Torin RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Torin RPG

Roleplay in de wereld van Torin


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Stel je voor

+13
sinaaspit
Marleentjuh
Maureen
naamee
Bella
hidde2200
ZubZero
boris
brecht
luca-masma
Bialdire
Tbloody
Rosi
17 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Stel je voor Empty Stel je voor vr apr 22, 2011 9:21 am

Rosi

Rosi
Admin
Admin

Hoi allemaal!
Ten eerste bedankt voor de interesse in de RPG. Ten tweede, we kunnen er bijna mee beginnen! Maar voor die tijd is het misschien leuk als we ook buiten het spelletje, OC, wat meer van elkaar weten, aangezien er genoeg mensen mee willen doen die ik zelf niet eens ken. Dus laat wat van je horen!
Ik ben in ieder geval Rosi, en heb dit forum dus bedacht. Ik heb daarvoor ook al met wat andere tekst RPG's meegedaan, maar wilde mijn eigen maken, ook om te proberen of het wel werkt met een spelleiding-achtig systeem.
Dit was ik, nu wil ik weten wie jullie zijn ;]

https://torinrpg.actieforum.com

2Stel je voor Empty Re: Stel je voor vr apr 22, 2011 9:49 pm

Tbloody

Tbloody

Nou, dan stel ik me wel voor ^^
Ik ben Sander
Ik ben hier op gekomen via het forum van Expiatio(Dit is een LARP vereniging waar ik Rosi ook van ken).
Ik heb nog geen ervaring met text-RPGs, maar het leek me wel leuk.
Ik help op het moment een beetje met het vormgeven van de wereld van Torin.
Ik ben van plan om eerst te spelen en te helpen met het vormgeven van het metasysteem, en later misschien wat spelleidings taken op me te nemen.
Ik ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen ^^
Nu wel benieuwd naar andere mensen natuurlijk, post gerust ^^

MvG
Sander

3Stel je voor Empty Re: Stel je voor za apr 23, 2011 2:26 am

Bialdire

Bialdire

Yo,
Ik ben een vriend van Sander hier boven, die ik ken via school.
Persoonlijk meer de text-based, dus dit is wel mijn vaarwater.

Grz. Arjan

4Stel je voor Empty Re: Stel je voor za apr 23, 2011 2:29 am

luca-masma

luca-masma

Hoi,

Ik ben Lucas.
Luca is mijn soort van bijnaam.
Ik LARP bij expiatio en heb een account op DA.

Dit is de eerste keer dat ik aan een tekst-RPG mee doe maar ik denk dat ik het wel kan.
Ik kan in ieder geval LARPen en ik kan schrijven. Dit is de combinatie lijkt me.

Ik ben erg benieuwd

Luca

5Stel je voor Empty Re: Stel je voor za apr 23, 2011 3:14 am

brecht

brecht

Hey,ik ben Brecht.
Ik larp ook bij expiatio en heb ervaaring met forum rp's(Ik heb er zelf een gehost.)

Msn:brechth@live.nl (LET OP GEEN EMAIL ADRESS)

6Stel je voor Empty Re: Stel je voor za apr 23, 2011 4:16 am

boris

boris

Ik ben Boris ook ik ben ook via het expiatio forum hierop gekomen
dit is mijn eerste forum RPG maar ik heb al eens een soort variant op D&D gedaan
ik heb er erg veel zin in en het lijkt me erg leuk.

veel interessanter ben ik niet dus dat was het (:

7Stel je voor Empty Re: Stel je voor za apr 23, 2011 4:59 am

ZubZero

ZubZero

Hi, (Billy Mays here) Ted hier!

Ben hier ook op gekomen via 't Expiatio-forum (doe es origineel).
Dit zal m'n eerste forum-RPG worden, maar dat komt wel goed. =)
MSN en email voor de geïnteresseerden: DreadT

Ted

8Stel je voor Empty Re: Stel je voor za apr 23, 2011 9:32 am

hidde2200

hidde2200

Hallo ik ben Hidde,

Ik kwam ook op deze site via expiatio.
Ik heb een heel klein beetje ervaring met D&D en drie jaar ervaring met larp.
Mijn msn en e-mail: hidde (laag streepje) vdg (at) hotmail (punt) com.

Ik heb er zin in Very Happy

9Stel je voor Empty Re: Stel je voor ma mei 02, 2011 11:33 pm

Bella

Bella

Hoi, je suis Veerle (nee, ik ben NIET Frans gek! Echt niet!) mijn '2e naam' is Bella.
ik heb dit ook gevonden via het Expiatio forum (orgineel mensen!) ik heb nog nooit aan een forum RPG meegdaan, maar 't lijkt me erg gaaf! Very Happy Ik heb er gwn heel erg zin in ^^
mijn hobby's zijn skien, lezen tekenen, LARP en nog een paar dingetjes waar ik jullie niet mee ga lastigvallen.

Veerle

http://asrath.deviantart.com/

10Stel je voor Empty Re: Stel je voor ma mei 02, 2011 11:44 pm

naamee



Wat is dat nou weer, Veerle? Nog nooit aan een forum RPG meegedaan? Je hebt er zelfs nog eens een keer één opgezet, weet je nog? Ok, toegegeven, hij heeft het maar een maand overleeft, maar hij heeft wel bestaan, toch? Of ben ik nou gek...

11Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 1:55 am

Bella

Bella

Ja, oke, ik beken het! Maar die was SLECHT. En niet zo'n beetje ook! Slecht georganiseerd e.d. weinig leden... maar inderdaad.
In het begin was 't trouwens best melig Smile alleen dit is een veel meer verhalende RPG, die wij hadden typte je soms maar een paar regels als ik het me goed herinner.
Maar het is sowieso wel lastig om alles goed te regelen... aparte topics maken voor iedere plaats is onhandig(dat hadden wij dus) maar een groot topic wordt al snel zo ongelofelijk BULKY! :/ maargoed, laat ik mijn zin dan maar rephrasen: "Dit is de eerste serieuze forum RPG waar ik aan meedoe."

http://asrath.deviantart.com/

12Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 7:17 am

Maureen

Maureen

Waarom is deze topic me nooit eerder opgevallen :/

ANYWAY, haaaaaai ik ben Maureen Razz
ik zit bij Rosi in de klas en ze had me een character op een andere tekstrpg laten maken, maar die rpg is dood en Rosi had een nieuwe gemaakt. Ze was er redelijk enthousiast over dus ik besloot een nieuw karakter te maken; Tania : D
dusja dit is mijn tweede rpg. verder hou ik van tekenen, muziek maken en chillen met vrienden. of levenloos anime kijken. duh.
heb ook een account op DA. mijn msn/mail is maureensanne@hotmail.com. goed he, doe er wat leuks mee. schrijf het op een groot vel en hang het boven je bed ofzo weet ik veel.

veel interessanter ben ik niet, maar ik heb heel veel zin om te posten dus dat ga ik maar is doen. Sceltus we moeten nog trouwen!

13Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 7:24 am

naamee



Nou ja, dan zal ik ook maar eens mee doen, he

Nou, ik ben dus Lieve, 13 jaar, vierde klas gymnasium. Hier gekomen door, het zal eens niet, Expiatio.
Buiten school zit ik bij een jeugd-toneelgroep, lees ik veel, computer ik, kijk ik TV en soms schrijf ik... (Man, ik heb echt geen leven...)
Verder heb ik al aan één andere rpg meegedaan, maar, zoals Veerle al zei, die was slecht en heeft het maar een paar weken overleefd.

14Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 7:33 am

Marleentjuh

Marleentjuh

nou zal ik het dan ook maar eens doen

Ik ben dus Marleen
en ja ik ben een meid... -als iemand ooit nog anders durft te beweren enidgt die in de sloot-
Nu officieel 15 jaar -ist nu ongelofelijk koud hiero...-
zit ook op het Gymmie in de vierde klas
Ik ben dol op dansen, tekenen, zingen (kan der geen bal van, klinkt suer vals) -geweldige martel methode thuis-
en ook anime kijken ^.^
ugh nog iets.... kan ik even niet opkomen, dus hier moet je het mee doen

15Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 7:37 am

Bella

Bella

Oh ja, ik schrijf soms ook, al dat de meeste verhaaltjes het niet voorbij de vijf paginaatjes redden... :/ en soms schrijf ik gedichten. Ik heb ook een msn: Beyla@hotmail.nl en een email: Veerle.kohler@zonnet.nl (ik bekijk mijn hotmail NOOIT!) en ook een DA account: http://asrath.deviantart.com/ al dat ik de laatste tijd erg weinig getekend heb (mijn Torin poppetje uitgesloten!)
Marleen, stel jezelf ook voor ^^ (iemand die NIET door Expiatio gekomen is Smile)

en iedereen, ik ben Pro avatars (ik wil zelfs wel avatars maken... al denk ik dat veel mensen beter zijn dan ik...), voor iemand die zo beeldend is ingesteld als ik... zijn avatars een zegen Razz

En ik zit ook in 4e klas Gym (ben 16 jaar btw), en ja, JA, bij Lieve en Marleen in de klas. (nou, bij Marleen alleen in clusterklassen Smile nog steeds de helft van m'n lessen...)

EDIT: laatmaar Marleen, je was me voor!

http://asrath.deviantart.com/

16Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 7:39 am

Marleentjuh

Marleentjuh

haha ja dat was ik dus vergeten
ik zit dus NIET bij expatio..
ik ben waarschijnlijk een van de weinige hier XD
en ik heb ook een da account... tis nog al dood de laatste tijd... vooral omdat ik met het plaatje van mijn elf bezig ben
en ik heb wel wat meer rpg gespeelt XD ben alleen nog niet zo geweldig met het verhaaltjes verzinnen Cool

17Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 7:52 am

Maureen

Maureen

Marleen je lijkt eng veel op mij xD
jeej iemand die deze rpg niet kent via LARP.
en vals zingen FTW! en mijn DA account is laatste tijd ook dood ^^;
wat voor anime kijk je? : D

18Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 7:56 am

Marleentjuh

Marleentjuh

even denken

-kuroshitsuji
-soul eater-
-naruto
-vampire knight
-shugo chara (allen kan ik een hele boel afleveringen niet vinden...
-bleach
-en ehh hoe heet ie nou oj jah
Ouran High School Host Club

als ik meer kijk ben ik ze even vergeten Xp

19Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 8:00 am

Maureen

Maureen

OMG OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB!!
die is superawesome xD ik heb hem al uitgekeken, ik vond hem echt leuk ^.^ Tamaki <3
van soul eater heb ik wel eens gehoord maar heb dr nooit wat mee gedaan, en vampire knight moet ik ook nog steeds kijken. ben te druk met Fairy tail en k-on!
en deadman wonderland! weetje hoe awesome die is x.x maar ze maken de episodes zo langzaam en dr zijn in totaal nog maar 3 episodes. grrr.

20Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 8:03 am

Marleentjuh

Marleentjuh

^.^ die laatste zal ik ook wel eens kijken, maar ik moet er nog zoveeel afkijken, ongeveer bij alles pas op de helft, omdat ik zoiets heb van ... nee ik wil die afkijken... nee die

en oja death-note heb ik ook gekeken, maar die is al af.... ik vond het einde heel snel en afgezaagd

21Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 8:09 am

Maureen

Maureen

ja dat heb ik ook altijd! maar ik heb me voorgenomen dat ik nu tot in ieder geval de helft van waar fairytail nu is (hij is bij ep 75 ofzo) af kijk, en dan k-on en tussendoor deadman wonderland kijk. die schiet toch niet op dus het maakt niet uit xD

oehh deathnote :3 die moet ik ook nog een keer kijken ooit, maar als ik aan iemand vraag of ik het moet kijken is het antwoord altijd nee dat is niks voor jou. dus ik wacht wel gewoon even ofzo XD

22Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 8:15 am

Marleentjuh

Marleentjuh

Het is in het begin wel leuk... maar het word zo afgezaagd op het einde.... en mijn favo personage ging dood... dat heb ik met bijna alle animes XD

23Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 9:39 am

sinaaspit

sinaaspit
assistent sl
assistent sl

dames klesse besse in een ander topic please. alvast bedankt.

oke dan stel ik me ook maar even voor.

ik ben arjan 21 jaar en ik kom uit Beesd (met een d jah)
ben nu bijna Chemisch analist en ga lekker doorstuderen in de chemie.
ik larp nu al 6 jaar bij expiatio als Branze en moet jammer maar helaas overstappen naar een npc rol met hem.
ik kwam hier dus ook via het forum leek me tof. dit is de eerste keer dat ik dit doe en vind het nu al leuk.

laten we er iets tofs van maken.

24Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 9:41 am

Marleentjuh

Marleentjuh

>.< sorry

25Stel je voor Empty Re: Stel je voor di mei 03, 2011 8:48 pm

Tbloody

Tbloody

Aww
wordt Branze NPC?
bale Sad
Aïdraïl zeker ook dan?
naja, wordt t wss wel makkelijker voor mij om Branzes hulp te vragen ;p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum