Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Myr en Ra Mors dochter

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Myr en Ra Mors dochter Empty Myr en Ra Mors dochter vr apr 22, 2011 11:04 am

luca-masma

luca-masma

Speler:

Forumnaam: Luca-Masma
Leeftijd: 17
Geslacht: M

Personage:

Algemene Info
-------------------
Voornaam: Myr / Ra (dubbele persoonlijkheid) +Yrrr
Achternaam: Morsdochter
Bijnaam: -
Leeftijd: 19
Geslacht: vrouw
Ras: mens
Klasse: illegale jager / dief

Uiterlijk
-------------------
Lichaamsbouw: lang en tenger
Haarkleur: zwart
Haarstijl: Beiden besteden weinig aandacht aan hun haar, als Myr bind ze haar haar samen in een paardenstaart, als Ra hangt het los in haar gezicht
Huidskleur: een tikje bleek
Kleur ogen: bruin bij Ra lijkt het iets killer dan bij Myr Bij Yrrr is het juist iets vuriger
Make-up: -
Overige (denk aan tattoo's ed): groot zwart pentagram getatoeëerd op haar rug, Ra weet er van, Myr niet
Bijzondere/opvallende kenmerken: -

Kleding en eigendommen
-------------------
Bovenlichaam: Myr geeft de voorkeur aan een strakke groene blose met daar overheen een lichtbruin vest zonder mouwen
Ra geeft de voorkeur aan een donkerrode jurk, tenzij ze uit stelen gaat. Dan draagt ze gemakkelijkere kleding. Yrr maakt het niet uit wat ze draagt, desnoods helemaal niks
Onderlichaam: Myr geeft de voorkeur aan een strakke groene broek, Ra’s jurk komt ongeveer tot haar enkels dus je ziet haar schoenen nog
Handen: Ra draagt een enkele rode handschoen, myr heft geen handschoenen
Voeten: beiden dragen dezelfde leren schoenen in dezelfde kleur als Myrs vest.
Accessoires: Myr draagt een donkerbruine riem waaraan twee tassen hangen waarin ze haar spullen bewaard.
Verder dragen beiden dezelfde zwarte mantel als het koud is.
Spullen: Myr heft wat spul om strikken te zetten. Verder heeft ze een pagina uit een boek geschreven in een vreemde taal. Beiden weten niet wat er op staat. De pagina is een herinnering aan Myrs ouders.
Ra heeft alleen een paar lopers voor als ze gaat stelen.
Wapens: Myr gebruikt een boog om te jagen op klein wild. Verder heeft ze een mes om die dieren te villen.
Ra heeft twee werpmessen die ze verbergt in allebei haar mouwen.
[b]Yrr vecht met wat ze maar te pakken krijgt. Maar vooral met de blote handen. ze is echter ook wel een stuk sterker dan Mr en ra. (niet vragen hoe dat kan.)

Voertuig: geen, ze loopt of neemt een lift
Woonplaats: een tempel van Ferlion in het bos, de priesters boden haar ooit een plaats aan om te slapen
Woning: zie zo net
Woonsituatie: niets bijzonders

Relaties
-------------------
Vader en moeder: dood, Myr mist ze, Ra haat ze
Broers en Zussen: dode oudere zus, gemist door beiden
Vrienden: nee
Vijanden: nee
Overig: Myr is zich niet bewust van Ra’s aanwezigheid, Ra wel van die van Myr. Zij wil Myr zo veel mogelijk beschermen. Ook Yrrr weet van de andere twee. Maar geeft niet om ze

Opleiding
-------------------
School: Nooit een echte opleiding gehad. Oudere zus heeft haar leren jagen, Ra heeft zichzelf leren stelen.
Talenkennis: ze kent de algemene taal van Torin, ze kan niet lezen of schrijven
Beroep: zelfonderhoudende jager, steelt soms dingen

Vaardigheden: Myr kan goed schieten, ze wordt snel aardig gevonden door mensen (de rest blijkt van zelf wel)
Ra kan een beetje vechten, zakkenrollen, een beetje inbreken maar geen moeilijke dingen zoals kluizen, verder kan ze nog werpmessen gooien.
Yrrr is sterker dan de andere twee. Ook zijn haar zintuigen iets sterker. komt waarschijnlijk doordat de "lock" die er in de hersenen op zit vanaf is gehaald

Zwakheden: Myr is soms heel naïef maar is verder wel slim, ze onderschat haar eigen kunnen
Ra kan absoluut niet boogschieten en is heel slecht in de omgang met mensen, ze overschat haar eigen kunnen
Yrr is absoluut niet sociaal. gaat nauwelijks met mensen om. Ze ziet mensen eerder als prooi. Verder weet ik het nog niet zo goed. Moet ik nog ontdekken

Persoonlijkheid
-------------------

Yrr is eigenlijk meer dier dan mens. ze laat zich leiden door haar instinct en zintuigen. Vooral haar honger naar prooi is erg sterk. Ze is overduidelijk kannibaal. (Goh, wie had dat niet zien aankomen...)

Goede eigenschappen: Myr is heel sociaal met mensen en heeft een sterk besef van goed en kwaad, vrijgevig
Ra is behoorlijk slim
Slechte eigenschappen: Mr heeft soms niet door dat ze anderen kwetst
Ra kan soms nogal gemeen zijn en ze geeft alleen om zichzelf/Myr
Wat veroorzaakt angst?: Voor Myr flashbacks naar haar verleden en de plekken die missen uit haar geheugen, soms denkt ze dat ze gek wordt
Voor Ra niet zoveel, de echt enge dingen denk ik
Yrrr is zoals dieren bang voor vuur
Wat veroorzaakt woede?: Myr wordt boos als iets oneerlijk vind zowel voor haarzelf als voor iemand anders, verder niet zoveel
Ra kan om de kleinste dingen al boos worden, iemand die neerbuigend naar haar doet, iemand die gemeen is, iemand maakt Myr bang en nog veel meer
Voor Yrrr, alles wat haar benadeelt
Wat veroorzaakt geluk/blijdschap?: Voor Myr de meeste dingen wel, maar in de jacht is ze echt gelukkig.
Ra is niet zo snel blij, misschien kent ze alleen materiele blijdschap
Voor Yrrr is dat natuurlijk voedsel
Achtergrond informatie/geschiedenis:
-------------------
Myra haar ouders hebben haar nooit echt goed behandeld. Degene die voor haar zorgde was haar odere zus Danthe. Op haar twaalfde probeerde haar ouders iets op te roepen eerst doormiddel van het lijk van Danthe, daarna door het lichaam van Myra. Ze heeft nooit geweten wat. Het ritueel mislukte blijkbaar want toen Myra weer bijkwam waren allebei haar ouders dood. Die gebeurtenis was zo traumatisch voor haar, dat haar ziel zich splitste in twee persoonlijkheden. Myr, die het meest gemeen had met de oude Myra, voor de positieve emoties en Ra die de gebeurtenissen wel aan kon maar vrij weinig met Mra te maken had.
Myr/Ra trok rond zonder een plek die ze zagen als huis totdat een groep priesters ze onderdak verleende in hun tempel. Daar verblijven ze nu nog steeds.



Laatst aangepast door luca-masma op za mei 21, 2011 8:59 am; in totaal 1 keer bewerkt

2Myr en Ra Mors dochter Empty Re: Myr en Ra Mors dochter vr apr 22, 2011 10:05 pm

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Supervet, goedgekeurd. (:
Als je een beetje kan tekenen, photoshoppen, etc, dan kan je een plaatje van je poppetje erbij posten. Dat is niet verplicht ;]

https://torinrpg.actieforum.com

3Myr en Ra Mors dochter Empty Re: Myr en Ra Mors dochter vr apr 22, 2011 10:10 pm

luca-masma

luca-masma

Kan absoluut niet tekenen Very Happy
Maar kan misschien iemand vinden die het voor me wil doen.
Is het goed als ik de beschrijving ook op een andere site zet?
Niet voor RPG maar een kunstsite? Deviantart?

4Myr en Ra Mors dochter Empty Re: Myr en Ra Mors dochter vr apr 22, 2011 10:32 pm

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Ik kan 'prima' tekenen, en twee vriendinnen van me ook, maar een van die meiden is al bezig met alle goden uittekenen, dus die ga ik daar nu niet mee lastigvallen ;] Ik zal kijken of ik wat tijd kan vrijmaken (:
Mijn poppetje staat op mijn eigen deviantartsite, rosiartworks.deviantart.com

https://torinrpg.actieforum.com

5Myr en Ra Mors dochter Empty Re: Myr en Ra Mors dochter di mei 17, 2011 8:27 am

luca-masma

luca-masma

Zoals in het forum te lezen heb ik een derde persoonlijkheid ontwikkeld.

Moet ik daar ook maar een sheet over in vullen?

6Myr en Ra Mors dochter Empty Re: Myr en Ra Mors dochter di mei 17, 2011 8:33 am

ZubZero

ZubZero

Drie persoonlijkheden?
Toe maar... Twee waren zeker niet meer populair? x)

Ik zou zeggen, doe wat je wilt. =]
Als je er serieus mee aan de slag wilt zou ik 't wel doen ja, maar als 't meer een bijkaraktertje wordt, gewoon zo laten, en dat wat onduidelijk is IC verduidelijken.

7Myr en Ra Mors dochter Empty Re: Myr en Ra Mors dochter di mei 17, 2011 9:13 am

Zjossy

Zjossy

En waarom zie ik nu pas voor het eerst dat je MIJN naam hebt gebruikt? *sniff*

Myra is copyrighted by Myra al-altu.

nee, ik vind het nog steeds een cool character... Nu zelfs NOG cooler

8Myr en Ra Mors dochter Empty Re: Myr en Ra Mors dochter do mei 19, 2011 9:43 pm

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Als je nieuwe poppetje echt iets word dan moet je het posten, maar nu is het nog niet veel. Dus zodra het IC wat vorm heeft kan je inderdaad een nieuw sheet invullen ;]

https://torinrpg.actieforum.com

9Myr en Ra Mors dochter Empty Re: Myr en Ra Mors dochter za mei 21, 2011 8:59 am

luca-masma

luca-masma

Ik heb Yrrr toegevoegd, hoewel ik haar nog een beetje moet ontdekken:D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum