiernaar kijkt maar als ze zo sloom posten, is het dan mogelijk die prijs voor mezelf te pakken? Wachten maakt de RPG alleen maar meer levenloos. We kunnen het toernooi beter zo afmaken en dan weer een andere beginnen waar iedereen weer kan posten wat ze willen. Dan is de RPG weer iets levender en meer interessant.

Ik heb namelijk het gevoel dat de mensen die nog in het toernooi zitten en achterlopen eigenlijk niet meer zoveel interesse hebben voor de RPG. Dat zou natuurlijk niet uitmaken als ze meer dan 1 keer per 2 weken zouden posten!

-Zucht-

Jij bent de Admin, Donderdag. Als mensen niet willen posten na heel vaak te hebben gezegd dat ze dit wel moeten doen omdat we op ze zitten te wachten, dan is dat denk ik reden genoeg om ze te verwijderen.

Ik wil gewoon niet dat deze RPG doodgaat.

547Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen do jul 07, 2011 1:22 am

naamee



Mee eens. Gewoon helemaal mee eens.
Kan er niets aan toevoegen. Gewoon. Mee. Eens.

548Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen do jul 07, 2011 7:08 am

Zjossy

Zjossy

Het zou heel jammer zijn, idd.
Maar, donderdag:

De wereld om je heen begint te vervagen. Je voelt je verheven en verlicht, alsof je gewichtloos boven de grond zweeft. Je ziet alleen nog maar de kaars en de kom, verder is het zwart om je heen.
Boven je verschijnen sterren, je herkent een paar sterrenbeelden. Je ziet ze langzaam draaien, erg rustig en stil.

(van Danya)... Ze is blind, weet je nog wel?

549Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen do jul 07, 2011 7:35 am

Donderdag

Donderdag
Admin
Admin

Yihka schreef:Black & White stemmetje: Deeeaaaaath.....

Ik kijk nog steeds elke dag om te zien of mensen posten die een beetje achterlopen in de RP..

Het zal niet meer lang duren voordat ik ook stop met hiernaar te kijken elke dag, dit duurt gewoon te lang! Als de mensen die eigenlijk moeten posten omdat ze achterlopen dat nou deden, laten we zeggen 1 keer per 3 dagen, dan waren we al bij het moment geweest waar jullie mogelijk tegen een paar NPCs vechten en dan tegen mij bijv.

En als we bij dat moment zijn geweest dan zouden we haast een winnaar hebben gehad.

Geen idee of Donderdag hiernaar kijkt maar als ze zo sloom posten, is het dan mogelijk die prijs voor mezelf te pakken? Wachten maakt de RPG alleen maar meer levenloos. We kunnen het toernooi beter zo afmaken en dan weer een andere beginnen waar iedereen weer kan posten wat ze willen. Dan is de RPG weer iets levender en meer interessant.

Ik heb namelijk het gevoel dat de mensen die nog in het toernooi zitten en achterlopen eigenlijk niet meer zoveel interesse hebben voor de RPG. Dat zou natuurlijk niet uitmaken als ze meer dan 1 keer per 2 weken zouden posten!

-Zucht-

Jij bent de Admin, Donderdag. Als mensen niet willen posten na heel vaak te hebben gezegd dat ze dit wel moeten doen omdat we op ze zitten te wachten, dan is dat denk ik reden genoeg om ze te verwijderen.

Ik wil gewoon niet dat deze RPG doodgaat.

Beste Yihka,

Ten eerste zou het handig zijn geweest als je me dit gewoon had ge-PMed. Het is nu toevallig dat ik dit zie, maar meestal kijk ik niet op het Loze Opmerkingen topic, omdat er meestal loze opmerkingen staan.

Daarnaast is de vakantie pas net begonnen voor de mensen die nog geen eindexamen hebben gedaan. Sommigen zijn misschien al op vakantie, sommigen zijn nog even aan het uitrusten van hun laatste week school, allemaal reden genoeg om niet consant het forum te bekijken. Dat sommige mensen voor drie weken niet op het forum hebben gekeken is nu dus even acceptabel.

Je hoeft niet te wachten op mensen. Er zijn nu zowizo al drie mensen 'actief' op het event: jij, bella en eensteen. Er zijn er vast wel meer, maar dit zijn de mensen waarvan ik de laatste tijd de meeste post zie, met de mensen die 'dood' zijn uitgezonderd. Zover ik zie hebben bella en eensteen allebei goed hebben gereageerd op wat er gebeurt is ( twee goden die spreken) en hebben daardoor van mij steun in hun plot gekregen.

Daar tegenover sta jij. Hoewel ik duidelijk heb aangetoond dat elke godvergeten ziel naar het midden van Antorin is gestormd (op een paar na) zet jij je in een positie dat er niemand is, op één schutter na. In plaats van dat te doen had je een episch bloedbad kunnen beschrijven, van de meest vreemde figuren die elkaar naar de strot vliegen.
Je hebt geen mensen nodig om stukken te kunnen schrijven of plot te maken. Als je het goed doet kom ik, of een andere speler als het is zijn macht is, wel je te gemoed. Ik weet dat je het kan, je bent goed in schrijven, dus maak er gewoon wat van.

Daarnaast over het opeisen van de prijs, en dit is voor iedereen:
Ik geef aan wanneer de berg aan lijken hoog genoeg is om de prijs te kunnen pakken.

En Zjossy, zelfs voor een blinde kan de wereld om je heen verdwijnen. Bedenk het dat je de grond onder je niet meer voelt, geen geluiden meer hoort en dergelijke. De sterren, kom en kaars kan ze zien door middel van magie.

Als laatste, vragen en reacties aan mij wil ik via een PM hebben. Als je het echt nodig vind, maak er dan een topic voor, maar post het absoluut niet op het loze opmerkingen topic.

~Donderdag.

550Loze opmerkingen - Pagina 22 Empty Re: Loze opmerkingen ma jul 11, 2011 5:39 am

Pure

Pure

Ok.

Ik heb morgen (Dinsdag 12 juli) rijexamen (Praktijk) .. Wens me veel geluk

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum