Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

games (Wat?)

+12
Bella
Marleentjuh
naamee
Tbloody
Zjossy
Pure
sinaaspit
Rosi
hidde2200
ZubZero
boris
brecht
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26games (Wat?) - Pagina 2 Empty Re: games (Wat?) di mei 17, 2011 3:51 am

brecht

brecht

Ik heb terraria. Wie nog meer?

27games (Wat?) - Pagina 2 Empty Re: games (Wat?) di mei 17, 2011 7:22 am

Bella

Bella

ooit speelde ik WoW, inmiddels lang en breed gestopt trouwens...
ooit speelde ik Runescape (JA! Runescape, het is echt waar!), maar daar ben ik ook mee gestopt...
ooit speelde ik Maplestory, maar -JA!! inderdaad!- daar ben ik mee gestopt...
ooit speelde ik Fable (ik wil nog steeds Fable II, maar die is helaas alleen voor de xBox 360 en ik heb geen gameconsoles (sowieso, dan zou ik ze allemaal willen, maar voor maar een, twee spelletjes! :/) wel vet jammer, ik vond I gaaf, en ik heb gehoord dan II tig keer leuker is, dat je veel meer invloed hebt etc.) maar die heb ik uitgespeeld en ben dus gestopt... -DERP-
ooit speelde ik Spore, maar daar ben ik na verloop van tijd ook mee gestopt (al dat die Creature Creator op zijn tijd best lollig is...)
ooit speelde ik Adventure Quest (ja, dat 2D faalspel) maar dat speel ik ook al heeeel lang niet meer...
ik heb zelfs heel kort Habbo (JA! Habbo. Wil niemand me slaan A.U.B.? Wink) gespeeld, maar daar ben ik ook mee gestopt... Rolling Eyes

en verder heb ik nog wel meer gespeeld (vroeger, in een ander leven Rolling Eyes was ik een echte gameverslaafde, lol!) maar ik weet dat echt niet allemaal meer... :/ nouja, vooral RPG's/fantasy style games dus, eigenlijk weinig tot geen shooters.

Nu speel ik -obviously- niet zo veel games, soms met mijn vader AOE III, niet online, gwn LAN. En ik speelde een tijd terug ook nog Assasins Creed I, maar dat ging me tegen het eind vervelen. 't is leuk om te klimmen enzo, maar verder zijn de missies een beetje hetzelfde. Ik heb gehoord dan 2 beter is.
En ... sja... speel ik eigenlijk niks... al wil ik nog wel een keer Starcraft II kopen, lijkt me supergaaf Very Happy ik heb I lang geleden gespeeld en die vond ik al leuk... dusja Smile (en ik heb gehoord dan II echt goed is!)
En als ik ooit een giga smak geld ergens vandaan weet te halen ga ik nadenken over wat ik wil: een xBox 360 of een Wii... :/ (want die Xbox koop ik dan vooral voor Fable... da's ook wel zonde, maar ik wil 't ook wel graag spelen... maar straks valt het tegen! Arg!)

http://asrath.deviantart.com/

28games (Wat?) - Pagina 2 Empty Re: games (Wat?) di mei 17, 2011 8:06 am

sceltus

sceltus

Ik speel op dit moment red dead redemption. En ik speel natuurlijk Call of Duty: Modern Warfare 2 als de beste.

29games (Wat?) - Pagina 2 Empty Re: games (Wat?) do jun 09, 2011 4:48 am

brecht

brecht

Ga beginnen aan een intressant strategie spelletje. Www.playdiplomacy.com Een Tacties spel dat gaat om Diplomatie en verraden.
Misschien wel leuk om te doen met mensen van dit forum.

30games (Wat?) - Pagina 2 Empty Re: games (Wat?) do jun 09, 2011 8:20 am

Зофла

Зофла

Fallout (3/New Vegas)? Anybody?

31games (Wat?) - Pagina 2 Empty Re: games (Wat?) do jun 09, 2011 6:28 pm

Bialdire

Bialdire

Fallout New Vegas! Man die heb ik al een tijd niet aangeraakt.

32games (Wat?) - Pagina 2 Empty Re: games (Wat?) do jun 09, 2011 7:13 pm

naamee



New Vegas ooit aan begonnen, beviel niet zo goed als een andere fallout die ik al eerder had gedaan. Ik vond het verhaal van New Vegas niet zo goed.
Maar die andere vond ik wel leuk, een behoorlijk tijdje terug. Volgens mij was dat dan fallout 3.

33games (Wat?) - Pagina 2 Empty Re: games (Wat?) do jun 09, 2011 7:48 pm

Зофла

Зофла

Je moet eens eerst Fallout New Vegas spelen, en daarna Fallout 3.
De gameplay is echt zóveel verbeterd, alleen het zijn allemaal van die kleine dingetjes die je niet merkt als je eerst F3 speelt, en daarna F:NW.

34games (Wat?) - Pagina 2 Empty Re: games (Wat?) wo nov 23, 2011 4:57 am

poot



hidde2200 schreef:ik speel ook LoL op eu als Tayama Neutral

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum