Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Loze opmerkingen

+16
Bialdire
Maureen
luca-masma
Rosi
Bella
ZubZero
Zjossy
naamee
Tbloody
brecht
Blubje
Marleentjuh
eensteen123
sinaaspit
boris
sceltus
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 24]

26Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 4:23 am

naamee



Alle opmerkingen kunnen zinvol zijn, als je ze in de goede context plaatst. In principe is er voor iedere opmerking wel een context te vinden waarin die niet-loos is. In dat geval zouden loze opmerkingen niet bestaan, omdat ze ergens wel zinvol zouden zijn.

27Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 4:31 am

Zjossy

Zjossy

Ja... misschien...

28Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 4:32 am

naamee



Ik roep ook maar wat, hoor

29Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 4:40 am

eensteen123

eensteen123

dat merken we.

ff ontopic Smile

... loze opmerking... Razz

30Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 4:49 am

brecht

brecht

ik vind dit soort topic stom. Iedereen wil alleen maar een beetje zijn post counts opvoeren.

31Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 4:50 am

Marleentjuh

Marleentjuh

ey naammee wees een even niet zo filosofies meid Shocked
@brecht, daar heb je wel een klein beete (of een heel groot beetje) gelijk mee Razz

32Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 4:55 am

naamee



Nou, nee, wat kan mij die posts-count schelen? Ik verveel me gewoon kapot, ik wordt geacht op dit moment huiswerk te maken, dus ik ga naar dingen zoeken die ik kan doen die niet saai en irritant zijn. Als dat enige ding bestaat uit levenloos zijn op een forum en nutteloze posts maken, dan ga ik dat maar doen want alles is beter dan een geschiedeniswerkstuk te maken....

33Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:00 am

brecht

brecht

Aha

34Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:03 am

naamee



Kijk, DAT is nog eens een loze opmerking! Very Happy

35Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:05 am

Marleentjuh

Marleentjuh

>.<

36Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:10 am

eensteen123

eensteen123

jep, ik moet wachten op mijn schooltas die ons mam nog mee naar huis moet nemen (lang verhaal) en daar zit mijn boek in (Terry Pratchett!!!!!!!!!!!!)
dus ik heb ook ff weinig te doen (nou ja, tekenprogramma uitproberen, een hoop reacties plaatsen (hier, dA, expiatio...) enz.)
alles is relatief, ook loze posts....

37Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:11 am

brecht

brecht

yep

38Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:15 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Brecht minder loze opmerkingen meer rp posten. Ik ga volgend event toch zoiezo het spelltje op exp uit dus als je niet meer gaat posten ga lekker met me mee oke xd

Voor de rest zal ik wel ff relaxen maar een beetje door posten kan geen kwaad. Had trouwens het idee om een hoofdstuk van onze rp in het bos als picknick te doen? Vlak naast mijn dorp iseen bos met een grote tafel In het midden. Ik dacht lekker pick nicken en rpen.

(hmm was dit nu wel een zinloze post?)

39Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:16 am

Zjossy

Zjossy

Hey, je brengt me op een idee!

40Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:17 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Fok dus toch zinvol.

41Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:19 am

eensteen123

eensteen123

balen voor je... Razz

42Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:23 am

Zjossy

Zjossy

Yes! een niet zinvolle post per-ongeluk zinvol gemaakt!
(uhmm... had niet gezien dat er nog een derde pagina was, dus op de laatste van de tweede pagina gereageerd)



Laatst aangepast door Zjossy op do mei 12, 2011 5:33 am; in totaal 1 keer bewerkt

43Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:25 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Jah

Wel nuteloze denk ik:

Heb mijn bril weer terug nadat mijn vriendim hem tijdens een potje zwaard schild vs steekspeer dolk door de helft had geslagen. Dit betekend dat ik mijn mobiel weer kan lezen en dus jullie onder spammen weer mogelijk is

44Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:31 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Pff weer als enige online :S

45Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:33 am

Zjossy

Zjossy

Nwah... zit alleen niet continu op Torin, kijk er alleen om de minuut zo'n beetje op.

46Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:36 am

Marleentjuh

Marleentjuh

ik zit er ok niet continu op hoor. huiswerk.... KCV ...ANW... en een aardrijkskunde presentatie die nu wel gelukkig af is.... -.-''
nog even en ik knal uit elkaar van de stress

47Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:37 am

Zjossy

Zjossy

Ghihihi... de stamtijden van Duits die ik voor morgen moet kennen... gelukkig heb ik geen ander huiswerk, misschien moet ik tóch maar aan die stamtijden beginnen...

48Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:39 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

Nog een vergadering en 11 dagen werken en mijn diploma is binnen XD lekker al een maand langer vakantie heerlijk gewoon.

49Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:39 am

Zjossy

Zjossy

*zucht*

50Loze opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Loze opmerkingen do mei 12, 2011 5:40 am

brecht

brecht

Och duits, ik leer een dag van te voren = 1 voor mijn so
ik leer een week van te voren = 2 voor mijn so
Ik leer 2 weken van te voren = 3 voor mijn so

Gelukkig zijn er luistertoetsen en heeft mijn leeraar een 10 neergezet ipv een 1

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum